Kaarten-verstuur-topic!
+16
Raindrop
banjer49
blondie29
Japie
Evan
Kabouter
_Lacey_
SnowWhite
Vlinderjoy
May
Makamba
snapple
Jeanette
Cherique
Sarah1985
Roze Roos
20 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Kaarten-verstuur-topic!
Auxo schreef:Ik heb wel een kaartje gahad maar volgens mij was dat niet volgens het lijstje wat Roze Roos had gemaakt? Die persoon heb ik inmiddels een kaartje teruggestuurd.
Bedoel je de mijne? Want dan klopt het wel..hoe dan ook bedankt voor je kaartje. Lief!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
ABE bedankt voor je leuke kaartje!
De volgende ronde ga ik ook zeker mee doen, kaartjes ontvangen is leuk
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
_Lacey_ schreef:OkeJeanette schreef:_Lacey_ schreef:Ik ook, want ook ik heb nog geen kaartje ontvangen. Behalve dan het kaartje terug van SnowWhite.Maris84 schreef:Ik ben eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar wie mij een kaartje moest sturen, want heb nog steeds niks binnen.
Lacey, ik moest jou een kaartje sturen. Hij zit op de post, dus zal morgen of overmorgen wel binnen komen.
Mijn kaartje terug komt dan wel wat later, omdat ik vandaag op vakantie ga.
Geeft niks! Fijne vakantie!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
May schreef:Hee die is snel aangekomen, want die is gister op de post gegaan Maar graag gedaan hoor!Strawberry Shortcake schreef:May, bedankt voor je leuke kaartje!
Inderdaad snel! Was ook het enige dat in de brievenbus lag, ook eens leuk om zo het weekend in te gaan.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Heeft er iemand nog kaarten gehad van het weekend?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Kabouter schreef:Auxo schreef:Ik heb wel een kaartje gahad maar volgens mij was dat niet volgens het lijstje wat Roze Roos had gemaakt? Die persoon heb ik inmiddels een kaartje teruggestuurd.
Bedoel je de mijne? Want dan klopt het wel..hoe dan ook bedankt voor je kaartje. Lief!
Ja jou bedoel ik. Fijn dat je het retourkaartje hebt ontvangen
Gast- Gast
Maris84 schreef:Heeft er iemand nog kaarten gehad van het weekend?
Nee, ik niet.
Gast- Gast
Auxo schreef:Maris84 schreef:Heeft er iemand nog kaarten gehad van het weekend?
Nee, ik niet.
ik ga jou morgen een kaartje sturen!!
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Auxo schreef:Maris84 schreef:Heeft er iemand nog kaarten gehad van het weekend?
Nee, ik niet.
Ik heb ook nog helemaal niks ontvangen. Duurt wel lang nu
Japie- Kletskop
ik heb ook nog steeds niks gehad, En nogmaals is mijn kaart al aangekomen?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Paris1985 schreef:ik heb ook nog steeds niks gehad, En nogmaals is mijn kaart al aangekomen?
Ik dacht dat ik de enigste was, maar jij dus ook. Ik vind eigenlijk als je aan zo'n topic mee doet, je ook tijd moet hebben/maken om een kaart te sturen.
Japie- Kletskop
Maris84 schreef:Paris1985 schreef:ik heb ook nog steeds niks gehad, En nogmaals is mijn kaart al aangekomen?
Ik dacht dat ik de enigste was, maar jij dus ook. Ik vind eigenlijk als je aan zo'n topic mee doet, je ook tijd moet hebben/maken om een kaart te sturen.
Misschien is het een idee om de volgende keer een soort van 'regels' op te stellen?
Bijvoorbeeld dat je het kaartje binnen een week na ontvangst van het adres verstuurt. En dat als dat door omstandigheden niet lukt je het even laat weten in het topic? Zo iets zou toch moeten kunnen?
Laatst aangepast door Evan op di 25 jan 2011 - 1:07; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfout)
Evan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 66
Registratiedatum : 22-12-10
Evan schreef:Maris84 schreef:Paris1985 schreef:ik heb ook nog steeds niks gehad, En nogmaals is mijn kaart al aangekomen?
Misschien is het een idee om de volgende keer een soort van 'regels' op te stellen?
Bijvoorbeeld dat je het kaartje binnen een week na ontvangst van het adres verstuurt. En dat als dat door omstandigheden niet lukt je het even laat weten in het topic? Zo iets zou toch moeten kunnen?
Ja dat lijkt mij ook een goed idee. Het is nu een beetje jammer voor diegene die zolang moeten wachten.
Japie- Kletskop
Ja wat jammer dat nog niet iedereen een kaartje heeft ontvangen
Ik heb het ook al eens in een vorig kaarten-verstuur-topic gehad, toen zou ieder dan twee kaarten sturen en dan dus ook 2 retourkaartjes. Maar toen heb ik ook maar van één persoon een kaartje gekregen en één retourkaartje. Vond ik toen ook erg jammer. Had echt zoiets waarom doe je dan mee...
Ik heb het ook al eens in een vorig kaarten-verstuur-topic gehad, toen zou ieder dan twee kaarten sturen en dan dus ook 2 retourkaartjes. Maar toen heb ik ook maar van één persoon een kaartje gekregen en één retourkaartje. Vond ik toen ook erg jammer. Had echt zoiets waarom doe je dan mee...
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
RR ik ga morgen een kaart halen en stuur hem dan ook meteen naar je op. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd vind ik zelf . Het is nu ook redelijk stabiel met mijn moeder, dus er passen weer andere dingen in mijn hoofd om aan te denken.
Kabouter- Kletskop
May schreef:ABE bedankt voor je leuke kaartje!
Fijn dat het kaartje is aangekomen.
Momenteel wacht ik nog op één retourkaart, maar ik heb de hoop opgegeven.
Gast- Gast
May schreef:Ja wat jammer dat nog niet iedereen een kaartje heeft ontvangen
Ik snap dat ook echt niet, Geef je dan niet op als je er tijd voor hebt.
Japie- Kletskop
Ik hoop dat er snel een nieuwe ronde is zodat ik ook mee kan doen!
Gast- Gast
Maris84 schreef:Paris1985 schreef:ik heb ook nog steeds niks gehad, En nogmaals is mijn kaart al aangekomen?
Helemaal mee eens! Ik heb ook nog niks ontvangen, vreemd vreemd...
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
dat is vreemd dat je mijn kaart nog nietgehad hebt. Heb hem al weken terug verstuurdRoze Roos schreef:Maris84 schreef:Paris1985 schreef:ik heb ook nog steeds niks gehad, En nogmaals is mijn kaart al aangekomen?
Helemaal mee eens! Ik heb ook nog niks ontvangen, vreemd vreemd...
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Dat is gek zeg! Wellicht dat er toch iets vekeerd is gegaan bij de post ofzo!?!?!?!
Roze Roos- Ratel
Mijn kaart is gekocht, ga hem zo schrijven en dan gaat ie op de bus.
Het is een rotzooi volgens mij bij de post. Ik heb vorige week dinsdag een (belangrijke) brief op de bus gedaan voor school en die is vandaag pas aangekomen.
Het is een rotzooi volgens mij bij de post. Ik heb vorige week dinsdag een (belangrijke) brief op de bus gedaan voor school en die is vandaag pas aangekomen.
Kabouter- Kletskop
Wat een sukkels bij de post, is toch bizar dat dingen zo lang duren, kijk met kaartjes is het gewoon domme pech, maar met andere post............. Gaan ze ook weer staken?
Roze Roos- Ratel
Het zou inderdaad best wel weer eens een rotzooi kunnen zijn bij TNT..
Gast- Gast
Ze moeten er ook maar alles willen blijven veranderen. Ik ben zo blij dat ik er alleen maar een bijbaantje heb en er niet vast werk.
Kabouter- Kletskop
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe verstuur je een privébericht naar alle facebookvrienden?
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)
» Online kaarten versturen...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
» Het Valentijn kaarten-stuur-topic
» (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)
» Online kaarten versturen...
» Kerstkaarten, verstuur jij ze?
Pagina 7 van 9
Permissies van dit forum: