Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nagellak tic

+47
Mida4you
Heavenly
Eve
Juul
Maaike
Kimster
Sugarfall
Leska
smooch
LoveMusic
Toet
Nietjuuh
Nathalie
Zwoesj
applestar
Blueschick
pinklady85
Tyrael
Bliss
Dennenappel
Travelgurly
Shopelle
Plien84
Ellebel
Summerlovin
Plien
Blond
Zora
tralala
Lies
_raven
Eris
Flippin' Bitch
Sterre
ijsjemeisje
minoessepoes
TNMN
Kabouter
Coccinelle
loura
Suus
Roze Roos
VeryCherry
Zwerver
yellow
Arwyn
Jeanette
51 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nagellak tic - Pagina 5 Empty Re: Nagellak tic

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 7:58

Leuk om foto's van jullie lakjes en gelakte nagels te zien!!
Ik heb nog even een vraag..weet iemand wat ik kan doen aan scheurtjes in mijn nagels? Ik krijg altijd aan de bovenkant van mijn nagels (wel aan het uiteinde van de nagel) los zittende stukjes nagel. Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel. Het ziet er lelijk uit in ieder geval. Daardoor ga ik ook altijd aan mijn nagels zitten plukken en dan wordt het er natuurlijk niet beter van.

Dus tips zijn welkom!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:15

Auxo schreef:Ja dat dacht ik gister in de winkel ook Darcy. Beetje rozig is de mijne. Maar het was de enige die ik zag dus heb hem wel gekocht.
Klopt die van mij (van Catrice) is ook rozig. Maar op je nagels is het gewoon blanco.
Er zijn trouwens wel basecoats te koop die gewoon doorzichtig zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:16

Kabouter schreef:Leuk om foto's van jullie lakjes en gelakte nagels te zien!!
Ik heb nog even een vraag..weet iemand wat ik kan doen aan scheurtjes in mijn nagels? Ik krijg altijd aan de bovenkant van mijn nagels (wel aan het uiteinde van de nagel) los zittende stukjes nagel. Moeilijk uit te leggen wat ik bedoel. Het ziet er lelijk uit in ieder geval. Daardoor ga ik ook altijd aan mijn nagels zitten plukken en dan wordt het er natuurlijk niet beter van.

Dus tips zijn welkom!!
Bedoel je echt een scheur in de nagel of dat er een laagje nagel loslaat? Ik heb dat ook, loslatende laagjes nagel. Ik probeer dat altijd af te vijlen (door het vlakke deel van mijn nagel zacht te vijlen), maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon ook nagelverharder moet gaan gebruiken...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:17

Zora schreef:Goed, ik heb mijn eerste Catrice gekocht :p Let's talk about Berrie:

Nagellak tic - Pagina 5 Nagellak

en een base coat én een matte topcoat. Ben benieuwd!!
Mooi kleurtje zeg!
Ik heb ook een matte topcoat, van Essence. Ik vind het leuk, maar moet zeggen dat ik toch liever superglanzende nagels heb. Ik heb mijn matte topcoat eigenlijk alleen nog maar op mijn bruingrijze nagellak gebruikt. Ik zal het eens op roze of rood proberen, ben benieuwd hoe dat is!

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 8:32

Sushi schreef:
Kabouter schreef:Leuk om foto's van jullie lakjes en gelakte nagels te zien!!

Dus tips zijn welkom!!
Bedoel je echt een scheur in de nagel of dat er een laagje nagel loslaat? Ik heb dat ook, loslatende laagjes nagel. Ik probeer dat altijd af te vijlen (door het vlakke deel van mijn nagel zacht te vijlen), maar ik denk eigenlijk dat ik gewoon ook nagelverharder moet gaan gebruiken...

Inderdaad dat er een laagje nagel loslaat. Misschien inderdaad eens proberen heel voorzichtig weg te vijlen. Nagelverharder gebruik ik wel vaker, maar heb niet het idee dat dit helpt..misschien moet ik het ook eens langer op doen dan 3 dagen..Wink
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 8:34

Sushi schreef:
Auxo schreef:Ja dat dacht ik gister in de winkel ook Darcy. Beetje rozig is de mijne. Maar het was de enige die ik zag dus heb hem wel gekocht.
Klopt die van mij (van Catrice) is ook rozig. Maar op je nagels is het gewoon blanco.
Van Catrice heb ik hem inderdaad, dus dan heb ik toch de goede haha.

Kei lief, mijn zusje net toen ik thuis kwam; 'Ja ik wilde nog een nagellakje voor je meenemen, maar wist niet wat voor kleur je wilde'. Volgens mij heeft ze iets van me nodig haha.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 8:34

Net één hand gelakt met I sea you..nu goed laten drogen en dan de andere hand. Mooie kleur is het!!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 8:35

Auxo schreef:
Sushi schreef:

Kei lief, mijn zusje net toen ik thuis kwam; 'Ja ik wilde nog een nagellakje voor je meenemen, maar wist niet wat voor kleur je wilde'. Volgens mij heeft ze iets van me nodig haha.

Wat schattig!!
Ik ga morgen naar Eidhoven en denk dat ik maar weeeer het Kruidvat in duik! Het is verslavend..haha.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 9:04

Kabouter schreef:Net één hand gelakt met I sea you..nu goed laten drogen en dan de andere hand. Mooie kleur is het!!

Wacht je met lakken van je anderen hand tot je ene hand droog is? Ik niet hoor, zo dat zou lang duren dan Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 8 dec 2010 - 9:07

Jen_ schreef:
Kabouter schreef:Net één hand gelakt met I sea you..nu goed laten drogen en dan de andere hand. Mooie kleur is het!!

Wacht je met lakken van je anderen hand tot je ene hand droog is? Ik niet hoor, zo dat zou lang duren dan Very Happy

Doe ik eigenlijk ook nooit, maar ik krijg het iedere keer voor elkaar om de hand die ik dan net gedaan had weer helemaal te verpesten. Nu wacht ik dus tot de andere redelijk droog is om vervolgens de andere te gaan doen. Misschien ziet het er dan een keer echt mooi uit. Hand 2 is nu ook zo goed als klaar hoor!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zora wo 8 dec 2010 - 9:28

Sushi schreef:
Zora schreef:Goed, ik heb mijn eerste Catrice gekocht :p Let's talk about Berrie:

Nagellak tic - Pagina 5 Nagellak

en een base coat én een matte topcoat. Ben benieuwd!!
Mooi kleurtje zeg!
Ik heb ook een matte topcoat, van Essence. Ik vind het leuk, maar moet zeggen dat ik toch liever superglanzende nagels heb. Ik heb mijn matte topcoat eigenlijk alleen nog maar op mijn bruingrijze nagellak gebruikt. Ik zal het eens op roze of rood proberen, ben benieuwd hoe dat is!

Heb de matte topcoat er nu opzitten. Heb normaal ook liever mooi glanzend, maar was wel benieuwd! Kan nu eigenlijk nog niet zo goed oordelen hoe het eruit ziet, morgen in daglicht gaat het beter Very Happy Wel heel apart iig!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289

Bericht  Sterre wo 8 dec 2010 - 9:41

Ik heb nu wrapped around my finger op, erg mooi! Hij is erg glanzend, in sommig licht meer rood achtig, in ander licht meer donkerroze/paars. I like! Nog een fotooje (niet mijn eigen nagels)

Nagellak tic - Pagina 5 DSC00332

Ik heb trouwens een topcoat die ik weleens op mijn teennagels doe, maar daar wordt de kleur van de nagellak heel anders van! Rood wordt dan een beetje rozig. Op zich wel mooi, maar lijkt me niet de bedoeling.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 21:04

Okee dan ga ik even op zoek naar een basecoat!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 0:21

Kabouter schreef:
Auxo schreef:
Sushi schreef:

Wat schattig!!
Ik ga morgen naar Eidhoven en denk dat ik maar weeeer het Kruidvat in duik! Het is verslavend..haha.

Ik moet vanmiddag ook het dorp nog in hier, kijken of ik me in kan houden om niet een Kruidvat in te gaan.
Toch wel erg eigenlijk he, dit gedrag.. :P

Hoevaak doen jullie eigenlijk een nieuw kleurtje op? Ik heb deze nou 2 dagen en wil eigenlijk alweer een nieuw kleurtje..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 5:56

Ik heb vandaag Run Forrest Run gekocht en Lucky in Lilac Very Happy en een basecoat woehoe!

Gast
Gast

Bericht  Blond vr 10 dec 2010 - 7:03

Ik heb 27 potjes nagellak en een setje French Manicure (dus eigenlijk 30 potjes). Ik draag meestal rood of roze op mijn nagels, maar dan wel een knalkleur. Ik ben nu nog op zoek naar een dieppaarse lak. En grijs, dat vind ik ook wel leuk.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:16

Darcy schreef:Ik heb vandaag Run Forrest Run gekocht en Lucky in Lilac Very Happy en een basecoat woehoe!

Run Forrest Run is mooi! Die heb ik hier alleen niet gezien volgens mij..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 7:19

Auxo schreef:
Darcy schreef:Ik heb vandaag Run Forrest Run gekocht en Lucky in Lilac Very Happy en een basecoat woehoe!

Het verschilt heel erg per winkel vind ik. Waar ik zelf woon hadden ze maar acht versch kleuren ofzo en that's it. Waar ik nu was, bij mijn ouders, hadden ze een heel schap, alle kleuren en ook alle andere dingen van catrice. En dit is een dorp en waar ik zelf woon een redelijk grote stad. Heel apart!

Gast
Gast

Bericht  Eris vr 10 dec 2010 - 7:23

Leuk Darcy! Run forrest run is leuk voor de kerst, een mooie chique kleur.

Ik doe denk ik 1/2 keer per maand een kleur op mn nagels, duurt altijd zo lang dus heb er vaak geen zin in Laughing
De overige dagen heb ik altijd gewoon blanke nagellak op. Nou moet ik zeggen dat ik door dit topic wel steeds vaker zin krijg om mn nagels een mooie kleur te lakken.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 2:10

Ik baal zo erg, ik heb vanochtend mijn nagels af moeten knippen. Bij mijn pink was mijn nagel heel ver aan de zijkant ingescheurd. Ik heb die nagel niet eens zo ver kunnen afknippen want anders gaat het zo'n pijn doen. Dus nu zit er een raar hoekje uit mijn nagel. Ziet er niet uit. Ik baal, want ze hadden net een mooie lengte gekregen. Maar weer sparen dan....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:18

IK heb 4 0f 5 flesjes nagellak. IK heb op mijn vingers altijd doorzichtig op. Ik kan niet zonder anders voel ik me kaal. Andere zachte kleurtjes heb ik af en toe op. In de zomer heb ik ook mijn teen nagels gelakt.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 6:14

Darcy schreef:
Auxo schreef:

Het verschilt heel erg per winkel vind ik. Waar ik zelf woon hadden ze maar acht versch kleuren ofzo en that's it. Waar ik nu was, bij mijn ouders, hadden ze een heel schap, alle kleuren en ook alle andere dingen van catrice. En dit is een dorp en waar ik zelf woon een redelijk grote stad. Heel apart!
En is het alleen bij Kruidvat te krijgen, Catrice, of ook bij andere winkels?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 2:28

Ik geloof dat Catrice ook bij Trekpleister te krijgen is.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver zo 12 dec 2010 - 2:44

Nagellak tic - Pagina 5 Qx6r9f Zie je nu wel foto?

Metallic kleurtje van de Etos. Als topcoat heb ik Glitter top coat, maar dat zie je amper!

Laatst aangepast door wc-eend op zo 12 dec 2010 - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:43

WC-eend ik zie je foto niet!

Gast