wat een leuk bed!
+6
Mamsie
Fiwen
Flower_L
Marin
Printje
maiadebij
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: wat een leuk bed!
maiadebij schreef:Laurientje85 schreef:www.saartjeprum.nl
Geweldige winkel! Wij hebben t bed van de kamer: bootcamp
Zo'n bed?
die heb ik nu op het oog op marktplaats, vind hem erg mooi! En evengoed nog wel lekker knus, N kruipt altijd helemaal tegen de spijlen van zijn bed namelijk...
Ja die!
Gast- Gast
Als je een beetje handige vent hebt, kan hij het toch ook wel maken? Volgens mij is dat allemaal niet zo moeilijk. De buurman hier heeft iets soortgelijks gemaakt voor zijn dochter en vond het helemaal niet moeilijk om zelf te maken.
Gast- Gast
Dat kan zeker maar vaak doe je dit dan met nieuwe steigerplanken..
Die vond ik niet mooi.. Hèhè ik vind juist die oude planken mooi, lekker geleefd!
Je kunt ook wel oude planken kopen maar die zijn vaak ook duur of niet geschikt voor meubels
Die vond ik niet mooi.. Hèhè ik vind juist die oude planken mooi, lekker geleefd!
Je kunt ook wel oude planken kopen maar die zijn vaak ook duur of niet geschikt voor meubels
Gast- Gast
Ik heb laatst een vergelijkbaar bed ergens gezien en dat lijkt me ook zo ontzettend gaaf voor A!
Het is alleen enorm veel geld voor een bed. Zelfs als ik het geld zou hebben, zou ik er nog steeds heel goed over nadenken en er is maar een kleine kans dat ik het zou doen. Voor minder geld zijn er ook hele leuke bedden, een hoogslaper is echt irritant om te verschonen en met verhaaltjes voorlezen en zo´n model als deze is best overheersend in de meeste kamers (jaja, ik ben mezelf nu vast aan het overtuigen waarom ik niet vast zal gaan sparen voor zo´n bed ).
Aan de andere kant, als je het kunt missen en het bed echt geweldig vindt, waarom niet? Zeker als het een normale matrasmaat is kan het bed vast nog lang mee (en dan vallen de gemiddelde kosten per jaar wel mee ).
Het is alleen enorm veel geld voor een bed. Zelfs als ik het geld zou hebben, zou ik er nog steeds heel goed over nadenken en er is maar een kleine kans dat ik het zou doen. Voor minder geld zijn er ook hele leuke bedden, een hoogslaper is echt irritant om te verschonen en met verhaaltjes voorlezen en zo´n model als deze is best overheersend in de meeste kamers (jaja, ik ben mezelf nu vast aan het overtuigen waarom ik niet vast zal gaan sparen voor zo´n bed ).
Aan de andere kant, als je het kunt missen en het bed echt geweldig vindt, waarom niet? Zeker als het een normale matrasmaat is kan het bed vast nog lang mee (en dan vallen de gemiddelde kosten per jaar wel mee ).
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ken je niet een handig iemand die het voor de helft ofzo voor je kan maken?
Gast- Gast
Ik zou dat bed wel in de huiskamer willen en dan niet als bed, maar voor elk een eigen huisje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ben ik de enige die het al lang voor me ziet dat mijn kind het hele bed onderkotst en ik in dat ding mag kruipen om de kots tussen dat hout uit te schrobben?
( verder ben ik geen doemdenker hoor)
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
daar heb je een goed punt!Mamsie schreef:Ben ik de enige die het al lang voor me ziet dat mijn kind het hele bed onderkotst en ik in dat ding mag kruipen om de kots tussen dat hout uit te schrobben?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Laurientje85 schreef:Dat kan zeker maar vaak doe je dit dan met nieuwe steigerplanken..
Die kan je gewoon online bestellen. En niet eens zo duur ook.
Gast- Gast
Mamsie
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Mamsie schreef:Ben ik de enige die het al lang voor me ziet dat mijn kind het hele bed onderkotst en ik in dat ding mag kruipen om de kots tussen dat hout uit te schrobben?
Je hebt wel een punt hoor! Het verschonen lijkt me al een stuk lastiger dan bij een gewoon bed, laat staan als je inderdaad een ander probleempje hebt zoals jij hier omschrijft
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ja ik zou mezelf echt vervloeken dat ik dat bed gekocht had. Ik zie mezelf al tieren midden in de nacht tegen dat bed! Hahaa
Mamsie- Ratel
En dan een precies fout gemikte schop waarna óf het bed in elkaar stort óf het een ritje naar de HAP wordt ivm gekneusde of gebroken tenenMamsie schreef:Ja ik zou mezelf echt vervloeken dat ik dat bed gekocht had. Ik zie mezelf al tieren midden in de nacht tegen dat bed! Hahaa
Gast- Gast
Dan ga ik voor optie 1 dan kan dat bed meteen bij t grof vuil!Stofzuiger schreef:En dan een precies fout gemikte schop waarna óf het bed in elkaar stort óf het een ritje naar de HAP wordt ivm gekneusde of gebroken tenenMamsie schreef:Ja ik zou mezelf echt vervloeken dat ik dat bed gekocht had. Ik zie mezelf al tieren midden in de nacht tegen dat bed! Hahaa
Mamsie- Ratel
Thnx dames! Ik zie het ineens ook voor me en mijn twijfel is als sneeuw voor de zon verdwenen
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Hahahahaha Mamsie ...... ik zie het al helemaal voor me
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: