Nieuwe auto wat kost dat?
+12
JustMeDaan
Clapperdie
Shopelle
Lenthe
Toet
Thunder
Bubbelicious
Marin
Paper Crown
Lejow
Mamsie
Pussycat
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nieuwe auto wat kost dat?
Even om te vergelijken...
Wie heeft er een nieuwe (geen tweedehandse) auto gekocht?
Wat heeft de auto gekost?
En wat voor auto is het?
Wij zijn op zoek naar een nieuwe auto dus kom maar op met jullie foto's/adviezen/prijzen etc...
Wie heeft er een nieuwe (geen tweedehandse) auto gekocht?
Wat heeft de auto gekost?
En wat voor auto is het?
Wij zijn op zoek naar een nieuwe auto dus kom maar op met jullie foto's/adviezen/prijzen etc...
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Nieuwe auto wat kost dat?
Ja ligt wel aan je budget. Ik kan zo wel 1000 auto's noemen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Bedoelde gewoon je eigen auto wat voor auto jullie allemaal hebben en wat jullie nieuwe auto dan gekost heeft
Tuurlijk ik kan ook gewoon bij de dealer kijken. Maar dit is leuker voor nu even
Tuurlijk ik kan ook gewoon bij de dealer kijken. Maar dit is leuker voor nu even
Pussycat- Ratel
Mijn auto, een Ford Ka D.es B.ouvrie, heb ik gekocht in 2004 voor 14.000 euro. Hij is alleen nu niets meer waard.
Gast- Gast
Wij hebben geen nieuwe auto maar naast onze 2ehandse komt er volgende week een mini cooper countryman via lease. Nieuw prijs zoals mijn man hem krijgt is rond de 35.000 euro.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Wij hebben vorig jaar een nieuwe seat ibiza st diesel ecomotive gekocht, met technic pakket, in het zilver. Was 18.000 euro
Ding rijdt als een zonnetje, heeft veel ruimte en is erg zuinig
Ding rijdt als een zonnetje, heeft veel ruimte en is erg zuinig
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
In 2010 heb ik een nieuwe Suzuki Alto met sportpakket gekocht voor 12.000 euro.
Gast- Gast
Mijn man mag 9 januari zijn nieuwe auto ophalen. Het is een Golf 6, GTI geloof ik.. Ik geloof dat we €35.000 hebben betaald maar pin me er niet op vast, er waren allerlei dingen mogelijk en hij heeft ook vrij veel 'gekregen'. Het is deze:
http://www.volkswagen.nl/home/modellen/golf/gti/overzicht/0,18098,Golf_GTI_D0Lnl,00.html
Maar, niet echt een familycar als je het mij vraagt.. ik vond het ook veel te duur, zou het nooit overhebben voor een auto maar ja.. mannen en auto's..
Ik kijk er wel echt naar uit! We krijgen een witte
Zelf wil ik volgend jaar een nieuwe auto, zit te kijken naar een Fiat 500-tje die zijn iets van €12.000
http://www.volkswagen.nl/home/modellen/golf/gti/overzicht/0,18098,Golf_GTI_D0Lnl,00.html
Maar, niet echt een familycar als je het mij vraagt.. ik vond het ook veel te duur, zou het nooit overhebben voor een auto maar ja.. mannen en auto's..
Ik kijk er wel echt naar uit! We krijgen een witte
Zelf wil ik volgend jaar een nieuwe auto, zit te kijken naar een Fiat 500-tje die zijn iets van €12.000
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat een verschil allemaal hé? Wij hoeven niet perse een '''bijzondere'' auto, maar als ik het zo lees dan ben je dus zeker wel tussen de 12.000 en 18.000 kwijt voor een goede gezins auto zeg maar...
Pussycat- Ratel
Wij hebben vorig jaar een Toyota Verso gekocht uit 2006, hebben er toen 16500 voor betaald. Nieuwprijs ligt rond de 25000 in de uitvoering die wij hebben.
Gast- Gast
Doedel schreef:Wij hebben vorig jaar een Toyota Verso gekocht uit 2006, hebben er toen 16500 voor betaald. Nieuwprijs ligt rond de 25000 in de uitvoering die wij hebben.
Ik ben het weer kwijt, maar hebben jullie nu ook een Corolla Verso?
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Doedel schreef:Wij hebben vorig jaar een Toyota Verso gekocht uit 2006, hebben er toen 16500 voor betaald. Nieuwprijs ligt rond de 25000 in de uitvoering die wij hebben.
Ik ben het weer kwijt, maar hebben jullie nu ook een Corolla Verso?
Klopt
Gast- Gast
2CKC2 schreef:
Die wil ik dus ook, zo leuk! Maar vergis je niet, ze zijn duurder dan je denkt. 12.000 is de start prijs voor het meest basis model. Ik zou dan graag met zo'n leuk rood dakje willen en bij alles wat er nog bij komt, kan t wel oplopen tot 20.000
Ik baalde ook al ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wij hebben vorig jaar een peugeot 107 gekocht. Met alles erop en eraan hebben we 10.000 euro betaald. Het is echt een superding!
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Wij hebben een Golf 5 uit 2007, was rond de €20.000,-
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Waarom wil je per se een nieuwe auto kopen dan? Meestal zijn ze na 1 of 2 jaar al stúkken goedkoper.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Op www.autotrack.nl staan heel veel auto's, nieuw en 2e hands.
Daar kun je precies aangeven wat je wil, hoe oud de auto mag zijn en welk merk etc. Het geeft een heel goed beeld!
Daar kun je precies aangeven wat je wil, hoe oud de auto mag zijn en welk merk etc. Het geeft een heel goed beeld!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Toet schreef:Waarom wil je per se een nieuwe auto kopen dan? Meestal zijn ze na 1 of 2 jaar al stúkken goedkoper.
Gewoon omdat ik dan zeker weet dat er niks mee is uitgespookt.
Pussycat- Ratel
Ik heb sinds een aantal maanden een hele nieuwe Twingo. Het scheelde bijna niets met een tweedehandse en het voordeel is dat deze auto wegenbelasting vrij is. Kostte me met alles er op en er aan (airco, cruiscontrol, begrenzing, verstelbare achterbank, reservewiel, radio, etc. ) 10.000
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Dat was ook de reden dat wij voor nieuw gingen. We wilde graag die auto en tweedehands was hij er nog bijna niet, en als hij er dan al was, scheelde het 1000/2000 euro. Dus hadden we zo iets, als we dan toch zo ver aan het sparen zijn, kunnen we net zo goed door sparen voor een hele nieuwe.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wij hebben een Seat Ibiza freestyle 1.6 bezine uit 2008 (5-deurs). Wij hebben deze gekocht voor 16.000 euro.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Een Toyota Prius, die ik 2e hands heb, maar nieuw zo rond de 28.500 euro ligt.
JustMeDaan- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 872
Pussycat schreef:Toet schreef:Waarom wil je per se een nieuwe auto kopen dan? Meestal zijn ze na 1 of 2 jaar al stúkken goedkoper.
Gewoon omdat ik dan zeker weet dat er niks mee is uitgespookt.
Je houdt er hopelijk wel rekening mee dat ook met een gloednieuwe auto van alles aan de hand kan zijn en het dus nog steeds geen garantie is dat je een goede auto koopt.
Mijn ouders kochten b.v. altijd nieuwe auto's, maar hebben 1 keer de pech gehad met een nieuwe auto waar steeds van alles mee aan de hand was.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Missd daar heb je helemaal gelijk in dat je met een nieuwe auto ook pech kan hebben. Maar ik denk wel dat die kans veel minder is dan met een tweedehandse auto.
Pussycat- Ratel
Dat denk ik ook, plus je hoeft de kosten niet zelf te betalen. Dat scheelt ook veel!
Ik heb een Ford Ka, nieuw in 2010 gekocht, met airco, voor 10.000 ongeveer.
Ik heb een Ford Ka, nieuw in 2010 gekocht, met airco, voor 10.000 ongeveer.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe auto - Betaalplan?
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Wij hebben een nieuwe auto gekocht
» Morgen gaan we voor de nieuwe auto kijken
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar