Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kraambezoek

+3
Ooh La La!
Rumble
Suus
7 plaatsers

Ga naar beneden

Kraambezoek Empty Kraambezoek

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 3:52

Ik ben echt een leek op dit gebied, ben nog nooit op kraambezoek geweest. Half december is een vriendinnetje van mij bevallen (5 weken te vroeg) en ik ga waarschijnlijk vrijdag even langs. Wat is een leuk cadeautje om te krijgen? Het kindje is trouwens een meisje. Ik weet bijvoorbeeld ook niet hoe dat zit met maten van kleding als ik zoiets wil kopen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kraambezoek Empty Re: Kraambezoek

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 3:55

Voor kleertjes zou ik even bellen welke maat, misschien hebben ze sommige maten al veel, al is een grotere maat vaak wel goed. Dat vond ik overigens het leukste om te krijgen, kleding.

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 4 jan 2012 - 3:57

Ik ben nog niet vaak op kraambezoek geweest, maar afgelopen zomer wel. Ik had een kledingsetje gekocht in expres een grotere maat en daar waren ze heel blij mee! In de kleinste maten hadden ze juist al heel veel gekregen, dus dit kwam goed uit.
Maar even bellen is waarschijnlijk ook geen slecht idee, want straks denkt iedereen hetzelfde Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rumble wo 4 jan 2012 - 4:11

Als je een grotere maat koopt moet je wel even rekenen (of laten rekenen door de kraamvrouw) in welk seizoen ze ongeveer in die maat zit. Een dikke wollen trui is zo lastig te combineren met bikini-temperaturen.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 4 jan 2012 - 4:56