Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 9 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 13:11

Zo.... Dat was het einde van het veelvuldig eten en drinken. Om heel eerlijk te zijn vind ik het allemaal best wel eng en hoop voornamelijk dat ik niet faal en eens sterk ben. Kwam gisteren alleen tot de ontdekking dat ik mijn favoriete spijkerbroek, welke ik nu niet pas, heb gedoneerd aan Het Leger Des Heils. laughcry Dus niet meer toewerken naar mijn favoriete spijkerbroek, maar naar mijn tweede favoriet, de baggy, dat ik die maar weer mag dragen over een paar maanden. smile

Succes allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!! - Pagina 9 Empty Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!

Bericht  Aagje! zo 1 jan 2012 - 20:40

Goedemorgen allemaal!!

@fairy: en? Nog lekker pizza op?? Van genoten??

@pussycat: ik hoop ook voor jullie dat jullie wens snel mag uitkomen! En Tuurlijk mag je dan mee blijven schrijven! :-)

@yoyo: ik had ook dat probleem toen ik ooit Sonja bakker deed! Maar wat Inge zegt klinkt logisch haha. Lief van je schoonmoeder dat ze je dat geeft!

@maura: ik herken dat gevoel wel maar nu moet het me gewoon lukken!
Jammer van je favo broek!

-------------------------------

Zo ik ben er klaar voor! Gister nog lekker burritos gegeten! En nu heb ik voor vandaag weer alleen maar gezonde dingen mee. Heb via voedingswijzer een boekje besteld met daarin de voedingswaarden voor veel producten! Erg handig! Kan ik goed kijken hoeveel koolhydraten er overal inzitten! In mijn menu van vandaag zitten er 63 smile.
Morgen mijn inschrijfformulier voor de afval sport cursus inleveren en hopen dat het door gaat!! Tot die tijd elke dinsdag en woensdag zwemsporten doen!

Kortom ik ben er klaar voor! Ik ben benieuwd naar de lijstjes met oefeningen van fairy!

Succes allemaal!!!!!!!!!!!!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 22:03

Het ontbijt zit er in! Dat was hier een volkorenbroodje (waldkorn) met vruchtenhagel, 1 glas water en 1 glas fruitontbijt. Ik heb het broodje op bord gelegd en in stukjes gesneden. Hierdoor leek het alsof ik meer brood at. En ik moet zeggen: Dat werkt ook nog haha!
Ik was langer met mijn ontbijt bezig dan mijn vriend, die lekker twee broodjes op at. Rustig eten werkt!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 1:04

Hebben jullie ook presentjes voor als je je doel bereikt of als je een bepaald aantal kilo gehaald hebt? Mijn vriend gaat de helft betalen van een Steps jurk als ik maat 40/42 heb bereikt Wink :P

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 2 jan 2012 - 1:16

Dat is wel erg leuk Yoyo!

Ik hoop dat het snel `s avonds weer lichter wordt, dan kan ik tenminste gaan hardlopen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Aagje! ma 2 jan 2012 - 1:20

Ja ik krijg van mijn man bij elke 5 kilo een bedeltje voor aan mijn armband! Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 1:28

dat is leuk,

Wat worden de eerste doelen voor 30 januari?? Dan kan ik die in de begin post zetten. De oefeningen komen vanavond. Ff gaan verzinnen. Daar was mijn hoofd niet toe in staat tot nu toe haha.
Pizza had ik niet meer gehad. Is uiteindelijk een bittergarnituurtje geworden en wat had ik een spijt vanochtend. Oliebollen bittergarnituur en verder nog wat broodjes vond mijn darmen niet zo leuk. Dus ik was gelijk goed gemotiveerd. Nu eerst nog even wat eten Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aagje! ma 2 jan 2012 - 1:48

Ik heb als eerste doel 5 kilo, maar dat gaat er nog niet af voor eind Jan smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Puk ma 2 jan 2012 - 1:57

Hallo!!

Ik vind het jammer dat dit topic vol is, want ik wil graag meekletsen over alle frustraties en goede momenten die daarbij komen kijken. Is er geen mogelijkheid om gewoon mee te mogen kletsen? Ik hoef niet persé in een schema? Ik hoor het wel:-)

Liefs, Puk
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 2:00

Puk, wat mij betreft mag je meeschrijven. maar weet niet wat de rest vind. Ik ben nog steeds van mening, dat iedereen welkom is haha :-)

Mijn 1e doel voor 31-1 moet ik nog even over nadenken omdat januari voor mij nog een lastige maand zal zijn ivm verjaardag vieren voor vrienden, verjaardag vieren voor familie, ondertrouw en dus uit eten, Tapas eten :-p en nog wat leuke dingen. In februari ga ik dus echt weer streng streng, in januari de meeste dagen streng met uitzondering van de "feest"dagen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 2:01

Ik heb daisy net even een pm gestuurd of zij nog mee wil doen. Had de max eerst op 7 staan en dat opgehoogd naar 10. Anders raak je echt het overzicht kwijt. Zij heeft al een hele tijd niet meer gereageerd.

edit: weet je ik zet je er gewoon bij. en dat lijstje dat hoort er gewoon bij hoor Wink is een goede motivatie.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aagje! ma 2 jan 2012 - 2:13

Van mij mag je ook meeschrijven hoor puk!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 2:17

Ingrediënten voor 4 personen
350gr tofu-2groene en gele paprika′s-2ajuinen-1bakje champignons-peper-zout-2 kl sambal-3sl olijfolie en 2sl sojasaus-tomatenpuree-1blokje bouillon

Voorbereiding
Een marinade maken van sojasaus,sambal en olijfolie,tofu in blokjes snijden en een half uurtje in de marinade leggen.De paprika′s in reepjes snijden.DE ajuinen snipperen.En de champignons in vieren delen.

Bereidingswijze
Uitje bakken daarbij de champignons en de paprika′s eventjes laten stoven.klein blikje tomatenpuree toevoegen met een halve liter water met de groetenbouillon .Laat een tiental minuutjes sudderen.Voeg de tofu bij en laat nog een vijf minuten koken.Op smaak brengen met peper en zout.

Serveertips
Lekker bij frietjes of rijst.

Dat ga ik vanavond eten, denk dat ik zo nog even een eitje kook voor tussendoor haha, vanavond lekker spinnen komt helemaal goed.

Heb me trouwens verbaasd over mezelf dat ik vergeten was dat de groente bij de lidl zo goedkoop was. Ik had paprika rood groen geel, courgette, bakje champignons, 500 gram witlof, 500 gram broccoli en een zakje geraspte kaas voor maar 4,80. Dat is nog eens leuk boodschappen doen Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 2 jan 2012 - 2:18

Daisy is al begonnen met afvallen, dus ik denk wel dat ze mee wil doen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 2:19

maar sinds 13 december hier niet meer gereageerd terwijl het topic regelmatig hoog staat.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 2:25

MiSschien wilde ze pas meeschrijven hier vanaf het nieuwe jaar?

Recept ziet er lekker uit :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Rush ma 2 jan 2012 - 2:27

Volgens mij was ze de laatste tijd nogal te druk voor het forum. Ik zal het wel even tegen haar zeggen smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 2:43

Mijn doel zal ik morgen even hier neerzetten. Ik heb nog geen flauw idee wat ik weeg, dat ga ik morgenvroeg doen. Denk dat hem eerst maar eens op 5 kilo zet!

Gast
Gast

Bericht  Puk ma 2 jan 2012 - 3:04

Ik zou het echt leuk vinden om mee te mogen doen! Ik ben afgelopen maart begonnen met sportief afvallen, dat ging in het begin prima, maar na augustus was ik de motivatie helemaal kwijt. Ik ga er dit jaar weer helemaal tegenaan:-) Ik doe geen dieet, maar ik sport 3-4 keer in de week en ik hou mezelf aan een eetpatroon van 6 keer per dag eten en weg met de chips, nootjes, snoepjes en koekjes.

Inge, ik heb al eens vaker met je in een topic gezeten, maar ik zie jouw onderschrift en je hebt de spirit helemaal te pakken of niet! Wat een boel kilo's ben je al kwijt zeg!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Liz ma 2 jan 2012 - 3:10

Ik ben vandaag onwijs druk met opruimen, rommelen en eetlijstjes maken. Ik vind het wel een beetje spannend, het gevoel dat het nu moet.. Ik schrijf vanaf morgen wat meer mee! Succes allemaal dames
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 4:46

Puk, klopt. Maar doe ook sinds 4-10 cambridge... De kilo's vliegen er sindsdien af. Ik wilde even zo snel mogelijk zo veel mogelijk kilo's verliezen :-p en dat is gelukt. Nu wil ik er nog 10 kilo af shaken en dan weer gezond eetpatroon + sporten

Ik merk wel dat ik afgelopen week niet geshaked heb, ik had tijdens het shaken nooit trek... maar vandaag :-o komt natuurlijk omdat ik weer uit ketose ben (= vetverbranding).
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 5:00

Ik blijf het zo raar vinden he dat ik nu dus helemaal geen honger heb, en heb eigenlijk zo weinig nog gegeten. Vanavond na het sporten nog een eitje om de eiwitjes aan te vullen. haha ik heb dan een topdag want ik gok dat ik veel meer verbrand dan binnen krijg. Dus vet je gaat er aan!!

En zit ondertussen nigella lawson te kijken omdat ik toch geen honger heb Very Happy. Mijn tofu staat inmiddels in de marinade dus zo even koken. Voor J doe ik er wat rijst bij.

Dit recept hier onder is ook echt heel erg lekker Very Happy. Ik zou het dan alleen zonder het brood of met wat minder brood doen. Maar echt een aanrader voor als je eens wat anders wil.

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=775646
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 5:02

Hoi!

Mijn doel is erg snel afvallen, maar dat is niet gezond. En dus kies ik voor 5 kg. Zodat ik op 30 januari op 75 kg zit. Mijn doel om dit te halen met O&N is natuurlijk mislukt. Dus vandaar ook dat ik hem nu weer op 75 kg zet.

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 2 jan 2012 - 5:04

Maura, 5 kilo in 1 maand is best veel hoor :-o
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Minx ma 2 jan 2012 - 5:30

Het eten smaakt erg lekker tot nu toe Very Happy. Ik kan het denk ik bijna als soep eten haha. Staat nu nog even te pruttelen en dan is het zo klaar. Kijken of het echt zo lekker smaakt Very Happy. Morgen moet ik in mijn eentje eten dus dan kan ik helemaal los gaan. Wat ik dus doe is de eerste week even zo veel mogelijk koolhydraatarm. Heb met mezelf afgesproken dat ik 2 keer in de maand mag smokkelen dus ongeveer 1 keer in de twee weken. Deze maand 1 keer een high tea en ik moet nog tappas eten en een verjaardag dus dat word kiezen. Misschien kan ik de tappas wel redelijk koolhydraatvrij houden dan is dat niet zo'n groot probleem. Maar echt afwijken moet ik natuurlijk niet doen.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: