Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nagellak tic

+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nagellak tic - Pagina 14 Empty Re: Nagellak tic

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 8:41

Darcy schreef:Zucht, ik vind Meet me at the coral island zoooo mooi! Ik ga 'm morgen zoeken!
Very Happy you go girl!!!!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kabouter ma 3 jan 2011 - 9:32

Ik ben heel benieuwd naar je nagels Sushi!
Eigenlijk heb ik regelmatig geen lak op mijn nagels, maar omdat ik mijn nagels lelijk vind, is het vaak maar van korte duur dat er niks op zit. Naar een sollicitatie zou ik inderdaad niet snel een gekleurd lakje op doen. Parelmoer, lichtroze of gewone blanke lak natuurlijk wel. Ziet er juist wel verzorgd uit.

Ik heb helaas geen tijd meer gehad om te shoppen, maar ik word hebberig van al jullie lakjes en andere aankopen!! Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn ma 3 jan 2011 - 9:37

Darcy schreef:Naar aanleiding van een gesprek net met Sushi vraag ik me af of jullie ook weleens geen lakje op hebben Wink Ik vind het wel fijn, even geen lelijke nagellak omdat het al bladdert en zo. En bijv bij sollicitatiegesprekken vind ik het niet netjes om felgroene of oranje nagellak op te hebben. Natuurlijk kan een naturelkleurtje dan wel, wat vinden jullie daarvan?

Ik heb echt wel eens geen lak op, al was het maar omdat ik er niet altijd tijd voor heb of er zin in heb! Duurt toch wel een half uurtje vaak en op de geur zit ik ook niet altijd te wachten, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 10:13

Morgen zal ik foto plaatsen!

Ik heb net een bestelling gedaan op MardyMakeUpShop.nl... Alsof ik nog niet genoeg heb haha. Ik heb dotting pens besteld en wat stripers en fimo-fruitjes voor op mijn nagellak. Ben erg benieuwd! Schijnt erg goeie service te zijn en de producten schijnen ook erg fijn te zijn.
Ik hou jullie wel op de hoogte Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 3 jan 2011 - 10:15

suuushiii! Als je m haalt, haal dan ook de Nail art, ik zelf zou wit nemen. Ze zijn in wit en in zwart, maar zwart is bij mij wat waterig waardoor de stempel m niet pakt! Wit werkt perfect bij mij.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 10:27

wc-eend schreef:suuushiii! Als je m haalt, haal dan ook de Nail art, ik zelf zou wit nemen. Ze zijn in wit en in zwart, maar zwart is bij mij wat waterig waardoor de stempel m niet pakt! Wit werkt perfect bij mij.
Kan je 't niet met andere kleuren gebruiken? Bijvoorbeeld van de Hema of Catrice of zo?
Ik zal iig die witte halen! Thanks voor de tip!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver ma 3 jan 2011 - 10:28

Nee, je hebt echt de Nail art nagellakje nodig. Anders blijft hij niet op de stempel. Haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:27

Darcy schreef:Naar aanleiding van een gesprek net met Sushi vraag ik me af of jullie ook weleens geen lakje op hebben Wink Ik vind het wel fijn, even geen lelijke nagellak omdat het al bladdert en zo. En bijv bij sollicitatiegesprekken vind ik het niet netjes om felgroene of oranje nagellak op te hebben. Natuurlijk kan een naturelkleurtje dan wel, wat vinden jullie daarvan?

Geen nagellak heb ik eigenlijk nooit meer. Als ik geen zin heb in een kleurtje dan heb ik gewoon blanke lak op. Dat vind ik net weer ietsje mooier dan helemaal niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:29

Sushi schreef:
Auxo schreef:Sushi je kan er inderdaad weer even tegenaan! En je maakt mij hebberig, ik wil ook die glitterdingetjes voor op mijn nagels!
't Kost geen bal Very Happy Kopen die hap!
Ik heb nu zwarte nagellak op met op elke nagel in het hoekje een zilveren sterretje.
Ik ga zo nog wat straaltjes maken met mijn zilveren glitterstriper. Ben benieuwd of dat wat wordt en of mijn linkerhand daar wel vast genoeg voor is :P We'll see :P

Ik ga morgen meteen kijken denk ik! Dat is inderdaad mooi met zwarte nagellak. Die mooie roze die jij hebt wil ik ook, kan me alleen niet herinneren dat ik die hier heb gezien.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:18

Sushi schreef:
Bitterkoek_ schreef:Ja, je hebt wel gelijk. Maar ik wilde een soort van vervagende effect creëren. Dat heb ik met een make up spons gedaan.
Die heb ik inderdaad wel eens gezien op BeautyLab.nl.
Ik vind BeautyLab leuk en zij (Serena) kan zulke mooie nail-arts maken!

Daar kijk ik ook altijd op! Staan leuke dingen tussen ja

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 21:21

Sushi schreef:Ik heb vandaag best veel gekocht...

En dan heb ik nog twee stripers gekocht, een roze en een zilveren. Ik wil graag ook nog een zwarte en witte striper maar die zag ik niet staan bij "mijn" Kruidvat. Misschien ergens anders, ik hoop het!
Ik heb 04 en 01 gekocht: Klik

Dan heb ik nog een doosje met glittertjes in de vorm van sterretjes, nummer 08:
Klik

En hiervan nummer 02:
Klik

Ik heb de spray van Essence om de nagellak sneller te laten drogen en een soort stokje waarmee je de glitters beter kan "oppakken" om ze daarna op je nagel te doen.
En ik heb een pakje nail repair pads. Dit kan je op je gescheurde nagel plakken.
Ook heb ik een flesje nagellijm om dat glittertjes beter te laten plakken voor als ze bijvoorbeeld niet goed in de nagellak blijven zitten.

En dan heb ik een schattig tasje om al mijn minidingetjes in op te bergen.

Ik kan er weer even tegenaan Wink

Ik wil ook heel graag nog zo'n stempelsetje, dat lijkt me zo vet. Maar die van Essence schijnt niet zo goed te zijn, Konad schijnt fantastisch te zijn.

Tip voor de stripers: http://www.goedkoopstenagelproducten.nl/index.html

Ik wil hiervandaan een keer de gelnagellak proberen, wie o wie heeft er al ervaring mee.

Ik heb trouwens wel de stempel van essence, werkt prima! Ze hebben nu ook speciale stempelnagellak, die heb ik van t weekend gekocht, ze hebben t alleen nog in t wit en zwart. het zit wel goed en niet zoals met normale nagellak dat het doorzichtig word.
Ik wil wel een keer konad aanschaffen, zodat ik ook mooie printjes kan stempelen, want die hebben ze niet bij essence.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:11

Nou ik ben ook maar even geweest, bijna hetzelfde als Sushi gekocht (vind je vast niet erg Wink).

Nummer 02:
http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/nail-art/nail-art-glitter-mix.html

& lijm, een pennetje om de glitters erop te doen.

Nu wil ik alweer lakken, terwijl ik gisteravond pas nieuwe erop heb gedaan.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 5:37

Haha dat soort gepruts heb ik dus geen zin in. Gewoon een leuk kleurtje erop, en dan vind ik het best.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:56

Ik houd het ook alleen maar bij die glitters hoor, echt nailart daar ga ik niet aan beginnen, dat is inderdaad teveel gepruts haha.

Gast
Gast

Bericht  Sterre di 4 jan 2011 - 22:01

Ellebel schreef:
Sterre schreef:Ik ben net even snel naar het Kruidvat geweest, Hema was iets te ver fietsen met mijn drukke schema vandaag smile.

Nu heb ik deze:

Ik ga hem straks op doen, ben benieuwd!

Leuk ik heb deze lak ook en droeg hem met kerst ook met een rode jurkje!

Foto heb ik even weggehaald, die was zo groot. Maar wat grappig smile. Ik heb de nagellak nog steeds op, hij begint nu pas een beetje af te bladderen dus ik ben tevreden. Je hebt wel een redelijk dik laagje nodig voor dekking, dat wel.

@ Sushi, heb ik nou je foto's gemist of heb je die van je nailart nog niet gepost? Ben benieuwd!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:45

Wie wil sold out forever van me hebben?
Ik heb nog een groenige, geen idee hoe die heet ook van Catrice.
Laat maar weten, gooi ik het morgen op de post!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 22:50

CKC schreef:Wie wil sold out forever van me hebben?

Oeh kunje voor mij even kijken wat de naam is van de andere? Kan het I Sea You zijn? Want daar ben ik nog naar op zoek.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 23:24

Darcy schreef:
CKC schreef:Wie wil sold out forever van me hebben?

Oeh kunje voor mij even kijken wat de naam is van de andere? Kan het I Sea You zijn? Want daar ben ik nog naar op zoek.

Mmmm, ja volgens mij is het wel I sea you! Nu ik zo op de website kijk..
Ik begin alleen heel even te twijfelen of ik hem nou had teruggelegd voor een grijze. Zal ik thuis even kijken? Wil je niet Sold oud forever ook? Ze lakken niet fijn, vind ik. Ik heb ook Just Married, maar die wil ik houden om de naam.. haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 23:27

Nee ik wil Sold Out Forever niet, die heb ik zelf ook en lakt ook neit fijn bij mij. Maar als je even zou willen kijken, graag Very Happy Ik wil I Sea You namelijk wle graag proberen.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 23:36

Ik heb een soortgelijke Sold Out Forever van de Hema, en die lakt super fijn en blijft lang zitten. Dus als je nog zo'n kleurtje zoekt, op naar de Hema!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 23:39

_Chance schreef:Ik heb een soortgelijke Sold Out Forever van de Hema, en die lakt super fijn en blijft lang zitten. Dus als je nog zo'n kleurtje zoekt, op naar de Hema!

Die heb ik ook! Lakt inderdaad veel fijner Wink Maar ik vond de kleur van Catrice net iets mooier, dus daarom had ik die gehaald smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 0:29

Ik koop al tijden dure nagellak. (OPI en Essie) Maar nu ik weinig te besteden heb, ben ik opzoek naar nagellak die goedkoop is en die ook nog eens goede kwaliteit heeft.

Ik probeer nu een nagellakje van Catrice - Hip Queen Wears Blue Jeans. Hij bevalt me wel! Very Happy Wat een superkwaliteit!

Nagellak tic - Pagina 14 Aaa2d63f1d0bb4f43da9fd8c96cc0d92_copy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 0:51

Sterre schreef:
@ Sushi, heb ik nou je foto's gemist of heb je die van je nailart nog niet gepost? Ben benieuwd!
Nog niet gepost. Foto staat op telefoon maar ik ben te lui om de foto op internet te zetten. Denk dat ik 't vandaag wel even doe smile

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 5 jan 2011 - 3:34

Bitterkoek_ schreef:Ik koop al tijden dure nagellak. (OPI en Essie) Maar nu ik weinig te besteden heb, ben ik opzoek naar nagellak die goedkoop is en die ook nog eens goede kwaliteit heeft.

Ik probeer nu een nagellakje van Catrice - Hip Queen Wears Blue Jeans. Hij bevalt me wel! Very Happy Wat een superkwaliteit!

Nagellak tic - Pagina 14 Aaa2d63f1d0bb4f43da9fd8c96cc0d92_copy

Deze heb ik nu ook op, vind hem wel mooi & hij pas goed bij mn spijkerbroek Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast wo 5 jan 2011 - 4:33

Ik heb maandag spulletjes besteld op Mardymakeupshop.nl (wat een gewéldige site zeg, je wordt er echt hebberig van!) en ik heb die spulletjes nu al binnen! Wat een service!
Alles supernetjes verpakt in bubbeltjesplastic en ook nog eens in een bubbeltjesenvelop én er zat een extra lakje als cadeautje bij!

Ik heb binnengekregen:
- twee dotting pens, om met nagellak stipjes op je nagels te zetten, zo leuk!
- een witte lak, mijn witte was bijna op en hier zit veel in (12 ml) dus heb ik die besteld
- een witte striper
- een zwarte striper
- een knalgroene striper
- een bakje met fimo-fruitjes, lijkt op miniplakjes fruit en dat kan in je nagellak duwen, zo leuk!

En ik heb een mooi rozepaars lakje binnengekregen als presentje. Zo leuk!

Met mijn stripers wil ik dit gaan maken op mijn nagels: KLIK

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: