Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Nagellak tic
Kabouter: ik zou ook voor een blanke lak gaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Eens met _Chance en CKC, gewoon zo neutraal mogelijk houden.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Dat was eigenlijk ook mijn eigen gedachte om gewoon een blanke lak te doen (mijn nagels zijn anders heel lelijk). Was alleen benieuwd of jullie een bepaalde kleur juist mooi vinden.
Het is misschien ook stom van mij om hier nu over na te denken, maar ik moest even met wat anders bezig zijn..bedankt in ieder geval voor jullie reacties!
Het is misschien ook stom van mij om hier nu over na te denken, maar ik moest even met wat anders bezig zijn..bedankt in ieder geval voor jullie reacties!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Kabouter schreef:Dat was eigenlijk ook mijn eigen gedachte om gewoon een blanke lak te doen (mijn nagels zijn anders heel lelijk). Was alleen benieuwd of jullie een bepaalde kleur juist mooi vinden.
Nee joh, is helemaal niet stom. Je vraagt advies en die krijg je.. is toch goed dat we je kunnen helpen :-) Je emoties hebben het zwaar te verduren.
Sterkte meis..
Gast- Gast
CKC schreef:Kabouter schreef:Dat was eigenlijk ook mijn eigen gedachte om gewoon een blanke lak te doen (mijn nagels zijn anders heel lelijk). Was alleen benieuwd of jullie een bepaalde kleur juist mooi vinden.
Nee joh, is helemaal niet stom. Je vraagt advies en die krijg je.. is toch goed dat we je kunnen helpen :-) Je emoties hebben het zwaar te verduren.
Sterkte meis..
Lief ben je!
Zag trouwens in een ander topic dat je weer zwanger bent?! Gefeliciteerd!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Helemaal niet stom om hierover na te denken. Ik snap dat je op sommige moment juist met iets anders bezig wilt zijn.Kabouter schreef:Dat was eigenlijk ook mijn eigen gedachte om gewoon een blanke lak te doen (mijn nagels zijn anders heel lelijk). Was alleen benieuwd of jullie een bepaalde kleur juist mooi vinden.
Heel veel sterkte alvast
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Kabouter schreef:Dat was eigenlijk ook mijn eigen gedachte om gewoon een blanke lak te doen (mijn nagels zijn anders heel lelijk). Was alleen benieuwd of jullie een bepaalde kleur juist mooi vinden.
Sterkte!
Gast- Gast
CKC schreef:Mijn nieuwste!
Black pearl van Chanel gekocht in Londen
Ik zag deze gisteren bij Ici Paris, ik wil 'm ooook! Die roze van de 'lente-collectie' vond ik trouwens ook héél mooi.
Eve- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 38
Registratiedatum : 26-11-10
Eve schreef:CKC schreef:Mijn nieuwste!
Black pearl van Chanel gekocht in Londen
Ik zag deze gisteren bij Ici Paris, ik wil 'm ooook! Die roze van de 'lente-collectie' vond ik trouwens ook héél mooi.
Ik heb em gisteren opgedaan, hij is ZOOO MOOI!
Gast- Gast
Ik heb expres nog nooit alle kleuren van Chanel opgezocht want dat zou echt niet goed aflopen voor mijn bankrekening.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
Mooi zeg die van Chanel Ik wil ook heel graag een keer een nagellak van Chanel proberen, maar ik vind het toch een beetje duur.. In welke winkels kun je die allemaal kopen?
Ik ga zometeen Big spender wanted van Catrice opdoen.
Ik ga zometeen Big spender wanted van Catrice opdoen.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
CKC schreef:
FOTO!
Oooh, ik heb veel te veel gegoogled! Ik ben verliefd op 3 kleuren die ik ook zeker ga kopen.
Peach Nacrée
En Django
En Rose Confidentiel
Gast- Gast
Auxo schreef:Die is mooi Sugarfall! Éen van mijn lievelingskleurtjes van Catrice.
+1
Gast- Gast
ik vind die 1e en 2e erg mooi!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Coco schreef:CKC schreef:
FOTO!
Oooh, ik heb veel te veel gegoogled! Ik ben verliefd op 3 kleuren die ik ook zeker ga kopen.
Peach Nacrée
En Django
En Rose Confidentiel
Die bovenste bedoel ik, die is zoooo mooi. Heb geloof ik nog wat spaarbonnen van Ici Paris
Eve- Fluisteraar
Coco schreef:Mooi is die hè?
Ik kan er de hele dag wel naar kijken.
Heb jij 'm al gekocht? Ik vind Chanel lakjes niet super fijn, maar het kan ermee door. Hou ook erg van felle kleurtjes, zeker in de zomer. Maar deze kleur kan altijd.
Eve- Fluisteraar
Coco wat doe je?!
Nu wil ik Peach Nacree echt heel erg graag hebben. En ik weet van mezelf dat ik daar dus ook niet over ophoudt totdat ik heb heb, haha..
Nu wil ik Peach Nacree echt heel erg graag hebben. En ik weet van mezelf dat ik daar dus ook niet over ophoudt totdat ik heb heb, haha..
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Nee, ik heb hem nog niet gekocht. Ga morgen eventjes kijken of hij in de winkel op voorraad is en anders ga ik hem bestellen (of alledrie ).
Ga er maar lekker over door Sugarfall, daar is die mooi genoeg voor.
Ga er maar lekker over door Sugarfall, daar is die mooi genoeg voor.
Gast- Gast
Ik heb vandaag een nieuwe nagellak binnen gekregen, hij lakt heel fijn en de kleur is mooi!
Mooi die nagellak van Chanel!!
Mooi die nagellak van Chanel!!
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Ze hebben trouwens bij de Action make-up setjes met lippenstift, nagellak en oogschaduw. In een van die pakjes zit een knalroze lak. En die is echt gaaf! Het is jammer dat ik mijn nagels niet gelakt mag hebben op het werk..
Gast- Gast
Die Chanel lakjes zijn inderdaad erg mooi, maar ze gaan echt boven mijn budget.
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Ze hebben trouwens bij de Action make-up setjes met lippenstift, nagellak en oogschaduw. In een van die pakjes zit een knalroze lak. En die is echt gaaf! Het is jammer dat ik mijn nagels niet gelakt mag hebben op het werk..
foto foto foto!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: