Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
+8
Aagje!
Tesss
Pandora
Liz
Inge
Pussycat
Rush
Minx
12 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Afvallen per 2 januari >12,5 kg VOL!!!
Pff ben echt aan het genieten nu, maar ook al hele leuke recepten gezien die ik allemaal wil proberen. Mijn schoonzusje wil ook weer af gaan vallen dus ik heb nog een motivator erbij .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Bij alle 'slechte' dingen die ik nu eet, denk ik wel 'Dit is voorlopig een van de laatste keren dat ik dit eet!'. Ben echt benieuwd hoe het gaat. Vriend gaat mee doen, en wil ook alles wel kopen voor mij wat nodig is. Ga dus van de week de weekmenu's van Sonja kopiëren en biju mijn vriend ophangen.
Gast- Gast
Ik ga dus volgens amber, dus ben nu al lekkere recepten op aan het zoeken. Vooral afkicken van suikers gaat moeilijk worden denk ik. Al voel ik me nu echt kut. Dus het moet. Alles doet pijn en ben kapot. Ben er van overtuigd dat dat door voeding komt. Dus heb inmiddels een hele goede motivatie. Zit er zelfs over te denken om mijn vlees consumptie drastisch omlaag te gooien. Is sowieso een stuk gezonder.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb inmiddels bijna wel een mooi kookboek gecreëerd
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Ik heb inmiddels bijna wel een mooi kookboek gecreëerd
Leuk dat je volgens Amber gaat doen, daar zitten een heleboel goede dingen in! Heb het ook een tijd gedaan maar het was teveel aanpassen voor mij. Moet wel zeggen dat me nog nooit zo goed voelde als tijdens het volgen van haar richtlijnen.
Afkicken van de suikers/vetten/koolhydraten wordt voor mij ook het moeilijkst. Ben erg benieuwd hoe dat gaat..
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
belabberd haha, dat gaat echt moeilijk zijn.
Maar we hebben nog een paar dagen en ik geniet vol. Het vooruitzicht dat ik wel pure choco mag maakt me wel positief. Maar wat baal ik dat het kookboek is verdwenen uit mijn keuze kerstpakket. Nu zag ik wel dat op bol.com het boek ook niet meer te krijgen is dus hopen dat de herdruk er dan wel weer in komt. Ik kan nog tot 1 maart bestellen
Maar we hebben nog een paar dagen en ik geniet vol. Het vooruitzicht dat ik wel pure choco mag maakt me wel positief. Maar wat baal ik dat het kookboek is verdwenen uit mijn keuze kerstpakket. Nu zag ik wel dat op bol.com het boek ook niet meer te krijgen is dus hopen dat de herdruk er dan wel weer in komt. Ik kan nog tot 1 maart bestellen
Minx- Lady Post-a-lot
Nog 2 dagen oudjaarsdag en nieuwjaarsdag,
Vandaag op mijn werk een kniepertie gehad en bij de voetbal een oliebol. Hebben ze vandaag 2100 oliebollen gebakken. Erg lekker. Niet dat ik een verschil proef met die mijn vader maakt maar ja dat is logisch hij was ze aan het bakken met mijn oom haha.
Vandaag op mijn werk een kniepertie gehad en bij de voetbal een oliebol. Hebben ze vandaag 2100 oliebollen gebakken. Erg lekker. Niet dat ik een verschil proef met die mijn vader maakt maar ja dat is logisch hij was ze aan het bakken met mijn oom haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Vandaag nog heerlijk genieten van de oliebollen en patat. Morgen mijn laatste pizza van het jaar..
De eerste boodschappen zijn al binnen. Wat een vermogen, maar gelukkig kan ik er lang mee doen.
Voor maandag staan er dingen op het programma die ik anders nooit overdag eet, dus ben benieuwd hoe ik er op reageer. Ik eet meestal alleen brood haha! Nu heb ik kwark, yoghurt en cruesli in huis. En fruitontbijt voor de morgen. Dit vind ik anders vreselijk maar ik moet er toch even door heen :p
Alleen het avondeten zint me niet zo. 200gr bloemkool zonder sausje. Met sausje vind ik het al vreselijk, dus daar moet ik nog even iets op verzinnen.
De eerste boodschappen zijn al binnen. Wat een vermogen, maar gelukkig kan ik er lang mee doen.
Voor maandag staan er dingen op het programma die ik anders nooit overdag eet, dus ben benieuwd hoe ik er op reageer. Ik eet meestal alleen brood haha! Nu heb ik kwark, yoghurt en cruesli in huis. En fruitontbijt voor de morgen. Dit vind ik anders vreselijk maar ik moet er toch even door heen :p
Alleen het avondeten zint me niet zo. 200gr bloemkool zonder sausje. Met sausje vind ik het al vreselijk, dus daar moet ik nog even iets op verzinnen.
Gast- Gast
Kun je de bloemkool niet roerbakken?? en dan met lekkere kruiden.
En over de musli. Ik vind brood 's ochtends echt verschrikkelijk probeer het wel eens maar heb dan na een uurtje al weer honger. Voor mij vult yoghurt dus veel meer. Ik moet eigenlijk de eerste dagen gaan sappen enzo maar moet die dagen wel werken dus denk dat ik dat 2 dagen opschuif.
En over de musli. Ik vind brood 's ochtends echt verschrikkelijk probeer het wel eens maar heb dan na een uurtje al weer honger. Voor mij vult yoghurt dus veel meer. Ik moet eigenlijk de eerste dagen gaan sappen enzo maar moet die dagen wel werken dus denk dat ik dat 2 dagen opschuif.
Minx- Lady Post-a-lot
Bloemkool kort koken eventueel in bouillon en dan roerbakken met verschillende kruiden.
Gister mega veel hapjes gemaakt, vandaag oliebollen gebakken en zo nog wat hapjes maken
dus vandaag en morgen is nog vreet festijn :-D
Gister mega veel hapjes gemaakt, vandaag oliebollen gebakken en zo nog wat hapjes maken
dus vandaag en morgen is nog vreet festijn :-D
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Inge schreef:Bloemkool kort koken eventueel in bouillon en dan roerbakken met verschillende kruiden.
en hierom vond ik dat jij gewoon in dit topic moest.
Minx- Lady Post-a-lot
wat ook lekker is, maar weet niet of dat mag?
Kort koken, dan in een ovenschaal. Stukjes tomaat of een blikje tomatenblokjes er overheen, flink wat kruiden er over en dan in de oven voor 15 a 20 min
Kort koken, dan in een ovenschaal. Stukjes tomaat of een blikje tomatenblokjes er overheen, flink wat kruiden er over en dan in de oven voor 15 a 20 min
haha lol :-DFairytale schreef:Inge schreef:Bloemkool kort koken eventueel in bouillon en dan roerbakken met verschillende kruiden.
en hierom vond ik dat jij gewoon in dit topic moest.
Inge- Ratel
Iedereen een gelukkig nieuwjaar!! En natuurlijk een voorspoedig gezond en sportief 2012!!!
Gister nog even lekker slecht gedaag. Heb 2 oliebollen , 2 appelflappen, 2 ananas flappen en ook nog m&ms en chips op!! Haha mooie afsluiter van 2011!!
Nu even lekker douchen en dan me kleine meisje weer ophalen bij oma!
Gister nog even lekker slecht gedaag. Heb 2 oliebollen , 2 appelflappen, 2 ananas flappen en ook nog m&ms en chips op!! Haha mooie afsluiter van 2011!!
Nu even lekker douchen en dan me kleine meisje weer ophalen bij oma!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Smikkell schreef:Al afgevallen?
Is het al 2 januari?
Gast- Gast
Ja ben al 20 kilo kwijt sinds 0.00 uur
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Dacht ik weeg me toch even nog. doet de weegschaal het niet :s.
Vandaag kijken of ik nog een pizza kan eten want die ga ik wel missen denk ik. Op dit moment ook nog geen honger want vannacht vrij goed gegeten haha. Hebben serieus staan bbq'en vannacht. Erg gezellig. Ik ben er nu helemaal klaar voor. Nieuw jaar nieuwe start. 2012 gaat mijn jaar worden. Dit jaar studeer ik echt af, ga ik geen dingen doen waar ik geen zin in heb.
Voel op dit moment echt de behoefte om heel veel groente te eten maar ja dat is niet in huis :s. haha zo veel prosecco gehad dus dat dit het resultaat is.
Vandaag kijken of ik nog een pizza kan eten want die ga ik wel missen denk ik. Op dit moment ook nog geen honger want vannacht vrij goed gegeten haha. Hebben serieus staan bbq'en vannacht. Erg gezellig. Ik ben er nu helemaal klaar voor. Nieuw jaar nieuwe start. 2012 gaat mijn jaar worden. Dit jaar studeer ik echt af, ga ik geen dingen doen waar ik geen zin in heb.
Voel op dit moment echt de behoefte om heel veel groente te eten maar ja dat is niet in huis :s. haha zo veel prosecco gehad dus dat dit het resultaat is.
Minx- Lady Post-a-lot
Top fairy! Gaat je lukken
Ja
Ja
Inge- Ratel
Hallo allemaal,
Zo ik meld mij ook weer eens in dit topic, want officieel moet het vanaf morgen allemaal gaan gebeuren.
Wij eten nog wel even alle restjes op die we nog hebben. Dan kunnen we 3 januari boodschappen doen. En er komen hier geen slechte dingen meer in huis.
Want zolang het niet in huis heb geef ik er ook niks om, maar als het er is... krijg ik er spontaan trek in
Nu zijn wij ook bezig voor ons tweede kindje, maar dat is niet erg, want ik ga geen crashdieet doen o.i.d. ik wil gewoon het roer weer de goede kant op gooien en gezond en gevarieerd eten. Ook als ik zwanger ben dan blijf ik meekletsen hier als jullie dat goed vinden
Want ik wil ervoor waken dat ik nu minder ga snoepen, omdat ik me daar niet goed bij voel.
Zo ik meld mij ook weer eens in dit topic, want officieel moet het vanaf morgen allemaal gaan gebeuren.
Wij eten nog wel even alle restjes op die we nog hebben. Dan kunnen we 3 januari boodschappen doen. En er komen hier geen slechte dingen meer in huis.
Want zolang het niet in huis heb geef ik er ook niks om, maar als het er is... krijg ik er spontaan trek in
Nu zijn wij ook bezig voor ons tweede kindje, maar dat is niet erg, want ik ga geen crashdieet doen o.i.d. ik wil gewoon het roer weer de goede kant op gooien en gezond en gevarieerd eten. Ook als ik zwanger ben dan blijf ik meekletsen hier als jullie dat goed vinden
Want ik wil ervoor waken dat ik nu minder ga snoepen, omdat ik me daar niet goed bij voel.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Als ik bij Zusje logeer kom ik altijd alleen maar aan..
Gast- Gast
Vervelend nou.
Maaarehm.. wie ook Sonja doet; Hoe doen jullie dat met die boodschappen? Dat je de ene dag All bran zou moeten eten, de ander Kellogs K en weer een andere dag Cruesli? Ik heb al een aantal dingen verkeerd gekocht (Haha) dus het gaat al lekker.
Maaarehm.. wie ook Sonja doet; Hoe doen jullie dat met die boodschappen? Dat je de ene dag All bran zou moeten eten, de ander Kellogs K en weer een andere dag Cruesli? Ik heb al een aantal dingen verkeerd gekocht (Haha) dus het gaat al lekker.
Gast- Gast
Ohja, ik heb nog een leuk streefpunt: Wanneer ik 10 kilo ben afgevallen krijg ik een schoonheidsbehandeling cadeau van mijn schoonmoeder!
Gast- Gast
Yoyo schreef:Vervelend nou.
Leuk cadeau van je schoonmoeder.
Ik nam gewoon 1 product uit de lijst met producten die je mag / mag vervangen en die nam ik tot het op was (crackers ipv beschuit bv)... zo varieerde ik er toen mee
Pussycat, hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling
Inge- Ratel
Inderdaad leuk cadeau yoyo!
Dank je wel inge ik hoop het natuurlijk ook haha.
Dank je wel inge ik hoop het natuurlijk ook haha.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb enorm veel pijn aan mijn mond (allemaal wondjes, geen aften. Geen idee hoe ik er aan kom) dus ik zal morgen ook wel niet veel snacken. Alles wat ik zou willen snacken doet pijn
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» 7 januari
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!
» Maastricht 1 januari
» Egypte in Januari?
» Last minute in Januari
» Goedemorgen 2 januari!!