Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk speelgoed is echt een "hit"?

+15
Flower_L
Annemie
PapillonRose
sheila123
nillis
Flip Fluitketel
Blue flower
sabje
Bruintje Beer
Printje
loesje
Teddyaapje
Susan
Mamsie
kwak
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welk speelgoed is echt een "hit"? - Pagina 2 Empty Re: Welk speelgoed is echt een "hit"?

Bericht  Annie24 di 13 dec 2011 - 23:46

Doedel schreef:Oeh ik kan Mas en Amé van het voorjaar weer blij gaan maken. Want er komen dingen bij de Toet Toet garage, kreeg net een mailtje van V-Tech.

Wij zijn bezig met het ontwikkelen van uitbreidingssets voor de Garage. In het voorjaar van 2012 zullen er een Verkeerslicht, Brandweerkazerne en losse wegdelen verkrijgbaar zijn die aangesloten kunnen worden op de garage

ooooowwwww leuk!!!! Hier ligt de garage al op zolder, samen met 2 auto's, voor zijn verjaardag volgend jaar Laughing Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk speelgoed is echt een "hit"? - Pagina 2 Empty Re: Welk speelgoed is echt een "hit"?

Bericht  Mamsie wo 14 dec 2011 - 9:51

Doedel schreef:Oeh ik kan Mas en Amé van het voorjaar weer blij gaan maken. Want er komen dingen bij de Toet Toet garage, kreeg net een mailtje van V-Tech.

Wij zijn bezig met het ontwikkelen van uitbreidingssets voor de Garage. In het voorjaar van 2012 zullen er een Verkeerslicht, Brandweerkazerne en losse wegdelen verkrijgbaar zijn die aangesloten kunnen worden op de garage

Ja leuk he! Ik zag het ook, ik moet hier nog een paar auto's kopen/
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mauwmauw wo 14 dec 2011 - 10:00

Mamsie schreef:

Ja leuk he! Ik zag het ook, ik moet hier nog een paar auto's kopen/
leuk! hier is V ook groot fan van de toet toet auto's,garage is hij nog niet iets te klein voor om wat mee te doen,maar komt vanzelf.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 10:43

Mamsie schreef:Toet toet auto garage!!

+1! En kartonnen boekjes, de pagina's bladeren vind mijn zoon erg leuk om te doen, vooral ook als er geluidjes in zitten.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: