Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Resterend beltegoed.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Resterend beltegoed. Empty Resterend beltegoed.

Bericht  Linnie1985 di 27 dec 2011 - 9:19

Ik hou idere maand nog Resterend beltegoed over bij t-mobile. Er staat nu dat ik €163,72 over heb. Wat kan ik daar mee? Deze maand ben ik iets over mijn tegoed heen gegaan, maar dat wordt niet van dat Resterend beltegoed af gehaald...

Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Iemand die het weet?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Resterend beltegoed. Empty Re: Resterend beltegoed.

Bericht  Beachgirl di 27 dec 2011 - 9:23

Volgens mij kun je daarvoor t beste even de klantenservice bellen.... En als je zoveel overhoudt misschien je abbo eens bijstellen?
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Linnie1985 di 27 dec 2011 - 9:27

Beachgirl_24 schreef:Volgens mij kun je daarvoor t beste even de klantenservice bellen.... En als je zoveel overhoudt misschien je abbo eens bijstellen?

Ik heb een jaar abbo, maar geen internet en ik wil wel graag internet. zal morgen eens bellen kijken wat ze kunnen doen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Beachgirl di 27 dec 2011 - 9:28

Je zou wel verwachten dat als je over je bundeltegoed heenzit je van dat resterende tegoed af gaat bellen... maar blijkbaar dus niet. Wel een beetje vreemd.

Neem aan dat je het ook niet onbeperkt mee mag blijven nemen naar de volgende maand.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Linnie1985 di 27 dec 2011 - 9:34

Beachgirl_24 schreef:Je zou wel verwachten dat als je over je bundeltegoed heenzit je van dat resterende tegoed af gaat bellen... maar blijkbaar dus niet. Wel een beetje vreemd.

Neem aan dat je het ook niet onbeperkt mee mag blijven nemen naar de volgende maand.

Neej vorige maand had ik een rekening van 51 euro en dat is er ook niet af gegaan. En zo blijft het maar ophopen en ik weet niet wat je ermee kan doen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Angela_1986 di 27 dec 2011 - 9:34

Wat toevallig dat jij daar nu 'n topic over opent. Mijn vader begon hier namelijk gister ook over, volgens mij heeft ook T-mobile.

Hij zegt dat er op zijn rekening iedere maand staat
* 'Buiten tegoed: x aantal euro's'
* 'Resterend tegoed: x aantal minuten'

En hij vraagt zich dus ook af hoe dat kan. Smsen doet hij zélden, mmsen ofzo ook niet, bellen naar het buitenland doet hij 'n enkele keer met de vaste telefoon dus ook niet met z'n mobiel. Hij belt wel behoorlijk dus wij dacht dat hij gewoon over zijn belminuten heen gaat maar dan is het dus wel raar dat er iedere maand 'n resterend tegoed is.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Linnie1985 di 27 dec 2011 - 9:51

Angela_1986 schreef:Wat toevallig dat jij daar nu 'n topic over opent. Mijn vader begon hier namelijk gister ook over, volgens mij heeft ook T-mobile.

Hij zegt dat er op zijn rekening iedere maand staat
* 'Buiten tegoed: x aantal euro's'
* 'Resterend tegoed: x aantal minuten'

En hij vraagt zich dus ook af hoe dat kan. Smsen doet hij zélden, mmsen ofzo ook niet, bellen naar het buitenland doet hij 'n enkele keer met de vaste telefoon dus ook niet met z'n mobiel. Hij belt wel behoorlijk dus wij dacht dat hij gewoon over zijn belminuten heen gaat maar dan is het dus wel raar dat er iedere maand 'n resterend tegoed is.

Ja ik snap het ook niet, ik doe ook niet al teveel smsen maybe 5 smsjes per week, bellen valt best mee. Als ik thuis ben bel ik altijd na 7 uur (gratis naar andere vaste nummers) met de huis telefoon.

Maar ik heb nooit overige kosten ofzo...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 10:18

Ik heb ook altijd tegoed over.

Ik heb Vodafone en op mijn rekening staat altijd: Resterend tegoed x bedrag. En als ik dan door de rekening scroll wordt er aangegeven, op sommige rekeningen, Buiten tegoed x bedrag.

Het is namelijk zo dat smsdiensten, die geld kosten, buiten de bundel vallen. 0900-0906-0909 nummers, bv klantenservice, ook niet binnen het tegoed valt. Dat moet buiten de bundel worden betaald. Vast en mobiel zijn eigenlijk de enige nummers die binnen de bundel vallen. Raar, maar waar.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: