do`s & dont`s
Pagina 1 van 1
do`s & dont`s
Ik wil graag weten wat je bv. wel en niet mag doen en eten tijdens de zwangerschap. Ook zijn alle tips welkom.
Gast- Gast
Re: do`s & dont`s
Voor eten kan je bijv op de site van voedingscentrum kijken, daar staat een handig lijstje.
Qua dingen doen zou ik het zo niet weten.
Qua dingen doen zou ik het zo niet weten.
Gast- Gast
Gewoon zoveel mogelijk je normale leventje door laten gaan, als je sport gewoon lekker doorgaan, wel opletten met buikspieroefeningen enz., voeding de belangrijkste/ gevaarlijkste dingen laten staan zoals filet americain, alcohol ed., kattenbak even niet meer verschonen of met handschoenen aan, en niet meer met blote handen in de tuin werken (niet dat het daar weer voor is, maar je weet nooit)...
Wat ik verder de eerste weken heb gedaan, is gewoon luisteren naar mijn lichaam, als ik moe was, wat meer slapen enz. Verder hoef je niet echt iets te laten naar mijn idee...
Wat ik verder de eerste weken heb gedaan, is gewoon luisteren naar mijn lichaam, als ik moe was, wat meer slapen enz. Verder hoef je niet echt iets te laten naar mijn idee...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Foliumzuur slik je al? Een goede multivitamine voor zwangeren is ook altijd prettig.
Gast- Gast
ja heb vrijdag van die mamapillen gehaald. Zit foliumzuur en vitaminen in.
Gast- Gast
Nou, dan zit je helemaal goed! Nu lekker genieten! Voor zover het kan, als je misselijk bent en moe kan dit de eerste weken nogal opbreken..
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
nee daar heb ik gelukkig nog niet veel last van, het begint meestal `s avonds wat *afkloppen*
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: