breath holding spell
+9
**_pearl_**
Blue flower
Annie24
pindaatje
Liadan
Parisienne
Mikki
Sylvana
loesje
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: breath holding spell
Herkenbaar.. En doodeng om te zien idd!
Als mijn zoontje een driftbui krijgt loopt hij ook blauw aan vooral rond zijn mond.
Als mijn zoontje een driftbui krijgt loopt hij ook blauw aan vooral rond zijn mond.
Gast- Gast
Antibes schreef:Oh, dat lijkt me lastig qua opvoeding ook. Ik denk dat ik dan best bezorgd hem niet boos zou willen maken haha, maar bij een beetje gedegen opvoeding is dat ook geen optie natuurlijk..
Nou dat was ook mijn eerste gedachte, ik wil hem niet meer boos maken maar dat is gewoon onmogelijk. Je wilt je kind toch goed opvoeden en daar hoor je ook weleens nee te zeggen of een x boos te worden. Maar zoals veel mama's hier zeggen je went eraan, en het kindje kan er niet aan doodgaan. In het ergste geval vallen de kindjes dus flauw en dan zorgt het lichaam dat ze weer gaan ademhalen, dus dan komt het weer goed. Hoe dan ook ik vond het absoluut vreselijk en bij een volgende keer (hoop dat me dat bespaard blijft) dan zal ik weer gigantisch schrikken gok ik.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Jens heeft het regelmatig gehad, maar dan hebben we het over de leeftijd 9 maanden tot 2 jaar zoiets. Hij kan het nu nog wel eens hebben, maar dan is hij gewoon echt over de zeik of heeft hij zich hard gestoten ofzo. Ik reageer er ook heel rustig op. Ik pak hem op en begin vrij snel in zijn snoet te blazen, vaak voorkom ik het daar dan mee. Het wordt steeds minder merk ik naarmate hij ouder wordt.Blue flower schreef:
Ja, vreselijk! Heeft Jens het vaak? hier is het nu 2x gebeurt. Maar bij de tweede keer toen we het in de gaten kregen hebben we hem meteen opgepakt en in zijn gezicht geblazen... maar 2x in 1 week vond ik wel heftig.
De eerste x was bij mijn schoonfamilie thuis en al mijn schoonzussen zitten in de zorg... dus vond het fijn daar te zijn toen. Mijn schoonmoeder ving mij op omdat ik echt dacht dat hij doodging. Door dit topic ben ik ook verder gaan googlen en veel ouders denken op zo'n moment dat hun kindje doodgaan en het schijnt ook erfelijk te zijn. Bij ons klopt dat ook wel want mijnman had het vroeger ook vaak.
Gast- Gast
Het schrikken blijft, ook al weet je dat er niets kan gebeuren. Je houdt zelf ook onbewust je adem in. Toch houdt het mij op geen enkele manier tegen om hem iets te ontzeggen of 'nee' tegen hem te zeggen. Het is niet bij elke keer 'nee' zeggen namelijk.Blue flower schreef:
Nou dat was ook mijn eerste gedachte, ik wil hem niet meer boos maken maar dat is gewoon onmogelijk. Je wilt je kind toch goed opvoeden en daar hoor je ook weleens nee te zeggen of een x boos te worden. Maar zoals veel mama's hier zeggen je went eraan, en het kindje kan er niet aan doodgaan. In het ergste geval vallen de kindjes dus flauw en dan zorgt het lichaam dat ze weer gaan ademhalen, dus dan komt het weer goed. Hoe dan ook ik vond het absoluut vreselijk en bij een volgende keer (hoop dat me dat bespaard blijft) dan zal ik weer gigantisch schrikken gok ik.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: