Nagellak tic
+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Nagellak tic
Die leuke namen doen het hem ook . Ik wil nog wel de Caught On The Red Carpet en It Blue My Mind.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga zo ook ff lekker snuffelen op de sites van Catrice en Essence. Ik ben momenteel mijn nagels aan het lakken. Ik ben Sold Out Forever aan het opdoen.
Ik heb eerder in dit topic gereageerd maar hij staat gewoon niet tussen de topics waarin ik heb gereageerd. Snap er werkelijk waar niks van.
Ik heb eerder in dit topic gereageerd maar hij staat gewoon niet tussen de topics waarin ik heb gereageerd. Snap er werkelijk waar niks van.
Gast- Gast
Ooh die van Catrice wil ik ook! Ben nooit van de nagellak geweest, maar de laatste tijd heb ik het toch steeds meer op. Is er een site van Sushi? Welke is dat dan?
Gast- Gast
www.catrice.nl, maar hij is wel Duits (ondanks dat er .nl bij staat ).
Weet iemand trouwens een oplossing voor mijn probleem? Ik ben best zuinig op mijn nagels en nagellak, maar het slijt bij mij snel eraf van het douchen. Nu weer, dan heb ik voor de tweede keer gedouched sinds vrijdagavond (toen ik mijn nagellak erop deed) en dan gaan die randjes eraf, ik denk door mijn douchegel en shampoo en zo. Helpt het als ik er een topcoat op doe?
Weet iemand trouwens een oplossing voor mijn probleem? Ik ben best zuinig op mijn nagels en nagellak, maar het slijt bij mij snel eraf van het douchen. Nu weer, dan heb ik voor de tweede keer gedouched sinds vrijdagavond (toen ik mijn nagellak erop deed) en dan gaan die randjes eraf, ik denk door mijn douchegel en shampoo en zo. Helpt het als ik er een topcoat op doe?
Gast- Gast
Auxo schreef:Slechte site, heb meteen een verlanglijstje
Muhaha herkenbaar.
Gast- Gast
Darcy schreef:www.catrice.nl, maar hij is wel Duits (ondanks dat er .nl bij staat ).
Ik vind het zo lastig om uit te leggen, maar lak je de bovenkant van je nagels ook mee? Het smalle randje zeg maar, het gedeelte waarmee je een deukje kan duwen in je huid. Als je dat meelakt blijft je lak langer zitten. Ook raad ik je aan om topcoat te gebruiken, dat beschermt net wat meer. Gebruik je wel een basecoat? Dat deed ik voorheen eigenlijk nooit, maar ik merk dat mijn lak met een basecoat ook beter blijft zitten.
Ik heb de base- en topcoat van Catrice, heel fijn spul en het droogt erg snel.
Ik heb als topcoat: Quick dry & High shine
En als basecoat: Smoothing base coat
Die basecoat is echt top. Ik heb wel eens wat ribbeltjes en zo in mijn nagels en dat wordt inderdaad heel smooth als ik die basecoat gebruik, ik zie geen ribbeltjes meer!
Ik heb toch nog wel eens, ondanks het gebruik van base- en topcoat, dat mijn nagellak alsnog snel afbladdert. Zo irritant is dat. Maar ik denk dat dat uiteindelijk toch met het merk te maken heeft. Ik bedoel, het is 'maar' Catrice, het is goedkoop spul natuurlijk. Ik denk (en mag toch hopen dat dat echt zo is) dat bijvoorbeeld Chanel heel goed blijft zitten. Ik heb ook eigenlijk geen duurdere lakjes dan € 3,00. Ik wil toch wel eens een keer een lakje van Maybelline, Bourjois of Rimmel gaan kopen denk ik.
Gast- Gast
http://www.maybelline.nl/producten/Nagels/NAGELLAK/Express_Finish.aspx
Oh my god, ik wil de "chocolate" hebben!
Oh my god, ik wil de "chocolate" hebben!
Gast- Gast
ZO hee, wat een uitgebreide uitleg Nee ik doe geen base coat of top coat. Heb wel een top coat flesje in huis (oud) dus dat ga ik eens proberen En het topje meelakken, ik snap wat je bedoelt!
Gast- Gast
Hahaha gelukkig snap je me :-DDarcy schreef:ZO hee, wat een uitgebreide uitleg Nee ik doe geen base coat of top coat. Heb wel een top coat flesje in huis (oud) dus dat ga ik eens proberen En het topje meelakken, ik snap wat je bedoelt!
Zal ik zo een foto maken van al mijn lakjes?
Gast- Gast
Mag ik vragen wat een basecoat is?Sushi schreef:Darcy schreef:www.catrice.nl, maar hij is wel Duits (ondanks dat er .nl bij staat ).
Ik vind het zo lastig om uit te leggen, maar lak je de bovenkant van je nagels ook mee? Het smalle randje zeg maar, het gedeelte waarmee je een deukje kan duwen in je huid. Als je dat meelakt blijft je lak langer zitten. Ook raad ik je aan om topcoat te gebruiken, dat beschermt net wat meer. Gebruik je wel een basecoat? Dat deed ik voorheen eigenlijk nooit, maar ik merk dat mijn lak met een basecoat ook beter blijft zitten.
Ik heb de base- en topcoat van Catrice, heel fijn spul en het droogt erg snel.
Ik heb als topcoat: Quick dry & High shine
En als basecoat: Smoothing base coat
Die basecoat is echt top. Ik heb wel eens wat ribbeltjes en zo in mijn nagels en dat wordt inderdaad heel smooth als ik die basecoat gebruik, ik zie geen ribbeltjes meer!
Ik heb toch nog wel eens, ondanks het gebruik van base- en topcoat, dat mijn nagellak alsnog snel afbladdert. Zo irritant is dat. Maar ik denk dat dat uiteindelijk toch met het merk te maken heeft. Ik bedoel, het is 'maar' Catrice, het is goedkoop spul natuurlijk. Ik denk (en mag toch hopen dat dat echt zo is) dat bijvoorbeeld Chanel heel goed blijft zitten. Ik heb ook eigenlijk geen duurdere lakjes dan € 3,00. Ik wil toch wel eens een keer een lakje van Maybelline, Bourjois of Rimmel gaan kopen denk ik.
Gast- Gast
Natuurlijk mag jij dat vragen! Een basecoat is een lak die je aanbrengt vóórdat je de gekleurde lak aanbrengt. Deze lak beschermt o.a. je nagels tegen verkleuring. Ik gebruik pas sinds kort basecoat maar voorheen had ik dus vaak oranje uitgeslagen nagellak door alle rode/roze nagellak die ik droeg. Ik kon dus eigenlijk nooit eens blanke lak opdoen want dan zag je die oranje gloed over mijn nagels heen, echt heel lelijk. En het maakt jenagels sterker en maakt je nagels bijvoorbeeld glad als je ribbeltjes op je nagels hebt zitten.Auxo schreef:
Mag ik vragen wat een basecoat is?
Gast- Gast
Ik heb net foto's gemaakt van mijn lakjes! Zal ze zo plaatsen.
Oh en ik ben ook zo'n muts, want ik maak ook vaak foto's na het lakken van mijn nagels. Ik zal daar ook een paar foto'tjes van plaatsen!
Oh en ik ben ook zo'n muts, want ik maak ook vaak foto's na het lakken van mijn nagels. Ik zal daar ook een paar foto'tjes van plaatsen!
Gast- Gast
Bedankt voor je uitleg! Dan ga ik dat ook aanschaffen deze week. Had van de week rode nagellak op, wilde dat eraf maar er bleef inderdaad een rode gloed zitten. Ziet er niet uit, heb maar snel een ander kleurtje gedaan. En topcoat is dan wat je óver je kleurtje doet toch?Sushi schreef:Natuurlijk mag jij dat vragen! Een basecoat is een lak die je aanbrengt vóórdat je de gekleurde lak aanbrengt. Deze lak beschermt o.a. je nagels tegen verkleuring. Ik gebruik pas sinds kort basecoat maar voorheen had ik dus vaak oranje uitgeslagen nagellak door alle rode/roze nagellak die ik droeg. Ik kon dus eigenlijk nooit eens blanke lak opdoen want dan zag je die oranje gloed over mijn nagels heen, echt heel lelijk. En het maakt jenagels sterker en maakt je nagels bijvoorbeeld glad als je ribbeltjes op je nagels hebt zitten.Auxo schreef:
Mag ik vragen wat een basecoat is?
En ik ben benieuwd naar je foto!
Gast- Gast
Grr wat erg, ik had net alle foto's mooi hier neergezet en toen ging er iets fout en was alles weg. Ik begin gewoon even opnieuw (rustig blijven ademen, hahahaha!).
Het zijn geen ultrascherpe foto's hoor, sorry daarvoor!
---
Het zijn geen ultrascherpe foto's hoor, sorry daarvoor!
---
Laatst aangepast door Sushi op za 8 jan 2011 - 6:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klopt inderdaad, topcoat doe je er weer overheen, voor een mooie glans en zodat het wat beter blijft zitten. Het is natuurlijk allemaal wat meer werk (twee lagen nagellak extra natuurlijk (1 base en 1 top)), maar je merkt het verschil wel dus is het die extra tijd wel waard.Auxo schreef:Bedankt voor je uitleg! Dan ga ik dat ook aanschaffen deze week. Had van de week rode nagellak op, wilde dat eraf maar er bleef inderdaad een rode gloed zitten. Ziet er niet uit, heb maar snel een ander kleurtje gedaan. En topcoat is dan wat je óver je kleurtje doet toch?
En ik ben benieuwd naar je foto!
Ik ben sowieso altijd als ik mijn nagels lak minstens een uur bezig haha!
Gast- Gast
Maakt inderdaad niet uit om wat langer bezig te zijn dan. Je kan het beter in éen keer goed doen dan dat het er niet uitziet
Gast- Gast
Oei ik zit op http://www.alicejohavesentials.nl te kijken en ik zie veel leuke kleurtjes van Barry M... Misschien ga ik wel bestellen hoor!
Gast- Gast
Hier nog een nagellakverslaafde.
Heb nu denk ik rond de 80 verschillende kleurtjes.
Ietsje uit de hand gelopen dus.
Eerder had ik elke dag wel een andere kleur op, nu is dat nog maar 1 keer per week ongeveer
Gebruiken jullie ook konad? Of andere nailart dingen?
Zal straks nog even kijken of ik ook nog wat foto's kan plaatsen
Groetjes
Heb nu denk ik rond de 80 verschillende kleurtjes.
Ietsje uit de hand gelopen dus.
Eerder had ik elke dag wel een andere kleur op, nu is dat nog maar 1 keer per week ongeveer
Gebruiken jullie ook konad? Of andere nailart dingen?
Zal straks nog even kijken of ik ook nog wat foto's kan plaatsen
Groetjes
_raven- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 33
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb nog mijn eerste nail art er op staan!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik spaar nu eerst voor wat langere nagels. Maar mijn nagels zijn zoo ontzettend slap dat ze meteen kapot zijn. Ik zal van de week(alweer) foto maken van mijn kleine collectie haha. Ik wil heel graag konad, maar vind alles van hun zo duur!
Zwerver- Ratel
@ sushi: Leuke stash heb je! Zal binnenkort ook eens foto's maken van de mijne!
@ wc-eend: Leuke mani! Vind het stempelen helemaal leuk. Heb zelf wel veel konad, het is zeker duur, maar het werkt zoveel fijner dan bijvoorbeeld het essence-setje vind ik.
Hier wat foto's van mij:
Groetjes!
@ wc-eend: Leuke mani! Vind het stempelen helemaal leuk. Heb zelf wel veel konad, het is zeker duur, maar het werkt zoveel fijner dan bijvoorbeeld het essence-setje vind ik.
Hier wat foto's van mij:
Groetjes!
Laatst aangepast door _raven op ma 6 dec 2010 - 8:10; in totaal 1 keer bewerkt
_raven- Fluisteraar
Ja dat is ook zo! Vind het alleen vervelend dat je veel online moet bestellen. Ik haal het liever gewoon uit de winkel. Zit alleen bij mij niet in de buurt haha
edit: Mooi hoor je nagels!
edit: Mooi hoor je nagels!
Zwerver- Ratel
Ja, dat is het grootste nadeel..
Dank je.. Jammer genoeg zijn ze nu weer erg kort.
De kou is niet goed voor mn nagels, de een na de ander breekt
Dank je.. Jammer genoeg zijn ze nu weer erg kort.
De kou is niet goed voor mn nagels, de een na de ander breekt
_raven- Fluisteraar
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: