Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 27 van 29
Pagina 27 van 29 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29
Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
Ik heb alleen een stuk carrotcake gegeten en kaneelbrood. Helaas had ik iets te veel kennis van de ingredienten en hoeveelhedenCimic schreef:Zusje je snapt natuurlijk wel dat je straks comentaar krijgt als de weegschaal wat meer aangeeft bij sommige meiden he? Lekker hoor!
Gast- Gast
Vond het ook gezellig gister maar wel spannend maar jullie zijn allemaal leuke meiden!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Jammer dat je alweer vroeg weg moest.Zilver* schreef:Vond het ook gezellig gister maar wel spannend maar jullie zijn allemaal leuke meiden!
Gast- Gast
Zilver* schreef:Vond het ook gezellig gister maar wel spannend maar jullie zijn allemaal leuke meiden!
Heel leuk en stoer dat je er was, leuk om te weten welk gezicht er hoort bij de verhalen in het datetopic!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Doedel schreef:Ik ben ook weer thuis! Was erg gezellig! Al ben ik nog steeds wel blij dat ik niet mee ben gaan stappen Want ik ben best uitgerust! En anders had ik weer een week bij moeten komen Moeders wordt oud
Joh ben je niet meegeweest?! En je was nog wel zo mooi opgetut!
Nope, ik was echt helemaal gesloopt! Ik denk dat de spanning er een beetje uit komt, verhuisstress enzo. Ik merkte gisteravond al dat mijn lichaam echt zeer begon te doen.
Gast- Gast
Zo trots op Doedel, dat ze naar haar grenzen luistert en slapen een keer heeft verkozen voor het stappen en feestenDoedel schreef:Bliss schreef:Doedel schreef:Ik ben ook weer thuis! Was erg gezellig! Al ben ik nog steeds wel blij dat ik niet mee ben gaan stappen Want ik ben best uitgerust! En anders had ik weer een week bij moeten komen Moeders wordt oud
Nope, ik was echt helemaal gesloopt! Ik denk dat de spanning er een beetje uit komt, verhuisstress enzo. Ik merkte gisteravond al dat mijn lichaam echt zeer begon te doen.
Gast- Gast
Je zei idd al wel dat je zo moe was gisteravond. Verstandig besluit!
Bliss- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Zo trots op Doedel, dat ze naar haar grenzen luistert en slapen een keer heeft verkozen voor het stappen en feestenDoedel schreef:Bliss schreef:Doedel schreef:Ik ben ook weer thuis! Was erg gezellig! Al ben ik nog steeds wel blij dat ik niet mee ben gaan stappen Want ik ben best uitgerust! En anders had ik weer een week bij moeten komen Moeders wordt oud
Peter zei net al, dat is echt niks voor jou om niet mee te gaan. Voordeel nu, niet brak
Gast- Gast
Doedel schreef:Smikkell schreef:Zo trots op Doedel, dat ze naar haar grenzen luistert en slapen een keer heeft verkozen voor het stappen en feesten
Peter zei net al, dat is echt niks voor jou om niet mee te gaan. Voordeel nu, niet brak
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat zijn wij toch verstandige mensen, hè Doedel
Bliss- Lady Post-a-lot
Uh, Doedel, die is verstandig ja.Bliss schreef:Wat zijn wij toch verstandige mensen, hè Doedel
Gast- Gast
Smikkell, ik ben het met je eens wat de foto's betreft! Of zal ik je dit pm-en?
Gast- Gast
Ja, dat heb ik lieverDolcis_ schreef:Smikkell, ik ben het met je eens wat de foto's betreft! Of zal ik je dit pm-en?
Je bent weer thuis?
Wat een geruststelling dat jij mij leuk vindt...
Gast- Gast
Alex schreef:En de uitspraak van de avond: een piemel is net een fiets.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ah smikkell ik wou nét die van jou en Merai posten, dat ik jou aan het kietelen ben
Toet- Lady Post-a-lot
Ik ben het ook eens wat betreft de foto's. Ik zou ze wel graag nog willen hebben.
Qiara- Ratel
Je mag ze wel mailen. Ik wil de foto's wel graag hebben.Toet schreef:Ah smikkell ik wou nét die van jou en Merai posten, dat ik jou aan het kietelen ben
Ik heb een idee. Als ik Sweety haar naam neem, en Sweety die van mij, daar hebben we beiden profijt van! En die naam en bijbehorende rol past ons ook beter.
Gast- Gast
Wil je de foto's ook aan mij mailen?
Qiara- Ratel
Ik heb een paar foto's van o.a. Smikkel, Merai & Confusion. Zal ze vanavond of morgen versturen
Toet- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Uh, Doedel, die is verstandig ja.Bliss schreef:Wat zijn wij toch verstandige mensen, hè Doedel
Oh, en ik niet?
Bliss- Lady Post-a-lot
Als jij verstandig was, dan was je meegegaan..Bliss schreef:Smikkell schreef:Uh, Doedel, die is verstandig ja.Bliss schreef:Wat zijn wij toch verstandige mensen, hè Doedel
Oh, en ik niet?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jammer dat je alweer vroeg weg moest.Zilver* schreef:Vond het ook gezellig gister maar wel spannend maar jullie zijn allemaal leuke meiden!Net als June
Volgende keer beter weet nu hoe het is...
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Zilver* schreef:Smikkell schreef:Jammer dat je alweer vroeg weg moest.Zilver* schreef:Vond het ook gezellig gister maar wel spannend maar jullie zijn allemaal leuke meiden!Net als June
Volgende keer beter weet nu hoe het is...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Als jij verstandig was, dan was je meegegaan..Bliss schreef:Smikkell schreef:Uh, Doedel, die is verstandig ja.Bliss schreef:Wat zijn wij toch verstandige mensen, hè Doedel
Oh, en ik niet?
Ik heb trouwens ook nog wat foto's, maar die zijn niet echt boeiend en ik geloof niet dat iemand daar blij van wordt. Ik vind alleen die van Dolcis, Zilver en mij nog wel leuk.
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 29 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29
Soortgelijke onderwerpen
» F.riesland meeting 25 januari
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
» Meeting Zwolle 28 januari