Welk speelgoed is echt een "hit"?
+15
Flower_L
Annemie
PapillonRose
sheila123
nillis
Flip Fluitketel
Blue flower
sabje
Bruintje Beer
Printje
loesje
Teddyaapje
Susan
Mamsie
kwak
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welk speelgoed is echt een "hit"?
Doedel schreef:Oeh ik kan Mas en Amé van het voorjaar weer blij gaan maken. Want er komen dingen bij de Toet Toet garage, kreeg net een mailtje van V-Tech.
Wij zijn bezig met het ontwikkelen van uitbreidingssets voor de Garage. In het voorjaar van 2012 zullen er een Verkeerslicht, Brandweerkazerne en losse wegdelen verkrijgbaar zijn die aangesloten kunnen worden op de garage
ooooowwwww leuk!!!! Hier ligt de garage al op zolder, samen met 2 auto's, voor zijn verjaardag volgend jaar
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Doedel schreef:Oeh ik kan Mas en Amé van het voorjaar weer blij gaan maken. Want er komen dingen bij de Toet Toet garage, kreeg net een mailtje van V-Tech.
Wij zijn bezig met het ontwikkelen van uitbreidingssets voor de Garage. In het voorjaar van 2012 zullen er een Verkeerslicht, Brandweerkazerne en losse wegdelen verkrijgbaar zijn die aangesloten kunnen worden op de garage
Ja leuk he! Ik zag het ook, ik moet hier nog een paar auto's kopen/
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
leuk! hier is V ook groot fan van de toet toet auto's,garage is hij nog niet iets te klein voor om wat mee te doen,maar komt vanzelf.Mamsie schreef:Doedel schreef:Oeh ik kan Mas en Amé van het voorjaar weer blij gaan maken. Want er komen dingen bij de Toet Toet garage, kreeg net een mailtje van V-Tech.
Ja leuk he! Ik zag het ook, ik moet hier nog een paar auto's kopen/
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Mamsie schreef:Toet toet auto garage!!
+1! En kartonnen boekjes, de pagina's bladeren vind mijn zoon erg leuk om te doen, vooral ook als er geluidjes in zitten.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wat is nou echt leuk speelgoed?
» Wanneer welk speelgoed?
» Welk speelgoed, kind (meisje) 16 maanden?
» Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?
» Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?
» Wanneer welk speelgoed?
» Welk speelgoed, kind (meisje) 16 maanden?
» Welk speelgoed voor 1 jarig meisje?
» Wat is leuk buitenspeelgoed?/ Welk buiten speelgoed heb jij?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: