Speelgoedkist
+14
Bluestar
Aagje!
kwak
Liadan
Annie24
keverke26
Fiwen
Susan
Mida4you
Thunder
woezel
Flower_L
bolus26
Funk
18 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Speelgoedkist
Wij hebben er hier 2 van:
Zijn 10 euro bij de Ikea en ik heb ze zelf gepimpt Op Y. zijn kamer staat er 1 waarbij ik het hout zilver heb geverfd en met muurstickers zijn naam erop heb geplakt en ook wat sterren.
In de woonkamer staat er onder de open trap ook 1. Daarvan heb ik het hout zwart geverfd, want dat past beter bij onze inrichting
Zijn 10 euro bij de Ikea en ik heb ze zelf gepimpt Op Y. zijn kamer staat er 1 waarbij ik het hout zilver heb geverfd en met muurstickers zijn naam erop heb geplakt en ook wat sterren.
In de woonkamer staat er onder de open trap ook 1. Daarvan heb ik het hout zwart geverfd, want dat past beter bij onze inrichting
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Annie, die kist wil ik ook, maar hebben ze niet meer en zou ook niet meer binnenkomen zeiden ze een half jaar geleden:-( Wanneer heb jij ze gekocht?
Wij hebben in de woonkamer een trofastkast met witte en roze bakken. Op de kamer van Yara staat een hele oude kist die van mijn opa geweest is en die we wit hebben geverfd, die wordt gebruikt als verkleedkist.
Wij hebben in de woonkamer een trofastkast met witte en roze bakken. Op de kamer van Yara staat een hele oude kist die van mijn opa geweest is en die we wit hebben geverfd, die wordt gebruikt als verkleedkist.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Annie, die kist wil ik ook, maar hebben ze niet meer en zou ook niet meer binnenkomen zeiden ze een half jaar geleden:-( Wanneer heb jij ze gekocht?
Ik heb ze in de laatste week van mijn zwangerschapsverlof gekocht, dus half/eind april 2011. Heb net even op de Ikea site gekeken, maar hier bij mij in de buurt (D.elft en B.arendrecht) zijn ze gewoon op voorraad, dus misschien bij jou in de buurt ook wel weer?
Annie24- Ratel
Oooh dan ga ik zo even kijken, ik wil al een hele tijd zo'n kist pimpen met tafelzeil .
Liadan- Ratel
Liadan dat ga ik inderdaad ook doen maar dan met plakfolie! Hier zijn ze bij de dichtsbijzijnde ook niet op voorraad, vorig jaar in Eindhoven heb ik het gevraagd en daar zouden ze in maart weer binnenkomen (het was toen mei oid, echt heel lang geleden al) maar in Amersfoort heb ik laatst gekeken op de site en daar hebben ze ze wel op voorraad ook!
Gast- Gast
Hmmm, ik heb net gekeken en in Eindhoven is de kist niet op voorraad en ook niet te zeggen wanneer ie weer komt. Ik denk dat het daar dus ook niet meer gaat komen. Maar mijn zus komt regelmatig langs de ikea als ze naar ons toe komt (welke ikea ligt vlakbij Den Haag?), dus misschien dat ie daar nog is.
Liadan- Ratel
Nee komende maart he, niet afgelopen maart. Dus dan klopt het wel dat ze nog niet binnen zijn! Ik weet dat er in die hoek eentje zit in Delft maar ik weet niet of er eentje nog dichterbij zit.
Gast- Gast
Arden schreef:Nee komende maart he, niet afgelopen maart. Dus dan klopt het wel dat ze nog niet binnen zijn! Ik weet dat er in die hoek eentje zit in Delft maar ik weet niet of er eentje nog dichterbij zit.
Oh ik had jouw berichtje nog niet gezien , komende maart dus, goed om te weten! Ik zal mijn zus eens bellen en als zij er niet meer komt voor die tijd, dan gaan we zelf nog wel een keer richting eindhoven in maart.
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Hmmm, ik heb net gekeken en in Eindhoven is de kist niet op voorraad en ook niet te zeggen wanneer ie weer komt. Ik denk dat het daar dus ook niet meer gaat komen. Maar mijn zus komt regelmatig langs de ikea als ze naar ons toe komt (welke ikea ligt vlakbij Den Haag?), dus misschien dat ie daar nog is.
De Ikea vlakbij Den Haag is idd Delft. Daar waren ze dus nog wel
Misschien dat je eens naar jullie 'eigen' Ikea kan bellen en vragen of ze de kist niet bij een ander filiaal vandaan kunnen halen? Géén idee of ze dat doen hoor
Annie24- Ratel
hier staat er een dekenkist die mijn vader voor mij en mijn broertje gemaakt heeft toen wij klein waren.
ik heb hem gekregen toen ik ging trouwen.
ik heb hem gekregen toen ik ging trouwen.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij hebben de speelgoed kist van de Ikea! Niet met een klep maar met een hele grote la die je uit kan trekken. Die kan er helemaal uit en wat er dan overblijft kan als bureau gebruikt worden
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik haal het topic even omhoog.. Zijn er hier mensen die de ikea kist hebben opgeleukt? Dan ben ik benieuwd naar een foto!
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Ik, maak zo een foto
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb ze geverfd, heb de houten randen wit geverfd en de witte platen met grijze en zwarte schoolbordverf. Ik heb alleen geen foto!
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Gast schreef:Liadan dat ga ik inderdaad ook doen maar dan met plakfolie! Hier zijn ze bij de dichtsbijzijnde ook niet op voorraad, vorig jaar in Eindhoven heb ik het gevraagd en daar zouden ze in maart weer binnenkomen (het was toen mei oid, echt heel lang geleden al) maar in Amersfoort heb ik laatst gekeken op de site en daar hebben ze ze wel op voorraad ook!
Ik quote even mezelf van lang geleden, met plakfolie heb ik dus niet meer gedaan, heb wel nog een kist staan waar dat nog bij kan.
Aoi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12
Ik, zal even een foto zoeken
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow- Lady Post-a-lot
wat leuk zeg!! Lejow: Super leuk voor dr!
Hoe heet die kist? Ik kan het niet vinden.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Voor op de speelzolder
Flower_L- Ratel
Ik ga er nog 1 kopen en opknappen voor op de kamer van j, iets met een leuke afbeelding.
Flower_L- Ratel
Leuk lejow!
Flower l, ik zie je foto niet.
Hoe toevallig is dit. Ben wekenlang al op zoek naar een kist op mp. Had het opgegeven, vandaar dit topic over de ikea kist. Nu heb ik net een dekenkist voor 10 euro gevonden! Die gaat mijn vader opknappen. Denk dat ik hem helemaal wit wil en dan in het blauw of grijs y zijn naam ofzo.
Flower l, ik zie je foto niet.
Hoe toevallig is dit. Ben wekenlang al op zoek naar een kist op mp. Had het opgegeven, vandaar dit topic over de ikea kist. Nu heb ik net een dekenkist voor 10 euro gevonden! Die gaat mijn vader opknappen. Denk dat ik hem helemaal wit wil en dan in het blauw of grijs y zijn naam ofzo.
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Kalishi schreef:wat leuk zeg!! Lejow: Super leuk voor dr!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20078031/
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Kalishi schreef:wat leuk zeg!! Lejow: Super leuk voor dr!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20078031/
Danku! Echt super leuk met W&P.
Kalishi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13
Ik wil nog graag het Stuva bankje/ speelgoedlade van Ikea.
Mijn zoontje heeft daar nu ook de kledingkast van, dus vind ik die erbij op zijn nieuwe kamer straks wel leuk.
Mijn zoontje heeft daar nu ook de kledingkast van, dus vind ik die erbij op zijn nieuwe kamer straks wel leuk.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: