Papa/jij gaat weg zonder mij!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Papa/jij gaat weg zonder mij!
Laatst aangepast door Makamba op ma 12 dec 2011 - 5:50; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Papa/jij gaat weg zonder mij!
Toen wij uit elkaar waren heb ik het boek "ik woon in 2 huizen gekocht" . Heel duidelijk en kinderlijk beschreven dat papa en mama een eigen huis hebben en dat jij eigenlijk 2 huizen hebt, papa en mama houden evenveel van je etc.... Ik wil hem je evt. wel toesturen?
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje schreef:Toen wij uit elkaar waren heb ik het boek "ik woon in 2 huizen gekocht" . Heel duidelijk en kinderlijk beschreven dat papa en mama een eigen huis hebben en dat jij eigenlijk 2 huizen hebt, papa en mama houden evenveel van je etc.... Ik wil hem je evt. wel toesturen?
Dat ik daar nog niet eerder over na heb gedacht! Wat zou je voor het boek willen hebben (incl. verzendkosten)?
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Makamba schreef:Roodkapje schreef:Toen wij uit elkaar waren heb ik het boek "ik woon in 2 huizen gekocht" . Heel duidelijk en kinderlijk beschreven dat papa en mama een eigen huis hebben en dat jij eigenlijk 2 huizen hebt, papa en mama houden evenveel van je etc.... Ik wil hem je evt. wel toesturen?
Dat ik daar nog niet eerder over na heb gedacht! Wat zou je voor het boek willen hebben (incl. verzendkosten)?
Je mag het zo van mij hebben hoor, als dat je dochter wellicht ook helpt !
Ik zal het vanmiddag even uit de verhuisdoos halen... de doos met boeken zit nog ingepakt:)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: