Ecccccchhooooo
+4
Ibbeltje
Ilargi
Highway
Lejow
8 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ecccccchhooooo
Evy schreef:Stofzuiger schreef:En per 2 januari gaan ze weer op dieet om de kerst en oud&nieuw kilo's er weer af te krijgen?Evy schreef:Voor mij ook niet ... Voor mn schoonouders wel we hebben net het voorgerecht op, krijgen nu tussengerecht (heldere soep), daarna hoofdgerecht en daarna nagerecht (vrij logische volgorde ). En daarna ook nog eens taart bij de koffie. Pffffff
Nee, ze doen niet aan lijnen. En dat is te zien
Gast- Gast
Ik lijk wel zwanger. Ben de wii maar aan het installeren. Zou jammer zijn als Nour morgen alleen moet eten
Gast- Gast
Ik heb ook een beetje te veel gegeten, zit zo vol. Wordt geen lekkere hapjes meer vanavond denk ik..
Gast- Gast
Lorna mercedez schreef:Evy schreef:Stofzuiger schreef:En per 2 januari gaan ze weer op dieet om de kerst en oud&nieuw kilo's er weer af te krijgen?Evy schreef:Voor mij ook niet ... Voor mn schoonouders wel we hebben net het voorgerecht op, krijgen nu tussengerecht (heldere soep), daarna hoofdgerecht en daarna nagerecht (vrij logische volgorde ). En daarna ook nog eens taart bij de koffie. Pffffff
En jij hebt ze gezien, dus je weet dat ik niet overdrijf
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ben het dus ook helemaal met je eens!Evy schreef:Lorna mercedez schreef:Evy schreef:Stofzuiger schreef:En per 2 januari gaan ze weer op dieet om de kerst en oud&nieuw kilo's er weer af te krijgen?Evy schreef:Voor mij ook niet ... Voor mn schoonouders wel we hebben net het voorgerecht op, krijgen nu tussengerecht (heldere soep), daarna hoofdgerecht en daarna nagerecht (vrij logische volgorde ). En daarna ook nog eens taart bij de koffie. Pffffff
Gast- Gast
Foto?Lorna mercedez schreef:Ik ben het dus ook helemaal met je eens!Evy schreef:Lorna mercedez schreef:Evy schreef:Stofzuiger schreef:En per 2 januari gaan ze weer op dieet om de kerst en oud&nieuw kilo's er weer af te krijgen?Evy schreef:Voor mij ook niet ... Voor mn schoonouders wel we hebben net het voorgerecht op, krijgen nu tussengerecht (heldere soep), daarna hoofdgerecht en daarna nagerecht (vrij logische volgorde ). En daarna ook nog eens taart bij de koffie. Pffffff
Gast- Gast
Ik had niet anders verwacht, LM
Stofzuiger, ik geloof niet dat ze dat op prijs stellen. Ik laat wel een keer een foto zien als ik bij jou ben of jij bij mij (wat overigens ook wel eens tijd wordt ).
Stofzuiger, ik geloof niet dat ze dat op prijs stellen. Ik laat wel een keer een foto zien als ik bij jou ben of jij bij mij (wat overigens ook wel eens tijd wordt ).
Alex- Ratel
Lorna mercedez schreef:Maar ze waren wel aardig in die ene minuut dat ik ze sprak/zag.
Dikke mensen zijn ook niet onaardig Ze vonden jou ook aardig trouwens!
Alex- Ratel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: