Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 20 van 29
Pagina 20 van 29 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 29
Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
Als ik dit lees word ik helemaal blij Vind het wel eng. Straks vind niemand mij aardig
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Als ik dit lees word ik helemaal blij Vind het wel eng. Straks vind niemand mij aardig
Haha, zo denk ik ook
Gast- Gast
Ik denk eerlijk gezegd dat je toch altijd behoorlijk je best moet doen om niet aardig gevonden te worden .
Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Toet (+slaapplek)
Sweety (+slaapplek)
Dolcis_ (+slaapplek)
Doedel (+ slaapplek)
Merai (+ slaapplek)
Evy (+ slaapplek)
Zilver*
Qiara
Bliss
Confusion
Dit is de lijst die ik nu heb. Kom je toch niet of blijf je toch niet slapen, laat het dan even weten voor morgen. Smikkel en ik gaan vrijdagavond boodschappen doen dus zou het wel fijn zijn als we zeker zijn .
Voor de mensen die voor het eerst met de auto komen, ik heb bij het event een foto geplaatst met daarop uitleg hoe je bij mijn huis komt. Mensen verdwalen nog weleens. Lukt het niet, kun je altijd bellen. Mijn nummer staat in mijn fb profiel.
Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Toet (+slaapplek)
Sweety (+slaapplek)
Dolcis_ (+slaapplek)
Doedel (+ slaapplek)
Merai (+ slaapplek)
Evy (+ slaapplek)
Zilver*
Qiara
Bliss
Confusion
Dit is de lijst die ik nu heb. Kom je toch niet of blijf je toch niet slapen, laat het dan even weten voor morgen. Smikkel en ik gaan vrijdagavond boodschappen doen dus zou het wel fijn zijn als we zeker zijn .
Voor de mensen die voor het eerst met de auto komen, ik heb bij het event een foto geplaatst met daarop uitleg hoe je bij mijn huis komt. Mensen verdwalen nog weleens. Lukt het niet, kun je altijd bellen. Mijn nummer staat in mijn fb profiel.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je toch altijd behoorlijk je best moet doen om niet aardig gevonden te worden .
Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Toet (+slaapplek)
Sweety (+slaapplek)
Dolcis_ (+slaapplek)
Doedel (+ slaapplek)
Merai (+ slaapplek)
Evy (+ slaapplek)
Zilver*
Qiara
Bliss
Confusion
Princess
Zie je, ik word nu al vergeten..
Gast- Gast
Ik gebruik ondertussen de stomstom al niet eens meer hoor Doedel!
Gast- Gast
Zus, ik blijf zaterdag in ieder geval niet slapen. Áls ik kom is het ook pas na het eten ... Ik weet morgen zeker of ik wel of niet kom.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Princess schreef:Zusje schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat je toch altijd behoorlijk je best moet doen om niet aardig gevonden te worden .
Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Toet (+slaapplek)
Sweety (+slaapplek)
Dolcis_ (+slaapplek)
Doedel (+ slaapplek)
Merai (+ slaapplek)
Alex
Zilver*
Sunprincess
Qiara
Bliss
Confusion
Princess
Zie je, ik word nu al vergeten..
Niet! Maar ik heb me suf gezocht naar het laatste lijstje en dan mss verkeerd gekeken? Je bent nog steeds even welkom hoor .
Laatst aangepast door Zusje op do 12 jan 2012 - 7:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik sta dr ook niet op....
Serious... Wat is dit voor snertlijst . Blijf jij slapen?
Gast- Gast
Ik denk dat het komt doordat ik bij onder voorbehoud stond!
Zou eerst ook niet komen en toen toch bedacht dat ik wel kwam
Zou eerst ook niet komen en toen toch bedacht dat ik wel kwam
Gast- Gast
Ik heb jou al eens gezien en toen vond ik je aardig, dus dat moet een geruststelling zijn.. Dolcis lijkt me een heel leuke meid, waarvan ik het leuk vind dat ik haar eens ga zien.Princess schreef:Dolcis_ schreef:Als ik dit lees word ik helemaal blij Vind het wel eng. Straks vind niemand mij aardig
Haha, zo denk ik ook
Gast- Gast
Zusje schreef:Sunprincess schreef:Ik sta dr ook niet op....
Serious... Wat is dit voor snertlijst . Blijf jij slapen?
Nee, ik blijf niet slapen.
Gast- Gast
Ah op die manier, ja ik heb iedereen die onder voorbehoud stond eraf gehaald want daar kan ik zo weinig mee. Maar als er nog mensen zijn die willen komen, u bent welkom .
SP, ik heb je er ook weer bijgezet .
SP, ik heb je er ook weer bijgezet .
Gast- Gast
Zusje, mijn afspraak van morgen gaat niet door. Ik laat je morgen wel even weten waar ik sta te wachten. Heb je iets van een tomtom in de auto?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zusje, mijn afspraak van morgen gaat niet door. Ik laat je morgen wel even weten waar ik sta te wachten. Heb je iets van een tomtom in de auto?
Ja, ik heb navigatie dus dat komt goed! Meestal tenminste .
Gast- Gast
Het is echt heel dicht bij waar jij bent, maar geen idee of het met de auto ook te rijden is, dan kleine stukjeZusje schreef:Smikkell schreef:Zusje, mijn afspraak van morgen gaat niet door. Ik laat je morgen wel even weten waar ik sta te wachten. Heb je iets van een tomtom in de auto?
Ja, ik heb navigatie dus dat komt goed! Meestal tenminste .
Transferium P+R westraven. Je mag toch aannemen dat een transferium goed te bereiken is en goed staat aangegeven
Gast- Gast
Ik meld me definitief af. Voor mijn tentamen van maandag had ik een 3,5 en de rest heb ik ook redelijk verpest, dus ik moet eventjes knallen voor die van maandag . Ik kan het mezelf echt niet vergeven als ik zaterdag de hele dag niets doe.
Gast- Gast
Ik wil eigenlijk wel heel graag komen, maar eigenlijk kan mijn portemonnee dat niet aan en het huis
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Geen idee.Zusje schreef:Is er ook een adres van?
Gast- Gast
Smik, we hebben morgen wel contact...
Eendje, het is aan jou te bepalen natuurlijk. Ik kan dat niet voor jou besluiten .
Eendje, het is aan jou te bepalen natuurlijk. Ik kan dat niet voor jou besluiten .
Gast- Gast
Dacht als je bij Google Maps kijkt, dan zie je dat het maar een weggetje is van jou naar mij.Zusje schreef:Smik, we hebben morgen wel contact...
Gast- Gast
Alvast veel succes met bakken morgenavond!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh wat lief smikkel! is geheel wederzijds hoor!
Met een beetje geluk moeten we onze zwembandjes mee nemen. Zusje is een binnenbad aan het aanleggen als niemand het kraantje dicht draait
Met een beetje geluk moeten we onze zwembandjes mee nemen. Zusje is een binnenbad aan het aanleggen als niemand het kraantje dicht draait
Gast- Gast
Nog 1 nachtje slapen!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 20 van 29 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 24 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» F.riesland meeting 25 januari
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting