Verzorgingstas / luiertas
+5
Ayla
Floor
Papillio
Flip Fluitketel
_Lana_
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verzorgingstas / luiertas
Ik weet dat er al een keer een topic is geweest over luiertassen, maar ik kan me herinneren dat dat allemaal vrolijke gekleurde tassen waren. En volgens mij ben ik die sites allemaal wel langs geweest ondertussen .
Al een tijdje ben ik op zoek naar een luiertas. Ik heb wel een paar eisen, dus een makkelijke zoektocht is het niet .
Zo wil ik een neutrale luiertas, het liefst gewoon zwart. Andere kleur kan ook, maar geen hele opvallende kleur. De wagen is zwart met zandkleur.
De tas moet aan de bovenkant goed ruim openkunnen. Het moet een grote tas zijn, aangezien er voor 2 kindertjes aan spullen ingaan.
Volgens mij heb ik alle sites die er zijn wel gehad. Er zijn een paar leuke van little company, die wel neutraal zijn, maar weer iets te chic.
Verder ben ik helemaal niet veeleisend hoor .
In de winkels kan ik ook bijna niets vinden. Of ze zijn te klein. Op internet is ook zo moeilijk te bepalen of de tas groot genoeg is.
Iemand enig idee waar ik nog kan kijken?
Welke winkel of welke site?
En hebben jullie nog andere tips?
Ik ben ook wel benieuwd welker luiertas jullie hebben.
Al een tijdje ben ik op zoek naar een luiertas. Ik heb wel een paar eisen, dus een makkelijke zoektocht is het niet .
Zo wil ik een neutrale luiertas, het liefst gewoon zwart. Andere kleur kan ook, maar geen hele opvallende kleur. De wagen is zwart met zandkleur.
De tas moet aan de bovenkant goed ruim openkunnen. Het moet een grote tas zijn, aangezien er voor 2 kindertjes aan spullen ingaan.
Volgens mij heb ik alle sites die er zijn wel gehad. Er zijn een paar leuke van little company, die wel neutraal zijn, maar weer iets te chic.
Verder ben ik helemaal niet veeleisend hoor .
In de winkels kan ik ook bijna niets vinden. Of ze zijn te klein. Op internet is ook zo moeilijk te bepalen of de tas groot genoeg is.
Iemand enig idee waar ik nog kan kijken?
Welke winkel of welke site?
En hebben jullie nog andere tips?
Ik ben ook wel benieuwd welker luiertas jullie hebben.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Verzorgingstas / luiertas
www.presentsathome.nl hebben leuke luiertassen. Ik heb hem hier ook vandaan en hij is lekker ruim en gebruik hem nog steeds voor onze dochter.
Wij hebben deze alleen dan in het zilver.
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op do 29 dec 2011 - 4:45; in totaal 2 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Aan mij heb je niets, want die van ons is allemaal kleur
Wij hebben deze:
Wij hebben deze:
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Ik heb een zwarte met een paar zilveren stiksels erop. Die van mij staat ook in het andere topic.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Flip Fluitketel schreef:www.presentsathome.nl hebben leuke luiertassen. Ik heb hem hier ook vandaan en hij is lekker ruim en gebruik hem nog steeds voor onze dochter.
Dank je wel, ik ga daar eventjes kijken. Welke heb jij?
@ Papillio: Die tas heb ik toevallig wel overwogen, ook omdat hij zo groot is.
Ik vind het wel een hele mooie tas. Maar uiteindelijk is het toch iets teveel kleur .
_Lana_- Ratel
Oh dat is ook vreemd, net zag ik de foto niet .
Maar die is wel heel leuk. En ruim als ik dat zo zie.
Maar die is wel heel leuk. En ruim als ik dat zo zie.
_Lana_- Ratel
En ik heb een grote van Bambino, gewoon bij de kruidvat, 15 of 20 euro. Voldoet aan al je eisen, zwart, groot, kan aan de bovenkant helemaal open. Alleen heeft hij alleen 1 apart vakje voor luiers en zo'n zacht kussentje waar ze op kunnen liggen met verschonen. De rest is 1 groot vak, maar ik vind het niet onhandig.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ik zit nu aan deze te denken:
http://www.droomfabriekje.nl/p/Little-Company-verzorgingstas-Canvass-Messenger.html#ProductTabs
Maar kan bijna nergens de maten vinden. En als ik ze wel vind, verschillen ze per site.
Zullen ze ook ergens een winkel hebben met zulke luiertassen?
In het echt kan het vaak zo tegenvallen.
http://www.droomfabriekje.nl/p/Little-Company-verzorgingstas-Canvass-Messenger.html#ProductTabs
Maar kan bijna nergens de maten vinden. En als ik ze wel vind, verschillen ze per site.
Zullen ze ook ergens een winkel hebben met zulke luiertassen?
In het echt kan het vaak zo tegenvallen.
_Lana_- Ratel
Ayla schreef:En ik heb een grote van Bambino, gewoon bij de kruidvat, 15 of 20 euro. Voldoet aan al je eisen, zwart, groot, kan aan de bovenkant helemaal open. Alleen heeft hij alleen 1 apart vakje voor luiers en zo'n zacht kussentje waar ze op kunnen liggen met verschonen. De rest is 1 groot vak, maar ik vind het niet onhandig.
Is die het hele jaar door te koop dan bij Kruidvat? Of is dat dan zo'n tijdelijke actie? Dan kan ik op z'n minst even gaan kijken.
_Lana_- Ratel
Volgens mij is het wel actie gebonden, maar misschien kan je even op de site kijken?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Deze heb ik in het wit/roze, van Kitsch Kitchen. Vind hem stiekem wat te ruim, ik ben zo'n type die de tas altijd vol stopt. Hoe kleiner de tas, hoe beter in mijn gevalFlip Fluitketel schreef:www.presentsathome.nl hebben leuke luiertassen. Ik heb hem hier ook vandaan en hij is lekker ruim en gebruik hem nog steeds voor onze dochter.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Kruidvat idd, ik heb hem er ook van. Groot en niet duur.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Bij de meeste kinderwagens hoort toch ook wel een luiertas? Misschien dat die wel neutraal is? Gewoon even informeren bij een babywinkel.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb onze luiertas besteld via bulbby.
(dit is een voorbeeld plaatje, wij hebben een andere kleur en een andere naam )
Ik wou graag een luiertas die redelijk uniek is en met eigen naam vind ik de tas uniek genoeg.
Wij hebben de zwarte, vond ik de naam enzo mooier op uit komen.
(dit is een voorbeeld plaatje, wij hebben een andere kleur en een andere naam )
Ik wou graag een luiertas die redelijk uniek is en met eigen naam vind ik de tas uniek genoeg.
Wij hebben de zwarte, vond ik de naam enzo mooier op uit komen.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: