Maandag-kletstopic!
+8
Suus
Inge
Fairlight
Kabouter
Lotus
Silver
Caroow
Jezzie
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Maandag-kletstopic!
Goedemiddag dames, wat brengt jullie op het forum vanmiddag? Klaar met werken, vakantie, of aan de studie?
Ik ben net een half uurtje terug van de eerste keer werken. Ik heb onwijs hoofdpijn, maar het ging wel goed! Ik heb best wel wat dingen zelf mogen doen; heb alle telefoontjes kunnen kunnen afhandelen, en ja, ging eigenlijk wel prima. Vind het nog wel een beetje eng, ken niemand, en voel me nog een beetje onzeker, maar ze waren wel tevreden zeiden ze! Dus nu goed uitrusten, en morgenochtend weer.
Ik ben net een half uurtje terug van de eerste keer werken. Ik heb onwijs hoofdpijn, maar het ging wel goed! Ik heb best wel wat dingen zelf mogen doen; heb alle telefoontjes kunnen kunnen afhandelen, en ja, ging eigenlijk wel prima. Vind het nog wel een beetje eng, ken niemand, en voel me nog een beetje onzeker, maar ze waren wel tevreden zeiden ze! Dus nu goed uitrusten, en morgenochtend weer.
Gast- Gast
Re: Maandag-kletstopic!
Ik ben aan het werk en eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om op het forum te zitten, want ik moet nog heel veel dingen doen.. Dat gaat ook wel lukken, maar ik moet de schoonmaakster in de gaten houden en dat komt me vandaag niet zo goed uit
Gast- Gast
Ik heb eigenlijk nu een les van 3 kwartier, maar had geen zin om langer onderweg te zijn naar school dan op school te zitten! En aangezien ik over 2 weken toetsweek heb vond ik het belangrijker om vandaag is even goed te gaan leren! Dus daar ben ik nu mee bezig! Dus mijn vakantie was nog 1 dagje langer...morgen begin ik echt, lekker naar mijn stage!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik moet om vijf uur werken..
Vanochtend kon je tussen 9 en 11 je kerstboom ergens inleveren, dus ik gister hem afgetuigd, verslaap ik me Ik heb gewerkt tot 1 uur, dus ik heb niet echt enorm lang geslapen, maar toch. Ik weet nu niet helemaal wat ik met die kerstboom moet gaan doen.. En ik denk ook niet dat mijn vriend blij is dat hij er nog staat
Vanochtend kon je tussen 9 en 11 je kerstboom ergens inleveren, dus ik gister hem afgetuigd, verslaap ik me Ik heb gewerkt tot 1 uur, dus ik heb niet echt enorm lang geslapen, maar toch. Ik weet nu niet helemaal wat ik met die kerstboom moet gaan doen.. En ik denk ook niet dat mijn vriend blij is dat hij er nog staat
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow, worden die bij jullie niet opgehaald door de gemeente dan? Bij ons deze en volgende week donderdag, zet je hem gewoon aan de straat en dan wordt hij opgehaald - dus dat is wel perfect.
Gast- Gast
Caroow, kan je niet zeggen dat je je verslapen hebt? en met wat buurtgenootjes vanavond samen de kerstbomen in de brand steken?... is maar een idee
Ik ben zo ziek als een hond... heb weinig krachten, nergens zin in, en verveel me dood, zit nieuwe films te kijken maar die zijn toch niet zo leuk... en dan doe ik hem weer uit en doe weer een nieuwe aan... zo gaat dat nu een beetje......
Ik ben zo ziek als een hond... heb weinig krachten, nergens zin in, en verveel me dood, zit nieuwe films te kijken maar die zijn toch niet zo leuk... en dan doe ik hem weer uit en doe weer een nieuwe aan... zo gaat dat nu een beetje......
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Tegen wie moet ik zeggen dat ik me verslapen heb? Mijn vriend? Natuurlijk zeg ik dat. Misschien moet ik de gemeente even bellen wat te doen met die boom, maar ik hou niet van bellen, dus daar zie ik nogal tegenop.
Caroow- Lady Post-a-lot
BurnedFlower, beterschap!
Minella, fijn dat je eerste dag je goed bevallen is!
Ik heb vakantie. Heb al wel wat gedaan hier thuis en moet nog wat meer doen, maar zo tussendoor wil ik toch echt even niksen. En dat wil dus meestal zeggen dat ik even ga internetten.
Minella, fijn dat je eerste dag je goed bevallen is!
Ik heb vakantie. Heb al wel wat gedaan hier thuis en moet nog wat meer doen, maar zo tussendoor wil ik toch echt even niksen. En dat wil dus meestal zeggen dat ik even ga internetten.
Gast- Gast
Goedemiddag,
Ik heb vanochtend een paar uurtjes vrijwilligerswerk gedaan, boodschappen gedaan en nu zit ik een beetje te niksen. Heb niet zo'n goed humeur. Ik zou een weer een mindfulnesstraining gaan doen, maar ik was in een verkeerde groep ingedeeld en nu moet ik wachten tot de volgende begint en dat is op z'n vroegst over 8 weken. En ik moet donderdag voor een herkeuring naar het UWV en daar zie ik tegenop.
Ik heb vanochtend een paar uurtjes vrijwilligerswerk gedaan, boodschappen gedaan en nu zit ik een beetje te niksen. Heb niet zo'n goed humeur. Ik zou een weer een mindfulnesstraining gaan doen, maar ik was in een verkeerde groep ingedeeld en nu moet ik wachten tot de volgende begint en dat is op z'n vroegst over 8 weken. En ik moet donderdag voor een herkeuring naar het UWV en daar zie ik tegenop.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Ik ben nog heel even op stage en ga dus zo weer naar huis.
Echt een hele nutteloze dag vandaag. Hopelijk kunnen we morgen weer wat meer doen. Ik ga nu en kom straks wel weer verder kletsen!
Echt een hele nutteloze dag vandaag. Hopelijk kunnen we morgen weer wat meer doen. Ik ga nu en kom straks wel weer verder kletsen!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Goedemiddag
Ik zit op stage, en het is hier heel rustig.. Heb ook eerlijk gezegd niet zo veel zin om veel te doen.. Morgen ga ik wel wat doen, heb ik me voorgenomen.
Minella, wat voor baan ben je mee begonnen?
Ik zit op stage, en het is hier heel rustig.. Heb ook eerlijk gezegd niet zo veel zin om veel te doen.. Morgen ga ik wel wat doen, heb ik me voorgenomen.
Minella, wat voor baan ben je mee begonnen?
Fairlight- Fluisteraar
- Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10
Minella, fijn dat je 1e dag goed gegaan is.
ik heb vandaag een vrije dag... al een hoop in het huishouden gedaan, dus nu even internetten :p
ik heb vandaag een vrije dag... al een hoop in het huishouden gedaan, dus nu even internetten :p
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik ben nog aan het werk, maar af en toe heb ik eventjes pauze nodig
Je bent toch begonnen als intercedente, Minella? Ik ben heel benieuwd wat voor werkzaamheden je dan uitvoert, misschien lijkt het mij ook wel wat
Je bent toch begonnen als intercedente, Minella? Ik ben heel benieuwd wat voor werkzaamheden je dan uitvoert, misschien lijkt het mij ook wel wat
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Caroow schreef:Ik moet om vijf uur werken..
Mijn schoonvader heeft gisteren hun kerstboom in stukken geknipt/gezaagd en in de groene container gedaan! Misschien is dat een optie?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik had vandaag een vrije dag maar werd gebeld of ik tot nog even 2 uurtjes wil werken (van kwart voor 5 tot kwart voor 7)
Had er eigenlijks geen zin in maar dit word een rustige maand dus alles wat ik kan werken moet ik maar ja op zeggen zodat ik toch nog wat uurtjes heb.
Vandaag wat huishoudelijke taken gedaan, werd ook wel weer eens tijd na 6 weken 6 dagen in de week werken...
Het begint weer een beetje netjes te lijken, doe iedere dag een beetje..
Zo heb ik mijn hele week nog wel vol gepland (oke nu doe ik ook gelijk het hele huis in 1 keer maar toch)
Ik ben me aan het ergeren aan de bouwvakkers die in het huis hier naast bezig zijn.
Ik woon in een smalle straat waar je aan de ene kant kan parkeren en hun zetten hun bussen op de stoep (aan de verkeerde kant)
Waardoor de vrachtwagens en heel dicht langs mijn auto moeten.
Ze wisten het voor de kerst zelfs zo te doen dat ze hun bus voor onze oprit hadden staan
We konden er niet op of af en niemand kon op ons erf komen (zoals de post, folders of bezoek)
En als je dan vraagt of de bus er weg kan. zetten ze hem zo bij de andere buren voor de oprit.
Zal deze week even zien hoe het gaat anders ga ik de woningbouw bellen en een klacht indienen.
Had er eigenlijks geen zin in maar dit word een rustige maand dus alles wat ik kan werken moet ik maar ja op zeggen zodat ik toch nog wat uurtjes heb.
Vandaag wat huishoudelijke taken gedaan, werd ook wel weer eens tijd na 6 weken 6 dagen in de week werken...
Het begint weer een beetje netjes te lijken, doe iedere dag een beetje..
Zo heb ik mijn hele week nog wel vol gepland (oke nu doe ik ook gelijk het hele huis in 1 keer maar toch)
Ik ben me aan het ergeren aan de bouwvakkers die in het huis hier naast bezig zijn.
Ik woon in een smalle straat waar je aan de ene kant kan parkeren en hun zetten hun bussen op de stoep (aan de verkeerde kant)
Waardoor de vrachtwagens en heel dicht langs mijn auto moeten.
Ze wisten het voor de kerst zelfs zo te doen dat ze hun bus voor onze oprit hadden staan
We konden er niet op of af en niemand kon op ons erf komen (zoals de post, folders of bezoek)
En als je dan vraagt of de bus er weg kan. zetten ze hem zo bij de andere buren voor de oprit.
Zal deze week even zien hoe het gaat anders ga ik de woningbouw bellen en een klacht indienen.
Gast- Gast
Goedemiddag!
Ik ben net een paar uurtjes naar school geweest, was weer gezellig iedereen te zien na de vakantie. Maar echt iets geleerd hebben we niet
Nu zit ik even lekker op de bank met een kopje thee en wacht ik op mijn vriend zodat we samen boodschappen kunnen gaan doen.
Ik heb nog steeds last van hoofdpijn telkens (Nasleep van mn hersenschudding laatst denk ik..) dus dat is wel een beetje vervelend.
Minella, fijn dat je eerste dag goed gegaan is =D
Ik ben net een paar uurtjes naar school geweest, was weer gezellig iedereen te zien na de vakantie. Maar echt iets geleerd hebben we niet
Nu zit ik even lekker op de bank met een kopje thee en wacht ik op mijn vriend zodat we samen boodschappen kunnen gaan doen.
Ik heb nog steeds last van hoofdpijn telkens (Nasleep van mn hersenschudding laatst denk ik..) dus dat is wel een beetje vervelend.
Minella, fijn dat je eerste dag goed gegaan is =D
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Jezzie89 schreef:Caroow schreef:Ik moet om vijf uur werken..
Mijn schoonvader heeft gisteren hun kerstboom in stukken geknipt/gezaagd en in de groene container gedaan! Misschien is dat een optie?
We hebben alleen een ondergrondse container, dat wordt wel heel veel knip en zaag werk. Maar mijn schoonouders hebben een groene container, misschien dat zei ons kunnen helpen
Caroow- Lady Post-a-lot
SoezieQ, hoe is het om samen te wonen? Bevalt het? Gaat school nog goed? Werk je nog @ je weet wel?
Ik ben begonnen als planner voor een bekend uitzendbureau. En dan op de afdeling zorg, dus alle aanvragen met betrekking tot ouderen van thuiszorg tot zware verpleging gaan via onze afdeling. Het is een gigantisch hectische afdeling, veel hectischer dan de kinderopvang bv., maar het is ontzettend leuk en echt een uitdaging om last minute nog spoed klussen te vullen, of ruim van te voren dicht te zitten. Ik heb nog niet kunnen/mogen plannen, maar heb wel alle aanvragen verwerkt, en alle beschikbaarheid doorgenomen met alle werknemers. Dus genoeg gedaan op zo'n 1e dag.
Ik ben begonnen als planner voor een bekend uitzendbureau. En dan op de afdeling zorg, dus alle aanvragen met betrekking tot ouderen van thuiszorg tot zware verpleging gaan via onze afdeling. Het is een gigantisch hectische afdeling, veel hectischer dan de kinderopvang bv., maar het is ontzettend leuk en echt een uitdaging om last minute nog spoed klussen te vullen, of ruim van te voren dicht te zitten. Ik heb nog niet kunnen/mogen plannen, maar heb wel alle aanvragen verwerkt, en alle beschikbaarheid doorgenomen met alle werknemers. Dus genoeg gedaan op zo'n 1e dag.
Gast- Gast
Klinkt leuk, Minella!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Donderwolkje schreef:Klinkt leuk, Minella!
Ja, is het ook. Dit werk deed ik in mijn oude woonplaats ook, dus ik wist sowieso al dat het wel wat voor mij was! Is natuurlijk wel heel anders met zorg of promotiebedrijf, maar de basis is helemaal prima, en ik vermaak me er wel
Gast- Gast
Klinkt goed Minella! Leuke uitdaging en hectisch vind ik altijd fijn werken.. Hoop dat je hoofdpijn snel afneemt.
Ben net naar Ikea gefietst om wat dingetjes te zoeken.. Maar heb sinds nieuwjaarsdag enorme koppijn.. was vanochtend even weg maar hallo, daar is ie weer! Gister hielpen 6 paracetamol niet dus vandaag maar Ibuprofen.. Dus lig nu weer op m'n bed..
Ben net naar Ikea gefietst om wat dingetjes te zoeken.. Maar heb sinds nieuwjaarsdag enorme koppijn.. was vanochtend even weg maar hallo, daar is ie weer! Gister hielpen 6 paracetamol niet dus vandaag maar Ibuprofen.. Dus lig nu weer op m'n bed..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Minella schreef:SoezieQ, hoe is het om samen te wonen? Bevalt het? Gaat school nog goed? Werk je nog @ je weet wel?
Het samenwonen bevalt echt prima, ik vind het heerlijk =D
School gaat ook nog erg goed, ik ben nu alles aan het afronden en dan komen de examens er al bijna aan. Daarna ben ik lekker helemaal klaar met school =)
Ik werk tegenwoordig niet meer daar, maar bij een hotel in de buurt =)
Jouw baan klinkt echt heel erg leuk, echt een uitdaging wel!
Hoe bevalt het samenwonen jou? =)
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Klinkt erg goed; fijn om te lezen dat je nu zo gelukkig bent & bijna klaar bent met school eigenlijk! Bevalt perfect, ik woon hier alweer bijna 5 maanden, de tijd vliegt enorm; en ik geniet er elke dag van:D
Gast- Gast
Utrecht.. En ik drink geloof ik wel genoeg. Eet wel te weinig. Probeer ik nu op te letten! En heb wat zorgen.. wijt het daar maar aan. Gelukkig heb ik gisteravond al gekookt dus hoef alleen nog maar op te warmen vandaag..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: