Goedemorgen
+7
slaatje
dolfijntje24
Pancake
Oasis
Burn
Ibbeltje
Lotus
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen,
Hebben jullie lekker geslapen? Ik heb een rotnacht gehad. Na kwart over één heb ik niet meer kunnen slapen...
Ik moet zo naar mijn psychiater. Vanmiddag ook nog therapie en een overleg met de cliëntenraad. Geen idee hoe ik de dag door moet komen, maar dat zie ik wel.
Fijne dag allemaal!
Hebben jullie lekker geslapen? Ik heb een rotnacht gehad. Na kwart over één heb ik niet meer kunnen slapen...
Ik moet zo naar mijn psychiater. Vanmiddag ook nog therapie en een overleg met de cliëntenraad. Geen idee hoe ik de dag door moet komen, maar dat zie ik wel.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Goedemorgen
Goedemorgen!
Ik ga zo werken. Vanavond ga ik sporten en komen m'n schoonouders op visite.
Een fijne dag allemaal!
Ik ga zo werken. Vanavond ga ik sporten en komen m'n schoonouders op visite.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik ben vannacht een paar keer wakker geweest, geen idee waarom. Ik dacht wel dat het al bijna tijd was om eruit te gaan, maar het was pas 2 uur. Dus had nog even.
Ik moet straks naar de GGZ voor de psychologische test, ik zie er wel tegenop eigenlijk.
Fijne dag all!
Ik ben vannacht een paar keer wakker geweest, geen idee waarom. Ik dacht wel dat het al bijna tijd was om eruit te gaan, maar het was pas 2 uur. Dus had nog even.
Ik moet straks naar de GGZ voor de psychologische test, ik zie er wel tegenop eigenlijk.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Succes met de test, Doedel! Probeer je er niet te druk om te maken.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Moggeuh, zelden zo'n rotnacht gehad, schrok van m'n eigen wallen. Heb wat gegeten en krijg iets meer energie, zo mezelf maar naar werk slepen..
Gast- Gast
Succes doedel !
Goedemorgen !
Hier wel goed geslapen. Vanmorgen gewekt door mijn zoon. Nu even rustig aan in de ochtend en vanmiddag weer werken !
Goedemorgen !
Hier wel goed geslapen. Vanmorgen gewekt door mijn zoon. Nu even rustig aan in de ochtend en vanmiddag weer werken !
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ondanks dat ik dacht heerlijk te hebben geslapen, bleken dit maar twee hele uren te zijn. Het enige wat akelig was, was dat ik badend in het zweet wakker werd. Geen idee waar deze aanval vandaan is gekomen. Of wat het inhoudt. We zullen het zien wat de dag brengt.
Net ontbeten, straks douchen, naar de supermarkt, hopenlijk Walkorn scoren en natuurlijk mijn geliefde Cola Light. Wat schoonmaken. Vanmiddag weer een gesprek met de Psych. En dan avondeten, waar ik nu al zin in heb.
Fijne dag iedereen!
Ondanks dat ik dacht heerlijk te hebben geslapen, bleken dit maar twee hele uren te zijn. Het enige wat akelig was, was dat ik badend in het zweet wakker werd. Geen idee waar deze aanval vandaan is gekomen. Of wat het inhoudt. We zullen het zien wat de dag brengt.
Net ontbeten, straks douchen, naar de supermarkt, hopenlijk Walkorn scoren en natuurlijk mijn geliefde Cola Light. Wat schoonmaken. Vanmiddag weer een gesprek met de Psych. En dan avondeten, waar ik nu al zin in heb.
Fijne dag iedereen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Hier goed geslapen.
Dadelijk even wat printen bij mijn ouders, eten halen voor vanavond en dan vanmiddag werken.
Fijne dag!
Hier goed geslapen.
Dadelijk even wat printen bij mijn ouders, eten halen voor vanavond en dan vanmiddag werken.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Heerlijk geslapen totdat er idioten hier een antenne moeten plaatsen en naast het raam moeten boren op mijn vrije dag!
Fijne dag all!
Heerlijk geslapen totdat er idioten hier een antenne moeten plaatsen en naast het raam moeten boren op mijn vrije dag!
Fijne dag all!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen,
Ben al tweede dag thuis gebleven van stage omdat ik ziek ben, hopelijk morgen weer beter want heb mijn tijd hard nodig!
Plannen vandaag zijn dan ook uitzieken en tussendoor wel wat voor school proberen te doen.
Fijne dag allemaal!
Ben al tweede dag thuis gebleven van stage omdat ik ziek ben, hopelijk morgen weer beter want heb mijn tijd hard nodig!
Plannen vandaag zijn dan ook uitzieken en tussendoor wel wat voor school proberen te doen.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen,
Ik heb me vandaag voor het eerst in 5 jaar dat ik werk ziekgemeld. Voel me er echt schuldig om omdat ik me wel eens rotter heb gevoeld en ben gaan werken. Mijn dag zal wel bestaan uit slapen en bank hangen.
Fijne dag allemaal.
Ik heb me vandaag voor het eerst in 5 jaar dat ik werk ziekgemeld. Voel me er echt schuldig om omdat ik me wel eens rotter heb gevoeld en ben gaan werken. Mijn dag zal wel bestaan uit slapen en bank hangen.
Fijne dag allemaal.
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Goeiemorgen. Heb lekker uit kunnen slapen ben vandaag een dagje vrij en morgen ook! Heerlijk. Vandaag eens het huis schoonmaken en zumba doen denk ik. Heb een dvd dus kan het thuis eens gaan proberen! Ook ga ik maar eens beginnen aan de kerstkaartjes. Heb wat decoratie bij de Hema gekocht om ze wat op te leuken. Lekker weer eens crea bezig zijn.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
@ lotus: rot dat je weer zo slecht geslapen hebt.
@ Doedel: succes vandaag
@ Oasis en Pancace, beterschap en pancake, niet schuldig voelen, maar gewoon lekker uitzieken.
@ : de rest werkze en een fijne dag allemaa.
Ik ga straks even naar een voormalige buurvrouw om een kopje koffie te drinken en bij te kletsen. Ze vertelde gister dat ze zin had om mij eens lekker te verwennen omdat ze zo blij voor me is dat ik zo gelukkig ben en of ik dan even langs wilde komen :-) Zo lief Vanavond heb ik een trainingsbijeenkomst voor het vrijwilligerswerk dat ik doe. Dat duurt tot 22 00 uur en als ik thuis kom lekker mijn bedje in met mijn lief.
@ Doedel: succes vandaag
@ Oasis en Pancace, beterschap en pancake, niet schuldig voelen, maar gewoon lekker uitzieken.
@ : de rest werkze en een fijne dag allemaa.
Ik ga straks even naar een voormalige buurvrouw om een kopje koffie te drinken en bij te kletsen. Ze vertelde gister dat ze zin had om mij eens lekker te verwennen omdat ze zo blij voor me is dat ik zo gelukkig ben en of ik dan even langs wilde komen :-) Zo lief Vanavond heb ik een trainingsbijeenkomst voor het vrijwilligerswerk dat ik doe. Dat duurt tot 22 00 uur en als ik thuis kom lekker mijn bedje in met mijn lief.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen! Ik lig nog lekker in bed, te wachten op mijn verjaardagsontbijtje vanmiddag moet ik werken en vanavond vier ik nog Sinterklaas met mijn collega's. Mijn verjaardag ga ik verder zaterdag vieren fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen! Ik ben nog niet zo lang wakker en nog helemaal duf. Ik heb voor mijn doen best redelijk geslapen, ik ben er vannacht maar 1x uit geweest (voor zo ver ik me herinner) en werd vanmorgen om 8 uur wakker (in plaats van 6 uur) en daarna ben ik nog weer in slaap gevallen. Was er wel aan toe eerlijk gezegd!
Ik wil vandaag de was opvouwen en wassen draaien en om 14 uur moet ik naar Medisch Fitness. Ik wil ook proberen om beneden wat aan 't huishouden te doen, als mijn heup het toelaat.
Fijne dag allemaal!
Ik wil vandaag de was opvouwen en wassen draaien en om 14 uur moet ik naar Medisch Fitness. Ik wil ook proberen om beneden wat aan 't huishouden te doen, als mijn heup het toelaat.
Fijne dag allemaal!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Goedemorgen,
Ik ben net een kwartiertje wakker
Heb vandaag dagje vrij, ga zo eerst even aankleden en dan even bij de kruidvat kijken of ze kerstverlichting hebben.
Anders ga ik vanmiddag nog even na de Action voordat ik thee ga drinken bij me moeder.
Vanavond ga ik boerenkool eten bij me opa en oma, lekker vers uit hun moestuin
Verder ga ik lekker niks doen
Fijne dag allemaal!!
Ik ben net een kwartiertje wakker
Heb vandaag dagje vrij, ga zo eerst even aankleden en dan even bij de kruidvat kijken of ze kerstverlichting hebben.
Anders ga ik vanmiddag nog even na de Action voordat ik thee ga drinken bij me moeder.
Vanavond ga ik boerenkool eten bij me opa en oma, lekker vers uit hun moestuin
Verder ga ik lekker niks doen
Fijne dag allemaal!!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Gefeliciteerd met je verjaardag Suus. Wens je een gezellige dag toe en geniet van je verjaardagsontbijtje :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen,
Ik ben een dagje vrij vandaag! Al lekker uitgeslapen!
Wil straks wat in huis gaan doen, de kamer/keuken soppen.
En vanmiddag naar de kapper Hoog tijd!
Verder wasjes draaien en vanaaf een gezellig avondje met manlief
Ik ben een dagje vrij vandaag! Al lekker uitgeslapen!
Wil straks wat in huis gaan doen, de kamer/keuken soppen.
En vanmiddag naar de kapper Hoog tijd!
Verder wasjes draaien en vanaaf een gezellig avondje met manlief
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: