Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verbazing alom!

+2
Lejow
rapa nui
6 plaatsers

Ga naar beneden

Verbazing alom! Empty Verbazing alom!

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:37

Morgen is mijn laatste stagedag, iets waar ik heel blij mee ben aangezien het niet helemaal mijn plek was. Ik heb er bijna een jaar gezeten, een hele poos dus. Ik ga er ook nog afstuderen maar dan op een andere afdeling met vrijwel dezelfde collega's. Trakteren zal ik morgen dan waarschijnlijk niet doen, maar ik wilde mijn stagebegeleider wel bedanken.
Maar tot mijn verbazing zei ze van de week al van 'Donderdag is jouw laatste stagedag he? Dat komt mij niet goed uit, want ik wil dan vrij om het huis schoon te maken'. Ik verwachtte eigenlijk dat ze toch wel even naar het werk zou komen om even afscheid te nemen etc, maar nu krijg ik net een sms van haar (nadat ik het haar had gevraagd of ze morgen nog kwam) dat ze niet kwam en dat we elkaar nog wel zagen.
Wat een domper van een afsluiter dit zeg.. Morgen ga ik dan ook alleen maar heen om mijn dingen af te sluiten en de andere collega's gedag te zeggen.

Jij je nog over iets verbaasd? Of hebben jullie nog tips wat ik hier mee kan doen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Verbazing alom! Empty Re: Verbazing alom!

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:39

Maar ik begrijp dat het haar vrije dag is en dat jullie ook niet echt een klik hadden?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 9:40

Ze heeft het toch aangegeven? Ik vind het niet zo raar eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui wo 28 dec 2011 - 9:42

Ik vind het voor jou wel jammer maar begrijp aan de andere kant je collega wel dat die misschien voor oud en nieuw nog graag een vrije dag wil hebben om schoon te maken, boodschappen te doen en wat al niet meer. Dat afscheid nemen van jou is natuurlijk maar hoogstens een kwartiertje als je nog iets lekker erbij hebt en anders is het handgeven, wat leuk dat je geweest bent en je hebt het goed gedaan en tot ziens. Ik zou het zelf dan ook wel jammer vinden om voor zo iets geen vrije dag te nemen. Ze heeft toch eerder deze week al afscheid genomen en ze ziet je inderdaad wel weer als je er gaat afstuderen.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 10:26

Ik snap je gevoel wel, je hebt je toch een jaar ingezet voor het bedrijf! Dan is dit wel een beetje een dooddoener..

Ik heb t ook eens gehad op een stage. Liep er een jaar lang 3/4 dgn in de week en ik deed echt alles voor ze. Bereidde alle knutsels en werkbladen voor enz. Toen ik wegging nog wat leuks gehaald voor mn begeleidster (nare vrouw, helft van de kids was bang voor der). Ik was nog druk bezig met alles opruimen en helpen en zij ging doodleuk naar huis en zei: nou dan ga ik, ik zie je vast nog wel eens. Geen hand, geen bedankje voor de afgelopen tijd.. niks.. ik was toen flink teleurgesteld eigenlijk en anderzijds pastte het prima bij haar persoonlijkheid..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:31

Lejow schreef:Ik snap je gevoel wel, je hebt je toch een jaar ingezet voor het bedrijf! Dan is dit wel een beetje een dooddoener..

Ik heb t ook eens gehad op een stage. Liep er een jaar lang 3/4 dgn in de week en ik deed echt alles voor ze. Bereidde alle knutsels en werkbladen voor enz. Toen ik wegging nog wat leuks gehaald voor mn begeleidster (nare vrouw, helft van de kids was bang voor der). Ik was nog druk bezig met alles opruimen en helpen en zij ging doodleuk naar huis en zei: nou dan ga ik, ik zie je vast nog wel eens. Geen hand, geen bedankje voor de afgelopen tijd.. niks.. ik was toen flink teleurgesteld eigenlijk en anderzijds pastte het prima bij haar persoonlijkheid..
Maar heb jij haar wel bedankt? Ben jij nog wel naar haar toe gegaan?

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 28 dec 2011 - 10:32

Ja ik had wat leuks voor haar gekocht met een kaartje erbij
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:39

Lejow schreef:Ja ik had wat leuks voor haar gekocht met een kaartje erbij
Maar hebben jullie op dat moment, dat jij haar bedankte en de cadeaus gaf, geen afscheid van elkaar genomen, i.p.v. jij alleen van haar?

Gast
Gast

Bericht  Snoopy wo 28 dec 2011 - 10:43

Arden schreef:Ze heeft het toch aangegeven? Ik vind het niet zo raar eigenlijk.

Maar is toch wel raar dat ze niet even persoonlijk gedag zegt? Ze wist dat ze elkaar de volgende dag niet zouden zien, dan zeg je toch wat aan het einde van de werkdag?
Ik begrijp dat ze donderdag vrij heeft, dat zou ik ook niet wijzigen als ik haar was, maar dan neem je toch op woensdag afscheid?
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast wo 28 dec 2011 - 10:45

Snoopy schreef:

Maar is toch wel raar dat ze niet even persoonlijk gedag zegt? Ze wist dat ze elkaar de volgende dag niet zouden zien, dan zeg je toch wat aan het einde van de werkdag?
Ik begrijp dat ze donderdag vrij heeft, dat zou ik ook niet wijzigen als ik haar was, maar dan neem je toch op woensdag afscheid?
Ui het verhaal haal ik niet of ze wel of geen afscheid heeft genomen. Ze geeft aan er op de dag zelf, donderdag, niet te zijn.

Ik haal uit het verhaal ook niet of ze elkaar tussentijds nog hebben gezien. Dus tussen de dag dat ze aangaf er morgen niet te zijn en nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 0:02

Smikkell schreef:
Snoopy schreef:

Ui het verhaal haal ik niet of ze wel of geen afscheid heeft genomen. Ze geeft aan er op de dag zelf, donderdag, niet te zijn.

Ik haal uit het verhaal ook niet of ze elkaar tussentijds nog hebben gezien. Dus tussen de dag dat ze aangaf er morgen niet te zijn en nu.

Ik heb haar dinsdag nog gezien, toen wist ze nog niet zeker of ze vrij nam. Woensdags werkt ze altijd thuis. Gisteravond had ik zelf maar gesmst om te vragen of ze nog kwam. Ze kwam toch maar niet. Ze overigens vrijdags ook vrij. Al was ze maar even langsgekomen om afscheid te nemen, maar zelfs dat was te veel moeite. Ik vind het gewoon een rare afsluiter van een jaar werk wat ik voor haar heb gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 0:03

Ohja, het presentje eet ik nog lekker zelf op voor dat het 2 januari is haha Wink

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 29 dec 2011 - 0:11

Ik vind het best triest eigenlijk. Is het nou zoveel moeite om even te komen om je stagiaire te bedanken die een aandeel op de werkplek heeft geleverd? Ik begeleid zelf stagiaires en als ik die dag niet zou kunnen, geef ik dat op tijd aan en neemt een collega het over om een afscheidspresentje te geven en anders in overleg een andere dag. Maar zo op het laatste moment, vind ik wel een beetje triest eigenlijk.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 0:21

Naja, ik voel me nu gewoon totaal niet gewaardeerd, terwijl ik in principe het hele jaar haar werk heb overgenomen. Ze zat al te klagen dat ze nu zelf weer alles moet doen, terwijl ik soms dagen had dat ik uit mijn neus zat te vreten.
Ik vind het gewoon erg jammer, maar goed, het is niet anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 0:30

aan de ene kant snap ik het wel, ik bedoel als het mijn vrije dag zou zijn zou ik ook niet speciaal terugkomen naar het werk voor 10-15 minuutjes. En jullie zien elkaar komend jaar toch weer ivm je afstuderen. Aan de andere kant zou ik dan wel dinsdag bv al afscheid genomen hebben en de stagiair dan bedankt hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 0:43

Nou, het is niet haar standaard vrije dag ofzo. Ze heeft die dag gewoon vrij genomen (hoewel ze niet eens meer vrije dagen had staan.. :P).
Maar het afstuderen doe ik niet bij haar. De kans dat ik haar nog zie is niet heel groot, aangezien zij er bijna nooit is.

Gast
Gast

Bericht  Esperanza do 29 dec 2011 - 0:44

Lily schreef:aan de ene kant snap ik het wel, ik bedoel als het mijn vrije dag zou zijn zou ik ook niet speciaal terugkomen naar het werk voor 10-15 minuutjes. En jullie zien elkaar komend jaar toch weer ivm je afstuderen. Aan de andere kant zou ik dan wel dinsdag bv al afscheid genomen hebben en de stagiair dan bedankt hebben.
+1

Maar begrijp ik het nu goed, dat je dus ook niet de kans hebt gehad om je cadeautje aan haar te geven?
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 0:48

Esperanza schreef:
Lily schreef:aan de ene kant snap ik het wel, ik bedoel als het mijn vrije dag zou zijn zou ik ook niet speciaal terugkomen naar het werk voor 10-15 minuutjes. En jullie zien elkaar komend jaar toch weer ivm je afstuderen. Aan de andere kant zou ik dan wel dinsdag bv al afscheid genomen hebben en de stagiair dan bedankt hebben.
+1

Maar begrijp ik het nu goed, dat je dus ook niet de kans hebt gehad om je cadeautje aan haar te geven?

Nope..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:00

Yoyo schreef:
Smikkell schreef:
Snoopy schreef:

Ik heb haar dinsdag nog gezien, toen wist ze nog niet zeker of ze vrij nam. Woensdags werkt ze altijd thuis. Gisteravond had ik zelf maar gesmst om te vragen of ze nog kwam. Ze kwam toch maar niet. Ze overigens vrijdags ook vrij. Al was ze maar even langsgekomen om afscheid te nemen, maar zelfs dat was te veel moeite. Ik vind het gewoon een rare afsluiter van een jaar werk wat ik voor haar heb gedaan.
Dan had je er toch voor kunnen kiezen om dinsdag afscheid van haar te nemen? Ik zou er ook op mijn vrije dag niet voor terugkomen, zeker niet als er geen klik was.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:15

Toen wist ik dat toch niet?

Gast
Gast

Bericht  Muurvlindertje do 29 dec 2011 - 1:23

Wat een stom, kil mens.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:37

Yoyo schreef:
Esperanza schreef:
+1

Nope..
Die dinsdag, toch? Want je wist dat ze er misschien niet bij zou zijn vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:39

Yoyo schreef:Toen wist ik dat toch niet?
In je openingspost zeg je dat ze van de week al zei dat ze er waarsch. niet zou zijn. Later zeg je dat je haar daarna die dinsdag nog hebt gezien, want daar vroeg ik nog naar. Je had het dus wel kunnen weten als ik het zo lees.

Dat je het vervelend vindt dat ze er niet was, dat is iets anders en het is ook niet de laatste keer dat je er bent, want je gaat er nog een stage doen, dat vind ik echt wel meespelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 1:53

Nou, ik was er vanuit gegaan dat toen ze wist dat donderdag mijn laatste dag was, dat ze toen wel zou komen. Het is niet zo dat dit al weken stond. Dit bedacht ze die dinsdag. Het ging meer in de trant van: Ohja donderdag was jouw laatste dag? Wou eigenlijk vrij.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 3:19

Ik snap het probleem niet. Ik begeleid zelf ook wel eens stagiaires en ben ook een keer vrij geweest op de dag dat mijn stagiaire er voor het laatst was. Tja, jammer dan hoor. Dagje eerder afscheid nemen dan maar.

En je zegt ook nog iets dat je niet snapt dat ze niet even op haar vrije dag langskomt om afscheid te nemen. Dat zou ik al helemaal niet doen. Ik ben een uur enkele reis onderweg om op m'n werk te komen. Lijkt me een beetje veel van het goede om 2 uur te reizen voor een kwartiertje afscheid.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: