wat een leuk bed!
+6
Mamsie
Fiwen
Flower_L
Marin
Printje
maiadebij
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
wat een leuk bed!
aaaaah had ik maar een geldschip, dan had ik dit bed voor N.adeem gekocht!
ik ben nu allemaal redenen aan het bedenken waarom het best acceptabel is om zoveel geld uit te geven voor zo'n bed. Maar dan moet ik mijn man ook zien te overtuigen, vrees dat dat hem niet gaat worden.... maar ik vind hem echt super leuk!!
Zouden jullie het ervoor over hebben? En waarom wel/niet?
ik ben nu allemaal redenen aan het bedenken waarom het best acceptabel is om zoveel geld uit te geven voor zo'n bed. Maar dan moet ik mijn man ook zien te overtuigen, vrees dat dat hem niet gaat worden.... maar ik vind hem echt super leuk!!
Zouden jullie het ervoor over hebben? En waarom wel/niet?
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Re: wat een leuk bed!
Ik zou het mijn man laten maken. Kost veel minder
Onze meubels heeft hij ook zelf gemaakt, dus ik heb daarin mazzel.
Onze meubels heeft hij ook zelf gemaakt, dus ik heb daarin mazzel.
Gast- Gast
Jaa dat is een heel erg leuk bed, ik heb hem ook ooit gezien maar vind het wel heel veel geld....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn oppaskindjes hebben zo'n bed en ik vind het zo geweldig staan! Love it!
Maar ik heb altijd van m'n moeder meegekregen dat hoogslapers niet mochten bij ons thuis, omdat ze het heel ongezellig vond als de kinderen ziek waren of 's avonds met een kusje geven om dan zo hoog te liggen. M'n moeder wilde gewoon op de rand van het bed zitten een verhaaltje voorlezen, ipv omhoog te klimmen. Ik geloof dat ik er ook zo over denk.
Maar ik heb altijd van m'n moeder meegekregen dat hoogslapers niet mochten bij ons thuis, omdat ze het heel ongezellig vond als de kinderen ziek waren of 's avonds met een kusje geven om dan zo hoog te liggen. M'n moeder wilde gewoon op de rand van het bed zitten een verhaaltje voorlezen, ipv omhoog te klimmen. Ik geloof dat ik er ook zo over denk.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Kwartje valt
Laatst aangepast door Stofzuiger op wo 28 dec 2011 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Arden schreef:Wat is de prijs dan?
Ben ook wel benieuwd...niet dat ik ooit zou kopen, hele kamer is dan weg volgens mij
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wij hebben laatst een steigerhouten bed gekocht voor onze zoon, ook getwijfeld over zo'n bedstede maar een bedstede slapen ze ongeveer maar tot een jaar of zes max acht in..
Dat vond ik dan toch eigenlijk ook wel weer hee erg zonde van t bed en mijn geld, haha!
Het bed wat wij nu gekocht hebben voor mijn zoontje kostte 425 euro excl. matras, het is een steigerhouten bedbank zo groot als een normaal 1 persoonsbed en dus ook voor veel langere tijd.
Dat vond ik dan toch eigenlijk ook wel weer hee erg zonde van t bed en mijn geld, haha!
Het bed wat wij nu gekocht hebben voor mijn zoontje kostte 425 euro excl. matras, het is een steigerhouten bedbank zo groot als een normaal 1 persoonsbed en dus ook voor veel langere tijd.
Laatst aangepast door Laurientje85 op wo 28 dec 2011 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
€ 899,00 incl lattenbodems (2)
maiadebij- Kletskop
Echt super gaaf dat bed! Ik weet niet of ik het er voor over zou hebben. Ligt aan de financiele situatie. Maar ik zou het wel heel leuk vinden om zoiets voor J. te kopen als ze straks groot genoeg is (en ze het zelf ook leuk vind natuurlijk ). Ik had dat soort bedden al gezien bij de Kidsfactory toen we voor de babykamer van J. gingen kijken en was ook echt meteen verliefd.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10
Stofzuiger schreef:Kwartje valt
neeee zoveel nu ook weer niet, dan zat ik nu niet te twijfelen hoor
maiadebij- Kletskop
maiadebij schreef:€ 899,00 incl lattenbodems (2)
Oeh. Nee ik zou dat er niet voor over hebben, hoe leuk ik het ook vind, dat vind ik echt teveel geld... Maar als je het geld hebt en je vindt het echt leuk, waarom niet.
Gast- Gast
Arden het lukt me niet om een plaatje te plaatsen op de iPad.. Kan je wel de site doorgeven van de winkel.. Ik denk dat dit wel via PM moet?
Gast- Gast
Hoeft niet toch, ik vraag erom dus ik vind het niet onder reclame vallen
Gast- Gast
www.saartjeprum.nl
Geweldige winkel! Wij hebben t bed van de kamer: bootcamp
Gast- Gast
Mijn vader heeft zo'n bed gebouwd voor ons neefje Van steigerhout en zo. 't Ding is geloof ik 1.20 hoog, heeft een trap en een soort glijbaantje en hij is geheel ontworpen als 'boomhut' zegmaar, ik vind ze echt geweldig! (en vooral die van m'n vader natuurlijk haha) hij heeft trouwens een gewoon bed op poten gezet, zegmaar. Dus als 't ware alleen 't huisje er om heen gebouwd..
Gast- Gast
Wat mooi... alleen het lijkt me zo onhandig om lekker te knuffelen of een verhaaltje te vertellen (en dan spreken we nog niet over het bed verschonen)... dus hier zal zoiets nooit iets worden. Maar zonder meer heel mooi!
Gast- Gast
Ja 1 persoons, (zei ik 2 persoons?)
In de lade die onder t bed zit kan ook een matras in dan heb je een logeerbed
Edit: ik had typ fout gemaakt idd, het is een 1 persoonsbed.
In de lade die onder t bed zit kan ook een matras in dan heb je een logeerbed
Edit: ik had typ fout gemaakt idd, het is een 1 persoonsbed.
Gast- Gast
Arden schreef:Ligt hij er al in?
Nee nog niet, de kamer is net klaar (behangen en laminaat) en t bed word in week twee of drie in t nieuwe jaar gebracht.. Ik ben benieuwd hoe t zal gaan hoor!
Gast- Gast
Laurientje85 schreef:www.saartjeprum.nl
Zo'n bed?
die heb ik nu op het oog op marktplaats, vind hem erg mooi! En evengoed nog wel lekker knus, N kruipt altijd helemaal tegen de spijlen van zijn bed namelijk...
maiadebij- Kletskop
Idd een tof bed maar ik zou het er niet voor over hebben. Daarnaast word bedden verschonen dan helemaal een K klus!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
maiadebij schreef:Laurientje85 schreef:www.saartjeprum.nl
Zo'n bed?
die heb ik nu op het oog op marktplaats, vind hem erg mooi! En evengoed nog wel lekker knus, N kruipt altijd helemaal tegen de spijlen van zijn bed namelijk...
Dit bed heeft dylan ook :-) tevens zijn de 2 kasten in zijns kamer ook van stijgerhout.. Het is best kostbaar maar vinden het erg mooi en hebben de financiën dus waarom niet! Ik vind het een heel leuk bed (de hoogslaper) en zou het in ieder geval met je man overleggen!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Leuk of niet leuk? (laarsjes)
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
» Nav. Wat is er zo leuk aan je vriend? Wat is MINDER leuk?
» Leuk en minder leuk op het forum
» Leuk of niet leuk?
» Leuk of niet leuk?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: