Waar koop ik een hair donut?
+7
Rush
Roodkapje
Mida4you
VeryCherry
Blond
Ilargi
Caribbeanlover
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar koop ik een hair donut?
Dat deed ik vroeger met een sok.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Dat deed ik vroeger met een sok.
Ik met een of ander stuk van een elastisch shirt oid. Op youtube zie je meiden die ze idd van sokken maken. Mijn man voetbalt niet meer dus wellicht mag ik die sokken verknippen...............eerst maar ff vragen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Haha, zo`n grote lijkt me ook wel leuk.
Ebay!
Ebay!
Rush- Lady Post-a-lot
http://www.ebay.com/itm/4-PCS-Magic-Foam-Sponge-Hair-Styling-Donut-Bun-Maker-Former-French-Twist-Tool-/130616532702?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e695a1ede
Deze zag ik ook in een tutorial!
Deze zag ik ook in een tutorial!
Rush- Lady Post-a-lot
https://www.youtube.com/watch?v=u1sdRx_hP08
Hoop dat jullie dit kunnen zien, want zo een wil ik ook alleen is die niet op Ebay te vinden.
Hoop dat jullie dit kunnen zien, want zo een wil ik ook alleen is die niet op Ebay te vinden.
Caribbeanlover- Ratel
http://www.ebay.com/itm/New-BLONDE-Hair-Bun-Ring-Donut-Open-Roll-Shaper-and-Bouffant-Shaper-12-GRIPS-/230684797008?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item35b5e2a850
Misschien moet je dan zoeken op open bun ofzo.
Misschien moet je dan zoeken op open bun ofzo.
Rush- Lady Post-a-lot
http://www.ebay.com/itm/New-BLACK-OPEN-Hair-Bun-Ring-Donut-Styler-Shaper-GRIPS-/390325825888?pt=UK_Jewellery_Watches_CostumeJewellery_CA&hash=item5ae13b7160
Rush- Lady Post-a-lot
Dank je. Ze ogen hetzelde als een gesloten versie. Als je goed kijkt op het filmpje, dan zie dat die sowieso breder is.
Ach als ik morgen een mooie zie voor een leuke prijs, dan koop ik die misschien, wil nl niet 3 weken wachten (ivm kerst). Ben toch morgen jarig dus krijg geld van me ouders.
Ach als ik morgen een mooie zie voor een leuke prijs, dan koop ik die misschien, wil nl niet 3 weken wachten (ivm kerst). Ben toch morgen jarig dus krijg geld van me ouders.
Caribbeanlover- Ratel
Je kunt ze ook zelf maken:
http://www.beautygloss.nl/2011/09/24/filmpje-hoe-maak-je-een-perfecte-donut-knot/
http://www.beautygloss.nl/2011/09/24/filmpje-hoe-maak-je-een-perfecte-donut-knot/
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Rose- schreef:Een wat???Nog nooit van gehoord!
edit: even gegoogled! Dus dat is een hair donut, weer wat geleerd!!
+1
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Gewoon met een sok maken! Makkelijk en goedkoop
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
ThinkPink schreef:Je kunt ze ook zelf maken:
Weet ik heb ik al gedaan, maar toch bedankt. Oh dit mens is zo afschuwelijk!
Wat doet zij het moeilijk en dan nog zeggen ''dit is het principe''. Op de meeste filmpjes doen ze het anders, veel handiger en een mooier resultaat.
Caribbeanlover- Ratel
Mama_van2 schreef:En wat kan je hiermee dan ?
Een mooie knot maken zie die link alleen doet zij het onhandig. Op youtube als je ''hairdonut'' typt zie je zat filmpjes.
Btw, is Ebay betrouwbaar?
Caribbeanlover- Ratel
Ebay ziet er proffessioneler uit vind ik en veel komt rechtstreeks van winkels. Hoop dat het aankomt als ik wat bestel. Heb inmiddels 2 voetbalsokken omgeturned is hair donuts en ik moet zeggen ze zien er best goed uit dus ik wacht nog maar ff met kopen.................denk ik.
Caribbeanlover- Ratel
Ebay is een veilingsite met aankoopverplichting, Marktplaats niet._Leaf_ schreef:Ebay is gewoon een wereldwijde Marktplaats....
Rush- Lady Post-a-lot
Aha dat wist ik niet, weer wat geleerd.
Heb vandaag niet gekeken ernaar, want wilde stad in alleen ivm veel spullen die ik bij me had had ik geen zin om daarmee door de stad te zeulen.
Ik ga een andere keer, maar ze zijn wel lekker goedkoop bij Ebay en dat incl. verzending .
Heb vandaag niet gekeken ernaar, want wilde stad in alleen ivm veel spullen die ik bij me had had ik geen zin om daarmee door de stad te zeulen.
Ik ga een andere keer, maar ze zijn wel lekker goedkoop bij Ebay en dat incl. verzending .
Caribbeanlover- Ratel
Heb vandaag gekeken bij Claire's, vond ze best prijzig en de maat die ik wilde was alleen in het blond en die hadden ze niet in het zwart.
Denk dat ik ze toch maar via Ebay bestel, dan maar 3 wkn wachten, maar ze zijn een stuk voordeliger.
Nou nog erachter komen waar en hoe ik die doorsnedes van die van Ebay kan vinden.
Iemand die inmiddels wel antwoord hierop weet?
Denk dat ik ze toch maar via Ebay bestel, dan maar 3 wkn wachten, maar ze zijn een stuk voordeliger.
Nou nog erachter komen waar en hoe ik die doorsnedes van die van Ebay kan vinden.
Caribbeanlover- Ratel
Vaak staat er een uitgebreide uitleg bij, anders de verkoper een mailtje sturen! krijg je vaak binnen 24 uur antwoordCaribbeanlover schreef:Heb vandaag gekeken bij Claire's, vond ze best prijzig en de maat die ik wilde was alleen in het blond en die hadden ze niet in het zwart.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Thanks, maar ik zie achter de donuts getallen zijn die doorsnedes zouden kunnenn zijn alleen weet ik dat niet zeker.Weet jij dat?
Caribbeanlover- Ratel
Zijn die dingen weer helemaal in? Toen ik jong was, waren die echt een rage!
Gast- Gast
Dat weet ik niet, maar ik ben er zelf mee aan de slag gegaan. Waar kocht jij ze? Bij de doorsnee drogist, DA etc hebben ze ze niet.
Caribbeanlover- Ratel
Ik kocht ze nooit, ik vond ze foeilelijk Maar ik kan me herinneren dat die toen wel bij de drogisterijen te koop waren, Kruidvat enzo.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: