Kaarten-verstuur-topic!
+16
Raindrop
banjer49
blondie29
Japie
Evan
Kabouter
_Lacey_
SnowWhite
Vlinderjoy
May
Makamba
snapple
Jeanette
Cherique
Sarah1985
Roze Roos
20 plaatsers
Pagina 8 van 9
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kaarten-verstuur-topic!
roze roos je eind van de week nog geen kaart heb stuur ik een nieuwe , moet je wele ven zeggen of je hem hebt gehad of niet
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dat vind ik super lief van je! Ik hou je op de hoogte!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Auxo schreef:Het zou inderdaad best wel weer eens een rotzooi kunnen zijn bij TNT..
heb jou kaart net geschreven, morgen gaat hij op de bus
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Nog mensen die kaartjes ontvangen hebben?
Roze Roos- Ratel
Kabouter schreef:Ze moeten er ook maar alles willen blijven veranderen. Ik ben zo blij dat ik er alleen maar een bijbaantje heb en er niet vast werk.
Ja ik dus ook.
banjer, nog niks gehad, maar zal wel goedkomen
Gast- Gast
Ik heb nog steeds mijn retourkaartje niet ontvangen. Maar goed, er is ook een pakketje met Boeddha's onderweg van een forummer en daarvan heb ik nog niet eens een bericht ontvangen dat ze aan de deur zijn geweest. PTT had nooit TNT moeten worden......
Gast- Gast
Enorme fout van de PTT..
Roze Roos- Ratel
ik heb trouwens nog steeds niks ontvangen, Erg jammer. Weet ook niet wie mij een kaart zou moeten , diegene zal het wel vergeten zijn
Sarah1985- Ratel
Paris1985 schreef:ik heb trouwens nog steeds niks ontvangen, Erg jammer. Weet ook niet wie mij een kaart zou moeten , diegene zal het wel vergeten zijn
Ik ook nog steeds niks hoor.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Auxo schreef:Kabouter schreef:Ze moeten er ook maar alles willen blijven veranderen. Ik ben zo blij dat ik er alleen maar een bijbaantje heb en er niet vast werk.
Ja ik dus ook.
banjer, nog niks gehad, maar zal wel goedkomen
had je mijn kaartje toevallig al gehad?
banjer49- Prater
Nee nog niet. Maar als je 'm op de post hebt gedaan ga ik er vanuit dat hij komende week wel gewoon komt. Ik zal het hier laten weten!
Gast- Gast
Auxo schreef:Nee nog niet. Maar als je 'm op de post hebt gedaan ga ik er vanuit dat hij komende week wel gewoon komt. Ik zal het hier laten weten!
stomme tnt zeg, voorheen was het altijd als je dag van te voren postte voor zes uur kwam hij volgende dag nog aan, daar kan je nu dus helemaal niet meer van opaan zeg.
nou ja afwachten dan maar
banjer49- Prater
banjer49 schreef:Auxo schreef:Nee nog niet. Maar als je 'm op de post hebt gedaan ga ik er vanuit dat hij komende week wel gewoon komt. Ik zal het hier laten weten!
stomme tnt zeg, voorheen was het altijd als je dag van te voren postte voor zes uur kwam hij volgende dag nog aan, daar kan je nu dus helemaal niet meer van opaan zeg.
nou ja afwachten dan maar
Daar kan je tegenwoordig inderdaad niet meer van op aan. Maar het werkt ook echt niet lekker op het moment bij TNT..
Gast- Gast
Ik wacht nog op een retourkaartje. Hopelijk komt het binnenkort, want ik ga over een paar weken verhuizen. :-)
Evan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 66
Registratiedatum : 22-12-10
Auxo schreef:Bedankt voor je leuke kaartje banjer, heb 'm vandaag ontvangen!
ok graag gedaan, gelukkig dat hij toch nog gekomen is, had de hoop al opgegeven dat hij nog aan zou komen
banjer49- Prater
ben wel erg benieuwt wie mij een kaart zou sturen. Erg jammer dat diegene dat niet doet. Hier nog steeds niks ontvangen helaas
Sarah1985- Ratel
Paris1985 schreef:roze roos je eind van de week nog geen kaart heb stuur ik een nieuwe , moet je wele ven zeggen of je hem hebt gehad of niet
Ik zag het topic langs komen, heb nog steeds niets ontvangen, maar jij ook niet zo te zien? Jammer dat het ergens dan mis gaat!
Roze Roos- Ratel
Ik heb ook nog helemaal niks gehad.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Dit vind ik echt jammer, er zijn best wel wat meiden die niks gehad hebben.. Dan kan je je beter niet aanmelden voor zoiets vind ik.
Gast- Gast
Helemaal mee eens, hoewel er her en der ook wat verkeerd is gegaan bij de post geloof ik, maar denk dat veel mensen ook geen kaartje gestuurd hebben..
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Helemaal mee eens, hoewel er her en der ook wat verkeerd is gegaan bij de post geloof ik, maar denk dat veel mensen ook geen kaartje gestuurd hebben..
Er zal inderdaad ook echt wel iets mis zijn gegaan bij de post, en er zullen ook wel mensen zijn die het later verstuurd hebben (zoals ik bijvoorbeeld ), maar ik weet bijna zeker dat mensen niks hebben gestuurd.
Misschien kan je het nagaan Roze Roos, jij hebt het lijstje gemaakt toch?
Gast- Gast
May heeft mij een kaart gestuurd en ik heb May een retourkaart gestuurd. Ik heb een kaart gestuurd naar de forummer waar ik een kaart naar moest sturen, maar geen retourkaart ontvangen. Daarnaast ook niet een bevestiging in dit topic dat mijn kaart wel ontvangen is, de forummer in kwestie heeft niet meer gereageerd in het topic.
Gast- Gast
Ik heb mijn lijstje al verwijderd! Heb namelijk geknipt en geplakt vanuit mijn bestandje!
Ik weet niet hoe het zit met wel en niet versturen, voel mij er ergens wel verantwoordelijk voor, terwijl dat natuurlijk onzin is... Toch? Iemand die mij ff wil bevestigen
Ik weet niet hoe het zit met wel en niet versturen, voel mij er ergens wel verantwoordelijk voor, terwijl dat natuurlijk onzin is... Toch? Iemand die mij ff wil bevestigen
Roze Roos- Ratel
Natuurlijk is het jouw verantwoordelijkheid niet.
Het is wel de verantwoordelijk van degene die zich heeft aangemeld in dit topic en zich vervolgens compleet afzijdig houden en dus hun afspraken ook niet nakomen.
Het versturen van kaarten is en blijft een heel erg leuk idee, maar is minder leuk nu vele meiden, die zelf wel de afspraak zijn nagekomen, geen kaart of geen retourkaart hebben ontvangen.
Mocht ik ooit weer meedoen met een kaartjes-verstuur-topic, dan wil ik er eigenlijk 100% vanuit kunnen gaan dat iedereen zich aan "her part of the deal" houdt.
Het is wel de verantwoordelijk van degene die zich heeft aangemeld in dit topic en zich vervolgens compleet afzijdig houden en dus hun afspraken ook niet nakomen.
Het versturen van kaarten is en blijft een heel erg leuk idee, maar is minder leuk nu vele meiden, die zelf wel de afspraak zijn nagekomen, geen kaart of geen retourkaart hebben ontvangen.
Mocht ik ooit weer meedoen met een kaartjes-verstuur-topic, dan wil ik er eigenlijk 100% vanuit kunnen gaan dat iedereen zich aan "her part of the deal" houdt.
Gast- Gast
Pagina 8 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)
» Online kaarten versturen...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)
» Online kaarten versturen...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
Pagina 8 van 9
Permissies van dit forum: