show je draagdoek/drager
+22
Darius
studiebol
Happydobby
maiadebij
Ayla
Marin
PapillonRose
moepie
Blue flower
Thunder
Vancity_girl
Teddyaapje
Susan
kwak
mickey
Coccinelle
Floor
-Ieniemienie-
Liadan
Tania
Smaragdje
Flower_L
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
show je draagdoek/drager
aangezien de draagdoeken en dragers hier sterk in opkomst zijn en volgens mij steeds meer mama's een doek of een drager hebben, wil ik wel eens foto's/plaatjes zien van de doeken/dragers die jullie hebben!
Deze zijn van mij:
Vatanai Maruyama 4.0meter:
Girasol Amitola Azarfan Weft 4.2meter:
Eigenlijk wil ik gewoon mijn nieuwe doek laten zien, die ik vandaag gekocht heb:
Natibaby dragonflies turquoise/white met 25% zijde, 4.6meter:
Verder heb ik nog een ringsling in de kleuren van dragen&voeden en twee zelfgemaakte mei tai's.
Deze zijn van mij:
Vatanai Maruyama 4.0meter:
Girasol Amitola Azarfan Weft 4.2meter:
Natibaby dragonflies turquoise/white met 25% zijde, 4.6meter:
Verder heb ik nog een ringsling in de kleuren van dragen&voeden en twee zelfgemaakte mei tai's.
Gast- Gast
Re: show je draagdoek/drager
Heb je geen 'aanfoto' Stofzuiger Lijkt me zo leuk, 2 van die kleintjes erin.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Flower_L schreef:Heb je geen 'aanfoto' Stofzuiger Lijkt me zo leuk, 2 van die kleintjes erin.
haha+1
Gast- Gast
Op dit moment een tricot slen:
En een hoptye agadir:
En nog een bruine ringsling en een grijze tricotti, alleen die laatste vind ik persoonlijk niets.
En een hoptye agadir:
En nog een bruine ringsling en een grijze tricotti, alleen die laatste vind ik persoonlijk niets.
Laatst aangepast door Smaragdje op ma 2 jan 2012 - 8:09; in totaal 3 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Een Didymos Lilien Rosenquartz
En een Beco Butterfly
En een Beco Butterfly
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zeg het iedere keer als mijn man thuis is, moeten eigenlijk even een foto maken... En inmiddels zijn ze niet eens klein meerRejoy. schreef:Flower_L schreef:Heb je geen 'aanfoto' Stofzuiger Lijkt me zo leuk, 2 van die kleintjes erin.
haha+1
Gast- Gast
Dit zijn die van mij:
tricot slen:
Mamamerel Mei Tai:
Girasol Lilia:
Rinsling Neobulle Margot:
'
Bondolino:
Ellaroo Claudia:
Girasol Donau:
En Yara heeft deze poppenringsling (een neobulle simon):
tricot slen:
Mamamerel Mei Tai:
Girasol Lilia:
Rinsling Neobulle Margot:
'
Bondolino:
Ellaroo Claudia:
Girasol Donau:
En Yara heeft deze poppenringsling (een neobulle simon):
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
ik vraag mij dan af, of jullie die doeken dan echt allemaal gebruiken.
Ik zou niet weten wannneer ik ze allemaal zou moeten gebruiken. Heb er 1, en die heb ik nauwelijks gebruikt omdat ik kriebelig werd van knopen (wat niet lukte). Maar bij een evt. tweede kindje wil ik ook meer gaan dragen, maar 1 doek lijkt me vooralsnog genoeg.
Ik zou niet weten wannneer ik ze allemaal zou moeten gebruiken. Heb er 1, en die heb ik nauwelijks gebruikt omdat ik kriebelig werd van knopen (wat niet lukte). Maar bij een evt. tweede kindje wil ik ook meer gaan dragen, maar 1 doek lijkt me vooralsnog genoeg.
Flower_L- Ratel
Misschien qua kleur matchen met de outfit?Flower_L schreef:ik vraag mij dan af, of jullie die doeken dan echt allemaal gebruiken.
Gast- Gast
Flower_L schreef:ik vraag mij dan af, of jullie die doeken dan echt allemaal gebruiken.
ik gebruik ze allemaal, maar heb wel periodes dat ik de ene meer gebruik dan de ander en soms heb ik een periode waarin ik vooral doeken gebruik en periodes waarin ik vooral de mei tai gebruik. De ringsling gebruik ik alleen nauwelijks meer, daar wordt onze dochter te zwaar voor.
Gast- Gast
Mijn tricot slen heb ik alleen bij Yara gebruikt. De girasol lilia heb ik ook alleen bij Yara gebruikt en bewaar ik voor haar voor later. De ringsling vind ik nog niet handig, laat ik liggen tot Kian wat groter is. Verder zijn ze allemaal in gebruik. De ellaroo heb ik vooral in de zomer veel gebruikt, de bondolino neem ik mee als ik met de bakfiets weg ga. In de mei tai draag ik Kian op mijn rug en mijn girasol donau gebruik ik het meest.
Liadan- Ratel
Rejoy. schreef:Flower_L schreef:ik vraag mij dan af, of jullie die doeken dan echt allemaal gebruiken.
ik gebruik ze allemaal, maar heb wel periodes dat ik de ene meer gebruik dan de ander en soms heb ik een periode waarin ik vooral doeken gebruik en periodes waarin ik vooral de mei tai gebruik. De ringsling gebruik ik alleen nauwelijks meer, daar wordt onze dochter te zwaar voor.
en diktes van de stof misschien? Ene meer geschikt voor winter, dan de ander kan ik mij voorstellen.
Dragen jullie partners trouwens ook weleens?
Flower_L- Ratel
Rejoy, mooie nieuwe doek! Maar ik vind je amitola het allermooist .
Liadan- Ratel
ik heb sowieso geen hele dikke doeken, al mijn doeken zijn redelijk dunne doeken, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Mijn partner draagt niet trouwens. Hij heeft één keer onze dochter in de mei tai gehad die hij zo strak om had geknoopt dat ie er een zere buik van had en er toen compleet op afgeknapt is, zónde.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft Kian regelmatig in de bondonlino gedragen, nu draagt hij bijna niet meer maar pakt vooral de kinderwagen. Mijn moeder droeg Kian ook vaak in de bondolino. De eerste 4 maanden van zijn leven hebben we de kinderwagen nauwelijks gebruikt omdat hij veel huilde en er niet in wilde liggen.Flower_L schreef:Rejoy. schreef:Flower_L schreef:ik vraag mij dan af, of jullie die doeken dan echt allemaal gebruiken.
en diktes van de stof misschien? Ene meer geschikt voor winter, dan de ander kan ik mij voorstellen.
Dragen jullie partners trouwens ook weleens?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Rejoy, mooie nieuwe doek! Maar ik vind je amitola het allermooist .
dankje, ik vind jouw ringsling neobulle margot mooi
Gast- Gast
Rejoy. schreef:ik heb sowieso geen hele dikke doeken, al mijn doeken zijn redelijk dunne doeken, dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit. Mijn partner draagt niet trouwens. Hij heeft één keer onze dochter in de mei tai gehad die hij zo strak om had geknoopt dat ie er een zere buik van had en er toen compleet op afgeknapt is, zónde.
Mijn vriend heeft Yara trouwens wel een paar keer gedragen in de girasol lilia, het maakte hem toen niet uit dat dat een mooie roze/paarse doek is. Maar nu was hij toch wel blij met de zwarte bondoline .
Liadan- Ratel
Ik heb deze bykay:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik heb een grijze tricot slen. Maar wil graag zoals hierboven staat, een bykay bestellen (blauw met groene ster).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Wompat gemaakt van een Girasol doek (forrest berries):
Girasol earthy rainbow:
Zara Candy:
Girasol earthy rainbow:
Zara Candy:
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Toen mijn dochter klein was hadden we ook een bondolino, daar heeft mijn vriend haar toen in gedragen. Als we op vakantie zijn wil hij haar nog weleens dragen in de wompat als we gaan wandelen.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Die Girasol Earthly Rainbow is mooi zeg! Ik heb een Zuid-Amerikaanse geweven doek in allerlei felle kleurtjes.
Gast- Gast
Coccinelle schreef:Toen mijn dochter klein was hadden we ook een bondolino, daar heeft mijn vriend haar toen in gedragen. Als we op vakantie zijn wil hij haar nog weleens dragen in de wompat als we gaan wandelen.
waar heb jij die wompat laten maken/gekocht? Ik zou ook nog wel een wompat willen, maar dan wel op maat gemaakt, van alle andere SSC's zijn de heup/taillebanden te breed voor mij en volgens mij kun je een wompat helemaal op maat laten maken.
Gast- Gast
Ik heb ook een tricot slen, petrol kleur. Ik heb F er vorige week vorig het eerst in gedragen, vonden het beide heel fijn. Helaas werd ik een dag later opgenomen in het ziekenhuis en de dag daarna geopereerd aan een blinde darm ontsteking, dus zal nu wel weer even duren voordat we de doek kunnen gebruiken.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Een draagdoek of een andere drager...
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» pasgeborene in de drager
» Drager-vragen
» Buggy of drager?
» kreunen in draagdoek; hoe in draagdoek 'tillen' ?
» pasgeborene in de drager
» Drager-vragen
» Buggy of drager?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: