'Joy4Kidz'
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
'Joy4Kidz'
Ik ben gister gebeld door een bedrijf wat 'Joy 4 kidz' heet. Zij bieden gratis een boekenpakket t.w.v 23 euro aan voor kinderen onder de 12, speciaal afgestemd op de leeftijd van je kindje. Zij zouden ook samenwerken met de overheid en met Studio 100, enz enz. Het klonk in de eerste instantie erg leuk.
Het enige wat ik zou moeten betalen zijn de verzendkosten á 8(!) euro. Het zou een eenmalige dienst zijn en als ik het pakket niet wilde kon ik het terug sturen.
Ik heb ze gezegd dat ik eerst wilde overleggen met vriend en dat ze vandaag even terug konden bellen. Ik werd 3 keer achter elkaar gebeld en toen ik op nam, heb ik gezegd dat ik ben vergeten te overleggen en dat ze na het weekend even terug moeten bellen.
Nu ik net googelde kwamen er meteen sites als Tros, Radar etc omhoog. Onbetrouwbaar dus. Na enig research heb ik dus besloten om niks te ontvangen van dat bedrijf.
Zijn jullie al gebeld en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Het enige wat ik zou moeten betalen zijn de verzendkosten á 8(!) euro. Het zou een eenmalige dienst zijn en als ik het pakket niet wilde kon ik het terug sturen.
Ik heb ze gezegd dat ik eerst wilde overleggen met vriend en dat ze vandaag even terug konden bellen. Ik werd 3 keer achter elkaar gebeld en toen ik op nam, heb ik gezegd dat ik ben vergeten te overleggen en dat ze na het weekend even terug moeten bellen.
Nu ik net googelde kwamen er meteen sites als Tros, Radar etc omhoog. Onbetrouwbaar dus. Na enig research heb ik dus besloten om niks te ontvangen van dat bedrijf.
Zijn jullie al gebeld en wat zijn jullie ervaringen ermee?
Gast- Gast
Re: 'Joy4Kidz'
Nooit van gehoord, ik heb ook nooit belangstelling voor dat soort dingen. Ik ben zelf wel oud en wijs genoeg om boeken voor mijn kinderen uit te zoeken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
staan bekend als oplichters..
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
O ik ook hoor maar het leek me in de eerste instantie een erg leuke aanbieding, omdat ze zeiden dat ze samenwerkten met Studio 100 en er boekjes van het Zandkasteel etc bij zouden zitten, dat leek me gewoon leuk.Susan schreef:Nooit van gehoord, ik heb ook nooit belangstelling voor dat soort dingen. Ik ben zelf wel oud en wijs genoeg om boeken voor mijn kinderen uit te zoeken.
Gast- Gast
Haha, ik ben blij dat ik eerst heb gegoogled inderdaad, anders was ik er misschien wel ingetrapt..Jazzlyn schreef:staan bekend als oplichters..
Gast- Gast
Boekjes van het Zandkasteel zijn inderdaad leuk, maar die hebben ze ook gewoon bij de meeste supermarkten. Zelfs hier bij het buurtwinkeltje.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik was ook door hun gebeld. Doordat het op een lastig moment was had ik gezegd dat ze het op konden sturen. Echt een fout van mij die ik dus niet meer maak.
Dit hebben ze gedaan en het was waardeloos. De boekjes sloten niet aan op de ontwikkeling van onze zoon en de envelop was helemaal stuk. Ze hadden het geld al wel van mijn rekening gehaald. Ik gelijk gebeld dat ik het terug zou sturen en dat was geen probleem. Twee dagen later zat het terug op de post (incl de enveloppe zodat ze konden zien hoe het aangekomen was)
Mijn geld terug daar zat wel een probleem. Het heeft in totaal 5 maanden geduurd voordat ik het terug had! Het gaat maar om een paar euro, maar ik wilde het wel terug hebben.
Ik zou zeggen, nooit doen!
Laatst werd ik weer gebeld door hun en toen heb ik gezegd dat ik niet tevreden was, dat het lang duurde dat ze mijn geld terug hadden gestort en het een waardeloos bedrijf was.
Dit hebben ze gedaan en het was waardeloos. De boekjes sloten niet aan op de ontwikkeling van onze zoon en de envelop was helemaal stuk. Ze hadden het geld al wel van mijn rekening gehaald. Ik gelijk gebeld dat ik het terug zou sturen en dat was geen probleem. Twee dagen later zat het terug op de post (incl de enveloppe zodat ze konden zien hoe het aangekomen was)
Mijn geld terug daar zat wel een probleem. Het heeft in totaal 5 maanden geduurd voordat ik het terug had! Het gaat maar om een paar euro, maar ik wilde het wel terug hebben.
Laatst werd ik weer gebeld door hun en toen heb ik gezegd dat ik niet tevreden was, dat het lang duurde dat ze mijn geld terug hadden gestort en het een waardeloos bedrijf was.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Susan schreef:Nooit van gehoord, ik heb ook nooit belangstelling voor dat soort dingen. Ik ben zelf wel oud en wijs genoeg om boeken voor mijn kinderen uit te zoeken.
Wat een kinderachtige reactie. Het gaat om de aanbieding, niet of iemand zelf wel of geen boekjes voor hun kinderen uit kunnen zoeken.
Wennes- Kletskop
Ik neem aan dat Susan het niet lullig naar mij toe bedoelt, maar het kwam wel een beetje ongelukkig over ik ben zelf ook oud en wijs genoeg om mijn eigen boeken uit te zoeken.Wennes schreef:Susan schreef:Nooit van gehoord, ik heb ook nooit belangstelling voor dat soort dingen. Ik ben zelf wel oud en wijs genoeg om boeken voor mijn kinderen uit te zoeken.
Wat een kinderachtige reactie. Het gaat om de aanbieding, niet of iemand zelf wel of geen boekjes voor hun kinderen uit kunnen zoeken.
Gast- Gast
O bah wat naar, dit bevestigt mijn vermoeden al meteen. Had meteen al zo'n raar gevoel toen ze belde, toch maar goed dat ik naar mijn gevoel geluistert heb.Wennes schreef:Ik was ook door hun gebeld. Doordat het op een lastig moment was had ik gezegd dat ze het op konden sturen. Echt een fout van mij die ik dus niet meer maak.
Gast- Gast
Beetje lange tenen, Wennes?
Ik bedoel het inderdaad niet naar Zelda toe, maar naar dat bedrijf. Ik vind er niks aan als iemand anders die boeken uitzoekt, ik vind het veel te leuk om dat zelf te doen. Zo goed?
Ik bedoel het inderdaad niet naar Zelda toe, maar naar dat bedrijf. Ik vind er niks aan als iemand anders die boeken uitzoekt, ik vind het veel te leuk om dat zelf te doen. Zo goed?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan, naar mijn idee heb ik geen lange tenen. Ik vind je uitspraak gewoon kinderachtig en dat zeg ik gewoon even.
Wennes- Kletskop
Whatever, meid.
Susan- Lady Post-a-lot
Volgens mij ben ik hier ook eens over op gebeld. Maar ik begin er echt niet aan. Elke keer die aanbiedingen van je betaald alleen maar de verzendkosten. En inderdaad kom er maar eens af. Mijn man was een jaar terug zo stom om in de lotto te trappen en ja hoor wat nou 2x gratis meespelen en dan is het klaar. Het heeft lang geduurd voordat het goed was.
woezel- Prater
- Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: