Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers

Pagina 19 van 29 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 19 Empty Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

Bericht  Bliss di 10 jan 2012 - 23:12

Oooooh nee hè, ik ben dus ziek geworden!! Ben nu heel bang dat ik me zaterdag nog niet goed voel Sad Sad Ik wil sowieso 's middags wel komen, maar ben nu bang dat het dan niet verstandig is om 's avonds mee uit te gaan. Baaaaaaaal er zó van!! Ik ben altijd ziek als ik iets leuks heb waar ik me op heb verheugd Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 19 Empty Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

Bericht  Gast di 10 jan 2012 - 23:23

Zusje schreef:Ik reken op 10... Alles wat extra wil blijven bekijk ik evt wel op de dag zelf of het nog past. Geen idee... Haha! Komt goed, komt het altijd Very Happy. En afvallen kan niet meer want ik heb mijn streefgewicht al gehaald dus iedereen die gezegd heeft te komen moet dat maar gewoon lekker doen. Gezellig!

Gelukkig maar. op de plek waar jij eerst alleen sliep, past nu 1 van 13 kilo naast.. (vraag me alleen af of iemand van ons dat weegt)

Gast
Gast

Bericht  Suus di 10 jan 2012 - 23:26

Bliss schreef:Oooooh nee hè, ik ben dus ziek geworden!! Ben nu heel bang dat ik me zaterdag nog niet goed voel Sad Sad Ik wil sowieso 's middags wel komen, maar ben nu bang dat het dan niet verstandig is om 's avonds mee uit te gaan. Baaaaaaaal er zó van!! Ik ben altijd ziek als ik iets leuks heb waar ik me op heb verheugd Sad
Ooooh nee, Bliss! Sad Word maar gauw weer beter, het is nog maar woensdag. Je lijkt me zo leuk om mee op stap te gaan Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 19 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Bliss di 10 jan 2012 - 23:58

Suus schreef:
Bliss schreef:Oooooh nee hè, ik ben dus ziek geworden!! Ben nu heel bang dat ik me zaterdag nog niet goed voel Sad Sad Ik wil sowieso 's middags wel komen, maar ben nu bang dat het dan niet verstandig is om 's avonds mee uit te gaan. Baaaaaaaal er zó van!! Ik ben altijd ziek als ik iets leuks heb waar ik me op heb verheugd Sad
Ooooh nee, Bliss! Sad Word maar gauw weer beter, het is nog maar woensdag. Je lijkt me zo leuk om mee op stap te gaan Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 19 561177

Ja ik had er ook zo'n zin in! Maar stel dat ik morgen en vrijdag niet ga werken, dan kan ik t niet maken om zaterdagavond de stad in te gaan Cry Bahhh dit sucks!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 5:02

Ik ga rond 16.00 uur richting Den Haag.
Wat gaan we eigenlijk eten? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 5:54

Doedel schreef:Ik ga rond 16.00 uur richting Den Haag.
Wat gaan we eigenlijk eten? Very Happy
Jaaaaaaaaaaaaaa! Er ligt nog geen sneeuw.

Ik ben bezig met de maaltijd. Ik zoek iets wat je makkelijk en snel voor veel mensen klaar kunt maken. Zijn vast weer allemaal mensen die het een en ander niet lusten. Dus iets waarbij je kan opscheppen wat je wel lust. Gezien de taart en de rest zal niemand echt heel veel honger hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 5:57

Misschien lukt het om iig Hasselback Potatoes te maken.

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 19 IMG_0030

Gast
Gast

Bericht  Suus wo 11 jan 2012 - 6:01

Jaaaa, Smikkell, dat lijkt me wel wat! cheers
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Bliss wo 11 jan 2012 - 6:35

Wow Smik, jij bent goed bezig!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 6:36

Bliss schreef:Wow Smik, jij bent goed bezig!
Ik kan best wat meer vrienden gebruiken angel

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 11 jan 2012 - 7:09

Smikkell schreef:
Bliss schreef:Wow Smik, jij bent goed bezig!
Ik kan best wat meer vrienden gebruiken angel

lol!
Maar serieus, ik vind t leuk om te zien dat jij zo enthousiast wordt van dat koken en bakken smile (in tegenstelling tot mij laughcry) Dus ik móét zaterdag gewoon echt iets komen proeven!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 7:17

Ik wil ook wel wat maken, moet alleen even kijken wat. Pom gaat hem helaas niet worden want daar heb ik gewoon echt geen tijd meer voor.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 11 jan 2012 - 7:30

Ik wil ook wel iets maken/meenemen?

Verder is het dus de bedoeling dat jullie boodschappen doen en dingen klaarmaken, en dat we dan de kosten van de boodschappen delen? Ook wijn enzo? Ik wil ook wel zelf drank meenemen want ik lust niet alle wijn :P
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Kabouter wo 11 jan 2012 - 7:35

Ik kijk al uit naar de volgende meeting! Leuke mensen en lekkere hapjes..dat gaat helemaal goed komen smile.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 7:38

Toet schreef:Ik wil ook wel iets maken/meenemen?

Verder is het dus de bedoeling dat jullie boodschappen doen en dingen klaarmaken, en dat we dan de kosten van de boodschappen delen? Ook wijn enzo? Ik wil ook wel zelf drank meenemen want ik lust niet alle wijn :P
Het is alleen geen doen om voor iedereen persoonlijk een berekening te maken omdat de een wat eten mee heeft en de ander bepaalde drankjes niet drinkt. De mensen die wat maken hebben dan ook zelf weer kosten van boodschappen (die zouden dan eventueel wel weer bij het totaal bedrag opgeteld kunnen worden).

Toet. Er is naast wijn ook nog meer hoor. Staat ik het topic.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 8:09

Ah wij halen gewoon alle boodschappen. Dat is makkelijker en ook handiger als mensen op het laatste moment niet komen enzo. We doen vrijdagavond de boodschappen namelijk. Dus als je niet komt, laat het even voor die tijd weten Very Happy. Als je wat mee wilt betalen is dat prima maar dat hoeft voor mij ook niet.

Ik heb er zin in ieder geval!

En Bliss, wat is dat voor rare regel? Ik vind alleen dat je het niet kunt maken als je maandag ook niet gaat werken... Maar goed, das weer een andere discussie :P. Kijk maar joh, ziek eerst maar goed uit. hug

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 11 jan 2012 - 9:47

Ja dat is natuurlijk zo, maar ik ben dan bang dat als ik mee uitga, ik erna weer ziek word ofzo. Nou ja, het duurt nog een paar dagen, dus ik kijk wel even hoe het dan gaat smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 10:05

Zusje schreef:Ah wij halen gewoon alle boodschappen. Dat is makkelijker en ook handiger als mensen op het laatste moment niet komen enzo. We doen vrijdagavond de boodschappen namelijk. Dus als je niet komt, laat het even voor die tijd weten Very Happy. Als je wat mee wilt betalen is dat prima maar dat hoeft voor mij ook niet.

Ik heb er zin in ieder geval!

En Bliss, wat is dat voor rare regel? Ik vind alleen dat je het niet kunt maken als je maandag ook niet gaat werken... Maar goed, das weer een andere discussie :P. Kijk maar joh, ziek eerst maar goed uit. hug
Dat gaat natuurlijk niet gebeuren.. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 10:27

Dat maak ik gelukkig altijd zelf nog wel uit Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 10:27

Zusje schreef:Dat maak ik gelukkig altijd zelf nog wel uit Very Happy.
Nee hoor. Ik vind dat echt onzin.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 10:33

Smikkell schreef:

Ik niet, nutteloze discussie dus lijkt mij? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 10:38

Zusje schreef:
Smikkell schreef:

Ik niet, nutteloze discussie dus lijkt mij? Very Happy
Prima.

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 11 jan 2012 - 11:42

Smikkell schreef:
Toet schreef:Ik wil ook wel iets maken/meenemen?

Het is alleen geen doen om voor iedereen persoonlijk een berekening te maken omdat de een wat eten mee heeft en de ander bepaalde drankjes niet drinkt. De mensen die wat maken hebben dan ook zelf weer kosten van boodschappen (die zouden dan eventueel wel weer bij het totaal bedrag opgeteld kunnen worden).

Toet. Er is naast wijn ook nog meer hoor. Staat ik het topic.

Dat hoeft van mij ook niet, kosten delen vind ik prima, het was me alleen niet helemaal duidelijk wat nou de bedoeling is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 jan 2012 - 11:42

Kosten delen? Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 11 jan 2012 - 11:45

Ja, die van de boodschappen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 29 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 24 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: