Goodmorning Thursday
+10
Shisha
silly-one
Snack a Jack
Hoochie
Krullebol
love
Antibes
Lotus
Cheesegirl
Red Velvet
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning Thursday
Goedemorgennnnnn.........
Iedereen een beetje goede nacht gehad?
En uiteraard de welbekende vraag... Hebben jullie nog spannende/leuke/gezellige plannen voor deze donderdag?
Iedereen een beetje goede nacht gehad?
En uiteraard de welbekende vraag... Hebben jullie nog spannende/leuke/gezellige plannen voor deze donderdag?
Red Velvet- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11
Re: Goodmorning Thursday
Heerlijk geslapen en wakker geworden met een lief smsje . Kon ik wel gebruiken! Vandaag een halve dag met mijn supervisor op pad en ook bij mijn oude werkgever langs dus dat is wel grappig. Samen met mijn nieuwe supervisor daar een beetje rondlopen haha! Vanavond maar eens beginnen met de toetjes voor kerst. En jij?
Fijne dag!
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
ik heb beroerd geslapen, maar voel me dan ook beroerd. Echt weer 'lekker' grieperig. Zometeen sollicitatiegesprek dus ik hoop dat dat wel een beetje gaat lukken. Vanmiddag nog wat spullen inpakken en eind van de middag en vanavond met mijn vriend kledingkast in elkaar zetten en nog wat spullen verhuizen.
Fijne dag allemaal.
ik heb beroerd geslapen, maar voel me dan ook beroerd. Echt weer 'lekker' grieperig. Zometeen sollicitatiegesprek dus ik hoop dat dat wel een beetje gaat lukken. Vanmiddag nog wat spullen inpakken en eind van de middag en vanavond met mijn vriend kledingkast in elkaar zetten en nog wat spullen verhuizen.
Fijne dag allemaal.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Goedemorgen,
Ik heb een redelijke nacht gehad. Vanochtend heb ik een vergadering. Vanmiddag naar de acupuncturist. Verder maar alvast wat spulletjes bij elkaar zoeken voor de vakantie. En een eetplan maken voor de vakantie. Daar kom ik nog niet helemaal uit.
Fijne dag allemaal!
Ik heb een redelijke nacht gehad. Vanochtend heb ik een vergadering. Vanmiddag naar de acupuncturist. Verder maar alvast wat spulletjes bij elkaar zoeken voor de vakantie. En een eetplan maken voor de vakantie. Daar kom ik nog niet helemaal uit.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen! Heb net alleen even van 6-8 gepowernapt, nu nog even verder stampen. Vanmiddag laatste horrortentamen van mijn bacheloropleiding en vanavond kerstdiner van vrijwilligerswerk. Wordt dus een lange dag op 2 uur slaap, wish me luck!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Goedemorgen allemaal,
Pff echt beroerd geslapen vannacht, was vanaf 5 uur wakker en viel elke keer maar paar minuten in slaap.
Plus heel erg verkouden is het geen goede combinatie.
Vandaag werken tot 17:45 , eten en dan de stad in wat drinken
@antibes succes met je horrortentamen!
Fijne dag allemaal!
Pff echt beroerd geslapen vannacht, was vanaf 5 uur wakker en viel elke keer maar paar minuten in slaap.
Plus heel erg verkouden is het geen goede combinatie.
Vandaag werken tot 17:45 , eten en dan de stad in wat drinken
@antibes succes met je horrortentamen!
Fijne dag allemaal!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Het is gewoon nog steeds donker
Anyway, ik werk vandaag thuis (en dat is maar goed ook, want de bussen staken hier in België) en heb verder eigenlijk niet zo veel plannen. Moet nog even wat kerstliedjes doorspelen om ervoor te zorgen dat ik die straks in de mis goed kan spelen en misschien dat ik nog wat ga schoonmaken, maar het kan ook maar zo zijn dat ik dat laat tot na de kerst. We zijn met kerst toch geen seconde thuis.
Het is gewoon nog steeds donker
Anyway, ik werk vandaag thuis (en dat is maar goed ook, want de bussen staken hier in België) en heb verder eigenlijk niet zo veel plannen. Moet nog even wat kerstliedjes doorspelen om ervoor te zorgen dat ik die straks in de mis goed kan spelen en misschien dat ik nog wat ga schoonmaken, maar het kan ook maar zo zijn dat ik dat laat tot na de kerst. We zijn met kerst toch geen seconde thuis.
Gast- Gast
Goedemorgen.
Hier lekker geslapen!
Straks weer even lichttherapieën en ik denk dat ik daarna even de stad in duik.
Lise heeft vanavond kerstfeest op school, morgen nog een half dagje en dan vakantie! Mijn vriend is ook 2 weken vrij, dus dat is wel heel lekker.
Fijne dag all!
Hier lekker geslapen!
Straks weer even lichttherapieën en ik denk dat ik daarna even de stad in duik.
Lise heeft vanavond kerstfeest op school, morgen nog een half dagje en dan vakantie! Mijn vriend is ook 2 weken vrij, dus dat is wel heel lekker.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag laatste dag school voor de vakantie, yeah! Helaas nog wel veel te doen, maar ik sluit af met etentje bij vriendinnen dus dat is wel erg gezellig!!
Ik heb vanmorgen filmpje gekeken van SR 3fm, nu heb ik echt al hele tijd in mijn hoofd; holy moly, wat zit er onder het folie... heel irritant..
Fijne dag!
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Goedemorgen,
Vandaag is mijn eerste vakantiedag, maar ik moest er al vroeg uit want ze komen bezorgen van de Ikea maar hadden geen tijdsblok doorgegeven Ze komen uiteindelijk tussen half 11 en half 2 dus had nog lekker even kunnen blijven liggen.
Vanmorgen laatste dingen van mijn werk afronden en eind van de middag naar de stad met mijn moeder voor kerstcadeautjes
Fijne dag allemaal.
Vandaag is mijn eerste vakantiedag, maar ik moest er al vroeg uit want ze komen bezorgen van de Ikea maar hadden geen tijdsblok doorgegeven Ze komen uiteindelijk tussen half 11 en half 2 dus had nog lekker even kunnen blijven liggen.
Vanmorgen laatste dingen van mijn werk afronden en eind van de middag naar de stad met mijn moeder voor kerstcadeautjes
Fijne dag allemaal.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Vandaag mijn laatste ochtend werken van dit jaar. Vanmiddag kerstviering op mijn werk en dan vakantie!
Iedereen fijne dag vandaag!
Vandaag mijn laatste ochtend werken van dit jaar. Vanmiddag kerstviering op mijn werk en dan vakantie!
Iedereen fijne dag vandaag!
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Goedemorgen,
Beetje kort en beroerd geslapen. Ben ook best wel verkouden, maar wil het niet toegeven.
Vandaag niet echt veel op de planning. Een bak lasagne maken voor mijn broer en vader die gaan klussen vandaag. Verder hier goed gaan opruimen zodat ik lekker op vakantie kan gaan en daarna met een schoon huis kan beginnen aan mijn nieuwe baan na de schoolvakantie.
Dus stiekem een hoop te doen, maar het gaat helemaal goed komen.
Fijne dag allemaal.
Beetje kort en beroerd geslapen. Ben ook best wel verkouden, maar wil het niet toegeven.
Vandaag niet echt veel op de planning. Een bak lasagne maken voor mijn broer en vader die gaan klussen vandaag. Verder hier goed gaan opruimen zodat ik lekker op vakantie kan gaan en daarna met een schoon huis kan beginnen aan mijn nieuwe baan na de schoolvakantie.
Dus stiekem een hoop te doen, maar het gaat helemaal goed komen.
Fijne dag allemaal.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Goedemorgen!
Ik heb best goed geslapen en voel mij weer een stuk beter! Vandaag gaan mijn vriend en ik in ondertrouw en ik ga nog even langs het werk om mijn kerstpakket op te halen.
Verder nog geen plannen, een beetje aanrommelen in huis etc.
Fijne dag!
Ik heb best goed geslapen en voel mij weer een stuk beter! Vandaag gaan mijn vriend en ik in ondertrouw en ik ga nog even langs het werk om mijn kerstpakket op te halen.
Verder nog geen plannen, een beetje aanrommelen in huis etc.
Fijne dag!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen.
Ben nog steeds vreselijk verkouden, word er helemaal gek van.
Ik ga vanochtend opruimen in huis.
Vanmiddag werken tot 18.00 uur.
Morgen nog een ochtend werken en dan lekker een weekje vakantie!
Fijne dag
Ik heb wel lekker geslapen.
Ben nog steeds vreselijk verkouden, word er helemaal gek van.
Ik ga vanochtend opruimen in huis.
Vanmiddag werken tot 18.00 uur.
Morgen nog een ochtend werken en dan lekker een weekje vakantie!
Fijne dag
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen!
Ik ga straks de stad in met mn vriend. Hij moet nog kerstcadeautjes hebben (voor mij ) ik ga wat andere dingetjes kopen. Vanavond bij mn ouders eten en hopen dat ik niet gebeld word, want ik heb bereikbaarheidsdienst
Fijne dag allemaal!
Ik ga straks de stad in met mn vriend. Hij moet nog kerstcadeautjes hebben (voor mij ) ik ga wat andere dingetjes kopen. Vanavond bij mn ouders eten en hopen dat ik niet gebeld word, want ik heb bereikbaarheidsdienst
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag is mijn eerste vakantiedag, jeej!
Ik zit nu nog lekker in mijn pyjama op de bank met mijn poezen op schoot, typt heerlijk zo met een hand
Fijne dag allemaal!
Vandaag is mijn eerste vakantiedag, jeej!
Ik zit nu nog lekker in mijn pyjama op de bank met mijn poezen op schoot, typt heerlijk zo met een hand
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Ik heb niet echt lekker geslapen, ondank dat ik wat langer kon slapen dan normaal. Vandaag werk ik tot 17 uur en vanavond heb ik eigenlijk geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Ik heb niet echt lekker geslapen, ondank dat ik wat langer kon slapen dan normaal. Vandaag werk ik tot 17 uur en vanavond heb ik eigenlijk geen plannen.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemiddag!!
Ik heb vanmorgen de 2e bezichtiging van ons nieuwe huis gehad. We zien het nog steeds zitten dus we gaan ervoor!! Nu zorgen dat we de financiering snel rond krijgen en dan krijgen we zo snel mogelijk de sleutel.
Nu zit ik lekker op de bank SR te kijken maar eigenlijk moet ik nog een paar letters verven. Dus ik ga me zo even een schop onder mijn kont geven! Daarna ga ik weer moodboardjes maken en ideeën op doen voor ons nieuwe huis.
Oh oeps en ik moet nog naar dorp! Ik moet nog op zoek naar een mooie tas voor mijn vriend. Hmmm nu dus hopen dat het zo stopt met regenen.
Ik heb vanmorgen de 2e bezichtiging van ons nieuwe huis gehad. We zien het nog steeds zitten dus we gaan ervoor!! Nu zorgen dat we de financiering snel rond krijgen en dan krijgen we zo snel mogelijk de sleutel.
Nu zit ik lekker op de bank SR te kijken maar eigenlijk moet ik nog een paar letters verven. Dus ik ga me zo even een schop onder mijn kont geven! Daarna ga ik weer moodboardjes maken en ideeën op doen voor ons nieuwe huis.
Oh oeps en ik moet nog naar dorp! Ik moet nog op zoek naar een mooie tas voor mijn vriend. Hmmm nu dus hopen dat het zo stopt met regenen.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: