Winterzonvakantie
+2
Flower_L
Patricia
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Winterzonvakantie
In februari of maart willen mijn man en ik met ons zoontje die dan 17 of 18 maanden zal zijn graag op vakantie naar een zonnig en warm land, liefst niet al te lang vliegen. Wie heeft er een leuke tip voor ons?
Patricia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 13
Punten : 19
Registratiedatum : 12-06-11
Re: Winterzonvakantie
Tenerife? Of can. eilanden ofzo?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik ga hier maar niet lezen want dan word ik jaloers hahaha....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn gisteren terug gekomen van 8 dagen Gran Canaria. Het weer is er heerlijk (20-22 graden) en er is genoeg te doen. Het is vanaf Schiphol 4,5 uur vliegen. De volgende keer zou ik een bestemming kiezen die wat dichterbij is, max. 2,5 uur vliegen. 4,5 uur was net te lang. Mijn zoontje is trouwens 14 maanden.
Gast- Gast
_Nera_ schreef:Wij zijn gisteren terug gekomen van 8 dagen Gran Canaria. Het weer is er heerlijk (20-22 graden) en er is genoeg te doen. Het is vanaf Schiphol 4,5 uur vliegen. De volgende keer zou ik een bestemming kiezen die wat dichterbij is, max. 2,5 uur vliegen. 4,5 uur was net te lang. Mijn zoontje is trouwens 14 maanden.
Hebben jullie een all inclusive vakantie gehad in een hotel? En was dit een speciaal familiehotel? Zou je misschien een link kunnen plaatsen van de vakantie die jullie geboekt hebben? Lijkt me leuk om daar even inspiratie op te doen!
Wat hebben jullie zoal gedaan tijdens de vakantie?
Patricia- Fluisteraar
Wie heeft er ook wel eens een winterzonvakantie gedaan en wil ervaringen met me delen?
Patricia- Fluisteraar
Flower_L schreef:Tenerife? Of can. eilanden ofzo?
Naar wat ik begrepen heb ik dat het in die periode ook niet erg warm is/was, zeker de temperatuur van het zeewater. Maar ik kan ook verkeerd ingelicht zijn.
Ik zou gewoon naar een reisbureau gaan en om advies/boeken gaan die in die periode lekker zijn en niet te ver vliegen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn in maart naar de Can. eilanden geweest. Niet al te ver vliegen en toch heerlijk warm in die tijd. Ik denk dat als je in die tijd weg wilt en niet al te ver wil vliegen de Can. eilanden een goede optie is, dichterbij huis is het in deze periode nog niet zo warm.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Patricia schreef:_Nera_ schreef:Wij zijn gisteren terug gekomen van 8 dagen Gran Canaria. Het weer is er heerlijk (20-22 graden) en er is genoeg te doen. Het is vanaf Schiphol 4,5 uur vliegen. De volgende keer zou ik een bestemming kiezen die wat dichterbij is, max. 2,5 uur vliegen. 4,5 uur was net te lang. Mijn zoontje is trouwens 14 maanden.
Hebben jullie een all inclusive vakantie gehad in een hotel? En was dit een speciaal familiehotel? Zou je misschien een link kunnen plaatsen van de vakantie die jullie geboekt hebben? Lijkt me leuk om daar even inspiratie op te doen!
Wat hebben jullie zoal gedaan tijdens de vakantie?
Nee, we zaten in een appartement, met woonkamer, eigen keuken, trap naar boven waar een slaapkamer en badkamer was. Via Sunweb, appartementen Jardin del Sol, moet je zelf maar ff checken op hun site . En wat we hebben gedaan: veel gewandeld (hadden de buggy mee), naar het strand geweest (niet in de zee, water was te koud), auto gehuurd voor 3 dagen, een supermooi dierenpark bezocht, gewinkeld, uit wezen eten.. genoeg te doen!
Gast- Gast
Ik ben in februari 2006 naar Egypte geweest, Hurghada. Het was heerlijk weer, zelfs een dag gehad met 30 graden. Zalig! Lekker aan het strand gelegen. Ik was met vriendinnen en we hebben toen ook een busreis gemaakt naar Cairo, naar de piramides. Het is ook betaalbaarder. We zaten in een all-in hotel.
Ik zou denk ik pas als de kinderen een jaar of 8 zijn, naar Egypte gaan. Als ze jonger zijn, heb je eigenlijk geen kans op de piramides te bezoeken(tenzij je kinderen wel 8 uur enkele reis in een bus kunnen hobbelen). En voor de piramides ga je denk ik wel een beetje naar Egypte. Anders zit je 8 dagen in een hotel te koekeloeren. Zo'n succes vind ik het namelijk niet om zelf daar een auto te huren en te gaan rondrijden en winkels kijken of een stadje op eigen gelegenheid bezoeken vind ik ook niet zo'n succes.
Ik zou denk ik pas als de kinderen een jaar of 8 zijn, naar Egypte gaan. Als ze jonger zijn, heb je eigenlijk geen kans op de piramides te bezoeken(tenzij je kinderen wel 8 uur enkele reis in een bus kunnen hobbelen). En voor de piramides ga je denk ik wel een beetje naar Egypte. Anders zit je 8 dagen in een hotel te koekeloeren. Zo'n succes vind ik het namelijk niet om zelf daar een auto te huren en te gaan rondrijden en winkels kijken of een stadje op eigen gelegenheid bezoeken vind ik ook niet zo'n succes.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Ik ben in februari 2006 naar Egypte geweest, Hurghada. Het was heerlijk weer, zelfs een dag gehad met 30 graden. Zalig! Lekker aan het strand gelegen. Ik was met vriendinnen en we hebben toen ook een busreis gemaakt naar Cairo, naar de piramides. Het is ook betaalbaarder. We zaten in een all-in hotel.
Daar ben ik als kind ook geweest met mijn ouders, toen was ik ook wel wat ouder al. Wij waren er in de kerstvakantie, was toen ook lekker daar idd. Alleen ik zou op dit moment niet graag met mijn kinderen richting Caïro gaan..
Coccinelle- Prater
Leuk om jullie reacties te lezen!
Mijn man en ik zijn al met onze huwelijksreis naar Hurghada geweest. We zijn toen ook naar de piramides geweest, echt prachtig! Met onze zoon zullen we nog niet naar Egypte gaan want dat vind ik nog te lang vliegen.
Mijn man en ik zijn al met onze huwelijksreis naar Hurghada geweest. We zijn toen ook naar de piramides geweest, echt prachtig! Met onze zoon zullen we nog niet naar Egypte gaan want dat vind ik nog te lang vliegen.
Patricia- Fluisteraar
Patricia schreef:Leuk om jullie reacties te lezen!
Dan zullen de Can. eilanden ook afvallen voor je denk ik, is ong 4,5 uur vliegen.
Coccinelle- Prater
We hebben een beslissing gemaakt en we gaan over 2 weken heerlijk naar de zon in Israël. We gaan naar een all inclusive hotel in Eilat. Het is 5 uur vliegen dus ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.
Heeft er iemand nog goede tips om je kindje te vermaken tijdens de vliegreis? Ik heb al wat nieuwe boekjes en een kleurboek gekocht. We nemen onze portable dvd-speler mee zodat hij daar wat filmpjes op kan kijken. We vliegen om 8 uur 's morgens dus misschien slaapt hij rond de middag nog even.
En wie is er ook wel eens in Eilat geweest? Wat heb je daar gedaan? Tips en andere adviezen zijn heel erg welkom!!!
Heeft er iemand nog goede tips om je kindje te vermaken tijdens de vliegreis? Ik heb al wat nieuwe boekjes en een kleurboek gekocht. We nemen onze portable dvd-speler mee zodat hij daar wat filmpjes op kan kijken. We vliegen om 8 uur 's morgens dus misschien slaapt hij rond de middag nog even.
En wie is er ook wel eens in Eilat geweest? Wat heb je daar gedaan? Tips en andere adviezen zijn heel erg welkom!!!
Patricia- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: