Blokken
+6
Jazzlyn
Flower_L
Flip Fluitketel
ekjir@M
Susan
Annie24
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blokken
Ik ben me een beetje aan het orienteren op wat voor soort blokken er te koop zijn.
Nu kom ik de volgende tegen:
-houten blokken
-Abrick
-Mega Blocks
-het bekende Duplo
Met de Abrick blokken en Mega Blocks kunnen ze eerder spelen, want die zijn groter. Duplo en houten blokken zijn natuurlijk weer wat kleiner.
Iemand ervaring met de Abrick blokken en/of Mega Blocks? Of kan ik beter wachten tot volgend jaar kerst (dan zal Y. bijna 2 worden) en voor Duplo gaan?
Nu kom ik de volgende tegen:
-houten blokken
-Abrick
-Mega Blocks
-het bekende Duplo
Met de Abrick blokken en Mega Blocks kunnen ze eerder spelen, want die zijn groter. Duplo en houten blokken zijn natuurlijk weer wat kleiner.
Iemand ervaring met de Abrick blokken en/of Mega Blocks? Of kan ik beter wachten tot volgend jaar kerst (dan zal Y. bijna 2 worden) en voor Duplo gaan?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Blokken
Wij hebben een aantal blokken van Mega Bloks en ik merk dat S. daar al makkelijker mee kan spelen. Hij kan al echt torentjes bouwen en met Duplo nog niet echt. Wij hebben misschien maar 10 blokken van Mega Bloks en dat is voor S. genoeg merk ik. Van Duplo hebben we meer maar ik denk zoals jij dat hij daar over een paar maandjes meer plezier van heeft
Gast- Gast
Yrsa heeft een aantal dozen van Unico, dat past op Duplo.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Je hebt ook grotere houten blokken. Daar kunnen ze ook eerder mee spelen. Verder hebben wij gewoon duplo omdat dat hun hele leven meegaat en dat ander spul is gewoon van mindere kwaliteit.
Gast- Gast
Ik zou voor Duplo gaan (of Unico dat zijn inprincipe dezelfde blokken maar dan van een goedkoper merk). J is er heel zoet mee, vanaf dat hij 1 jaar is klikt hij ook de blokjes op elkaar en speelt er veel mee.
Toen J. de leeftijd van jou zoontje had vondt hij het ook geweldig om de bak met blokken om te gooien en in de berg blokken te spelen.
Toen J. de leeftijd van jou zoontje had vondt hij het ook geweldig om de bak met blokken om te gooien en in de berg blokken te spelen.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Wij hebben houten blokken, duplo en goedkope "plastic" blokken van de action! (is een doos voor 5 euro ofzo). Ik moet zeggen dat hij de blokken van de action het leukste vind! Duplo speelt hij heeel soms mee, maar ik denk dat het vooral leuker is als ze ietsjes ouder zijn.
Gast- Gast
Hmmm...die blokken van de action voor 5 euro klinken ook goed dan. Binnenkort eens kijken....dan krijgt hij die onder de kerstboom/voor zijn verjaardag en vanaf volgend jaar de Duplo
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Hier hebben we ook de blokken van de Action en deze vindt J. erg leuk en ze stapelt ze vaak op op de deksel waar je die blokken op kan zetten. Als ze wat ouder is willen wij de Duplo blokken aanschaffen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb een doos nep duplo ooit gekocht bij aldi. Vooral het op elkaar klikken is een succes. en gooien.....
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hier is zoontje ook gek op die emmer met blokken van de Action
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Houten blokken en Duplo, ik vind Megablocks echt waardeloos spul, wat ik ervan had was echt slecht spul, paste niet goed op elkaar, dun materiaal geef mij maar de gewone Duplo.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
hier zijn de houten blokjes in trek. duplo vind hij ook erg leuk maar hij kan de blokjes niet van elkaar aftrekken.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Duplo is pas echt leuk als ze zo'n 1,5 jaar oud zijn. Houten blokjes was toen ook pas in trek.
Bij de Bart Smit of Intertoys heb ik toen Laurens een jaar was, een zak gekocht met 'plastic' blokken. Ze zijn van een soort schuim en lekker groot. En het allerbelangrijkste is: gooien met blokken is het leukst, en hier kunnen ze niets mee beschadigen!!
Bij de Bart Smit of Intertoys heb ik toen Laurens een jaar was, een zak gekocht met 'plastic' blokken. Ze zijn van een soort schuim en lekker groot. En het allerbelangrijkste is: gooien met blokken is het leukst, en hier kunnen ze niets mee beschadigen!!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier hebben we ook mega bloks, en houten blokjes vindt ze ook al een lange tijd erg leuk!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: