Vaatwastabletten..
+5
Lady4
Ibbeltje
Raindrop
duckie
LWB
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vaatwastabletten..
Vorig jaar juni is er bij ons een keuken geplaatst met een vaatwasser. Deze heeft 1 keer gedraaid om te kijken of alles wel goed aangesloten was. Verder hebben we hem nog nooit gebruikt. Maar nu ben ik zover dat ik het helemaal gehad heb met de afwas en de vaatwasser wil gaan inwijden. Maar ik heb geen idee welke vaatwastabletten nou echt goed zijn. Welke tabletten gebruiken jullie?
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Vaatwastabletten..
Finish, drie-in-één. Heel fijn, maakt goed schoon en het belangrijkste, streeploos.
Gast- Gast
gewoon van de aldi
maar ff vraagje waarom als je een vaatwasser hebt gebruik je hem niet??
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik kan echt niet meer zonder de vaatwasser haha.
Wij gebruiken trouwens verschillende tabletten. Meestal Dreft of Finish. Vaak kopen we die bij de Blokker in de aanbieding of in Duitsland (zijn ze een stuk goedkoper).
Wij gebruiken trouwens verschillende tabletten. Meestal Dreft of Finish. Vaak kopen we die bij de Blokker in de aanbieding of in Duitsland (zijn ze een stuk goedkoper).
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb eigenlijk nog nooit vaatwastabletten gekocht, maar de vaatwasser wordt hier wle minimaal 3x in de week gebruikt. Mijn ouders doen ontzettend veel boodschapen bij de Hoogvliet en we hebben daardoor heel veel gratis vaatwasproducten gekregen van de kassabonzegels. Maar dat waren over het algemeen wel A-merken. Nu gebruik ik veel de gel van Sun (?), die vind ik wel fijn. Maar over tabletten ben ik ook niet ontevreden.
Gast- Gast
Goedkope van de aldi/lidl of euroshopper of zo. Net hoe het uitkomt.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maura schreef:Finish, drie-in-één. Heel fijn, maakt goed schoon en het belangrijkste, streeploos.
Eens. Bovendien erg voordelig bij de Action.
Mijn moeder had altijd goedkope tabletten van de Aldi of iets dergelijks. Ze gebruikt tegenwoordig echter alleen nog maar A-merken omdat ze echt veel verschil ziet.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Sun, maakt niet echt uit welke variant. Hema heb ik ook een keer geprobeerd, maar was ik niet tevreden over. Kreeg de pannen niet goed schoon. Dus toen maar weer over op Sun, wat qua prijs ook wel meevalt aangezien ik het alleen maar koop als het in de aanbieding is (2 voor de prijs van 1).
Gast- Gast
duckie schreef:gewoon van de aldi
Omdat ik geen hekel aan afwassen heb en we nu nog maar met z'n 2en zijn. Erg veel afwas is er dus niet vaak. Maar de laatste tijd ben ik veel moe en heb ik nergens zin in, vandaar
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Lady4 schreef:Maura schreef:Finish, drie-in-één. Heel fijn, maakt goed schoon en het belangrijkste, streeploos.
Mijn moeder had altijd goedkope tabletten van de Aldi of iets dergelijks. Ze gebruikt tegenwoordig echter alleen nog maar A-merken omdat ze echt veel verschil ziet.
Action heeft ze inderdaad ook vrij goedkoop. De laatste keer had ik ze gehaald bij de Jumbo. 26 tabletten + 26 tabletten gratis.
En mijn ouders hebben ook een tijdje goedkope gebruikt, maar gebruiken nu alleen nog A-merk, omdat het toch niet helemaal geweldig ging. Klontjes tablet nog in de vaatwasser, vaat niet helemaal schoon etc.
Gast- Gast
Maura schreef:Lady4 schreef:Maura schreef:Finish, drie-in-één. Heel fijn, maakt goed schoon en het belangrijkste, streeploos.
Action heeft ze inderdaad ook vrij goedkoop. De laatste keer had ik ze gehaald bij de Jumbo. 26 tabletten + 26 tabletten gratis.
En mijn ouders hebben ook een tijdje goedkope gebruikt, maar gebruiken nu alleen nog A-merk, omdat het toch niet helemaal geweldig ging. Klontjes tablet nog in de vaatwasser, vaat niet helemaal schoon etc.
Ik heb 120 tabletten voor iets van 10 euro bij de Action gehaald.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik gebruik ze van Dreft en die koop ik als ze in de aanbieding zijn bij Kruitvat. Ik vind ze handig omdat je dan geen papier van het blokje af moet halen voor je hem in de vaatwasser stopt.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik zag toevallig een tv reclame dat bij de blokker nu de finish? (calgonit denk ik) in de aanbieding is, scheelde iets van 15 euro voor heel veel tabletten. denk dat ik ze zelf ook even ophaal.
Deze dus:
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=98954
Deze dus:
http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=98954
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb die oplosbare van Dreft als ze in de aanbieding zijn.
Maar normaal van de aldi, en die bevallen me prima.
Maar normaal van de aldi, en die bevallen me prima.
Gast- Gast
Lady4 schreef:Maura schreef:Lady4 schreef:Maura schreef:Finish, drie-in-één. Heel fijn, maakt goed schoon en het belangrijkste, streeploos.
Ik heb 120 tabletten voor iets van 10 euro bij de Action gehaald.
En dan dacht ik met mijn 2x 26 voor iets meer dan 5 euro goedkoop uit te zijn. Blegh! Vind het niets als anderen betere koopjes doen dan ik doe.
Trouwens, ze zijn nu weer in de aanbieding bij de Kruitvat.
Gast- Gast
Ik haal ze bij action, hun eigen merk. Heb je er 64 voor €3.99 en wij zijn er tevreden over.
die van de aldi
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: