Toe aan flauwigheden
+41
Tsjip
SarahKey
silly-one
Spring
Lenthe
Olijfje
Linnie1985
SuperGrover
Esperanza
Rapunzel
Polly
Erin
Theeleut
Zora
Gebruikersnaam
Sorella
Ella
Zininzon
TGR
Antibes
Susan
sonly
Caro
Shisha
SnowWhite
Raindrop
NerdChic
Melis_je
Lejow
Like
Mel
Rovine
PrimaBella
Jerry
Blond
Alex
Rush
Jeanette
Tullow
Lady Starstruck
xxjojootjexx
45 plaatsers
Pagina 3 van 7
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Toe aan flauwigheden
Oh, ik zie haar gezicht helemaal niet goed.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk niet dat het daarom gaat.Melis_je schreef:Die mevrouw kijkt zo chagrijnig terwijl die meisjes zoveel lol hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik laat in het midden waarom ze chagrijnig kijkt. Misschien maakten die meisjes wel geluidsoverlast.Rush schreef:Ik denk niet dat het daarom gaat.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ik laat in het midden waarom ze chagrijnig kijkt. Misschien maakten die meisjes wel geluidsoverlast.Rush schreef:Ik denk niet dat het daarom gaat.
Rush- Lady Post-a-lot
Melis_je schreef:Ik laat in het midden waarom ze chagrijnig kijkt. Misschien maakten die meisjes wel geluidsoverlast.Rush schreef:Ik denk niet dat het daarom gaat.
Inderdaad. Misschien had ze net een vervelend telefoontje gekregen. Misschien zat haar bestelling weer niet bij de post. Misschien heeft ze straks een moeilijk tentamen. Misschien is dit wel haar neutrale blik. Ik vind het een beetje onzinnig commentaar.
Susan- Lady Post-a-lot
Het gaat vooral om die 4 grote letters gok ik zo.
Rush- Lady Post-a-lot
http://www.grappigplaatje.nl/wp-content/uploads/2011/12/mona-weet-raad.jpg
Rush- Lady Post-a-lot
Snap ik, maar ik vind het stom om er vanuit te gaan dat dat meisje zo kijkt uit afgunst.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Melis_je schreef:Ik laat in het midden waarom ze chagrijnig kijkt. Misschien maakten die meisjes wel geluidsoverlast.Rush schreef:Ik denk niet dat het daarom gaat.
Inderdaad. Misschien had ze net een vervelend telefoontje gekregen. Misschien zat haar bestelling weer niet bij de post. Misschien heeft ze straks een moeilijk tentamen. Misschien is dit wel haar neutrale blik. Ik vind het een beetje onzinnig commentaar.
Whahaha, inderdaad Susan!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond het eigenlijk erg grappig, juist omdat je bij die foto niet zo door moet denkenSusan schreef:Snap ik, maar ik vind het stom om er vanuit te gaan dat dat meisje zo kijkt uit afgunst.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik vond het eigenlijk erg grappig, juist omdat je bij die foto niet zo door moet denkenSusan schreef:Snap ik, maar ik vind het stom om er vanuit te gaan dat dat meisje zo kijkt uit afgunst.
Oh, dat kan ik nooit, ik vind het dan altijd lullig voor dat dikke meisje dat te kakken wordt gezet door dat commentaar, plus dat ik het altijd zo arrogant vind om te denken dat dikke mensen continu maar jaloers kijken naar slanke mensen.
De andere plaatjes vind ik trouwens wel heel grappig hoor, alleen deze niet zo.
Susan- Lady Post-a-lot
Oh echt, ik ben net een vent wat humor betreft behalve als het grove grapjes zijn die over kindjes gaan niet.Susan schreef:Zelda schreef:Ik vond het eigenlijk erg grappig, juist omdat je bij die foto niet zo door moet denkenSusan schreef:Snap ik, maar ik vind het stom om er vanuit te gaan dat dat meisje zo kijkt uit afgunst.
Oh, dat kan ik nooit, ik vind het dan altijd lullig voor dat dikke meisje dat te kakken wordt gezet door dat commentaar, plus dat ik het altijd zo arrogant vind om te denken dat dikke mensen continu maar jaloers kijken naar slanke mensen.
Ik snap je wel hoor, als je er langer over nadenkt is het plaatje niet meer zo leuk.
Gast- Gast
Susan schreef:Zelda schreef:Ik vond het eigenlijk erg grappig, juist omdat je bij die foto niet zo door moet denkenSusan schreef:Snap ik, maar ik vind het stom om er vanuit te gaan dat dat meisje zo kijkt uit afgunst.
Het zijn echt niet alleen dikkere mensen die op internet belachelijk worden gemaakt... En 'dikke mensen kijken jaloers naar slanke mensen'-grapjes, zijn die er zoveel dan?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Stuiterbal schreef:Jeanette schreef:
muwahahahahha i need help
Ik ging zo goed met books en random. Maar toen moest ik langer nadenken, kwam ik op penis uit en ging ik verde ook de mist in haha!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Jerry schreef:Susan schreef:Zelda schreef:Ik vond het eigenlijk erg grappig, juist omdat je bij die foto niet zo door moet denkenSusan schreef:Snap ik, maar ik vind het stom om er vanuit te gaan dat dat meisje zo kijkt uit afgunst.
Het zijn echt niet alleen dikkere mensen die op internet belachelijk worden gemaakt... En 'dikke mensen kijken jaloers naar slanke mensen'-grapjes, zijn die er zoveel dan?
Ik heb er nooit onderzoek naar gedaan, maar ik denk dat er heeeeel wat meer grappen over dikke personen zijn dan over dunne.
Antibes- Ratel
Rush schreef:http://www.grappigplaatje.nl/wp-content/uploads/2011/12/mona-weet-raad.jpg
Gast- Gast
Zelda schreef:Rush schreef:http://www.grappigplaatje.nl/wp-content/uploads/2011/12/mona-weet-raad.jpg
GENIAAL !!!!!
Gast- Gast
Ik vind het grappig, nu we er toch over doorgaan, omdat het de combinatie is van chagrijnigheid en niet meedoen. Als het een slanke, chagrijnige mevrouw op de gang was geweest had ik hem net zo grappig gevonden.
Ik kan trouwens net zo hard lachen om grapjes waarbij mijn gedrag of groep in de zeik wordt genomen en daar ben ik heel blij mee.
Ik kan trouwens net zo hard lachen om grapjes waarbij mijn gedrag of groep in de zeik wordt genomen en daar ben ik heel blij mee.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Rush schreef:http://www.grappigplaatje.nl/wp-content/uploads/2011/12/mona-weet-raad.jpg
GENIAAL !!!!!
Zo oud en gejat dat het niet meer grappig is. En Mona? Vrouwen geven niet zulke antwoorden, dat doen alleen mannen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Jerry schreef:
Nee, ik denk dat er vaak wordt gedacht dat dikke mensen per definitie jaloers zijn op slanke, niet dat er zoveel grapjes over zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
TGR schreef:Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Rush schreef:http://www.grappigplaatje.nl/wp-content/uploads/2011/12/mona-weet-raad.jpg
GENIAAL !!!!!
Zo oud en gejat dat het niet meer grappig is. En Mona? Vrouwen geven niet zulke antwoorden, dat doen alleen mannen.
Nounou, wat generaliserend!
Antibes- Ratel
Antibes schreef:TGR schreef:Stuiterbal schreef:Zelda schreef:Rush schreef:http://www.grappigplaatje.nl/wp-content/uploads/2011/12/mona-weet-raad.jpg
GENIAAL !!!!!
Nounou, wat generaliserend!
Het is gewoon zo. Ik ken maar een handje vol vrouwen die zo'n reactie zouden geven en dat komt dan alleen omdat ze de humor van mannen kunnen waarderen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 3 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 3 van 7
Permissies van dit forum: