Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers
Pagina 13 van 29
Pagina 13 van 29 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 29
Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari
Zusje schreef:Jij wil wel uit met zo'n oude man, heToet schreef:Smikkell schreef:Wie blijft slapen gaat natuurlijk wel mee uit he..
(afz. die oude man)
Hij lacht de hele tijd zo lief naar me.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Oh ja, dat wilde ik nog zeggen idd. We gaan uit, dus BE PREPARED!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nog steeds onder voorbehoud, een vriendin die ik al heel lang niet gezien heb is die dag in de stad en ik wil haar wel graag zien. Hoe laat begint de meeting ongeveer? Dan probeer ik er om heen te plannen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Vanaf een uur of 14.00 is iedereen welkom maar het is niet dat we eerder gesloten zijn ofzo
Dan ben je nog op tijd voor de afwas.
Gast- Gast
Haha, gelukkig maar dat de openingstijden flexibel zijn! Dan ga ik kijken of ik 's middags met haar af kan spreken, zodat ik daarna jullie kant op kan, ze ging met nog meer mensen afspreken, maar ik vind dat ik maar voorrang moet krijgen
En dan zorg ik ook dat ik op tijd ben voor de afwas, kan ik toekijken hoe goed jullie dat wel niet kunnen.
En dan zorg ik ook dat ik op tijd ben voor de afwas, kan ik toekijken hoe goed jullie dat wel niet kunnen.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Zusje, kan ik ook blijven slapen? En moet ik dan wat meenemen?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
We zijn even aan het kijken wat er is aan dekens en matrassen en hoe we dat kwijt kunnen.
Gast- Gast
Ah ok, ik hoop dat het nog kan.
Qiara- Ratel
Qiara, ik kan het je niet beloven op dit moment. Het is al passen en meten met alle mensen die willen blijven slapen. Over het algemeen zeggen er altijd wel mensen af (al zou dat stom zijn in dit geval natuurlijk :laughcry) dus hou het topic in de gaten zou ik zeggen .
Sweety had al aangegeven een 2 persoons opblaasding te hebben dus die neemt ze mee incl kussens en dekbed. Ik denk dat ik nog 2 matrasgevallen nodig heb dus als iemand iets van bv een luchtbed mee kan nemen? Zal van de week ff kussens en dekens tellen hier .
Sweety had al aangegeven een 2 persoons opblaasding te hebben dus die neemt ze mee incl kussens en dekbed. Ik denk dat ik nog 2 matrasgevallen nodig heb dus als iemand iets van bv een luchtbed mee kan nemen? Zal van de week ff kussens en dekens tellen hier .
Gast- Gast
Ik hou het topic in de gaten! Ik hoop dat het uiteindelijk toch kan, anders wordt het misschien wel een nachttrein, maar dat vind ik alleen eigenlijk niet fijn...
Qiara- Ratel
Zusje, ik kom met de auto dus als ik dingen mee moet nemen moet je het maar zeggen. Ik kan sowieso mijn eigen kussen&deken mee nemen en heb ook nog wel twee slaapzakken en een kussen voor iemand anders eventueel. Luchtbed kan ik ook meenemen.
Toet- Lady Post-a-lot
Ivm het uitgaan is het dus wel handig om een ov kaart te hebben.
Top Toet.
Top Toet.
Gast- Gast
Misschien is het ook fijn als iedereen in de loop van de week laat weten of je wel of niet komt. Er staan nu nog zoveel mensen ovb die niet echt meer iets van zich laten horen.
Wil er trouwens nog iemand mee rijden? Ik rij via utrecht.
Wil er trouwens nog iemand mee rijden? Ik rij via utrecht.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb dus geen ov-chipkaart. Kun je ook met contant geld betalen?
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Op de terugweg kun je hem sowieso niet gebruiken, die betaal je contant (is 4,50 of 5 euro ofzo). In de tram die wij nemen kun je ook contant betalen, dat is 2,50 naar de stad.
Gast- Gast
Ik kom nog steeds! Woon je ver van Centraal,Zusje? En weet jij of Amsterdam TOT laat bereikbaar is of moet ik echt rekening houden met een laatste,trein?
Gast- Gast
Ja, ver van centraal. Laatste tram moet je wel rekening mee houden. Maar die nemen wij ook voor het uitgaan neem ik aan. Laatste trein moet je even op ns.nl kijken.Sunprincess schreef:Ik kom nog steeds! Woon je ver van Centraal,Zusje? En weet jij of Amsterdam TOT laat bereikbaar is of moet ik echt rekening houden met een laatste,trein?
Gast- Gast
Uurtje fietsen. Eindhalte van de tram. Wil je kilometers weten?Sunprincess schreef:Hoe ver?
Gast- Gast
25 minuten met de tram. Wha, ik ben er nu, maar Zusje is aan t werk. Denk dat zij je beter kan helpen..
Gast- Gast
Zusje schreef:Op de terugweg kun je hem sowieso niet gebruiken, die betaal je contant (is 4,50 of 5 euro ofzo). In de tram die wij nemen kun je ook contant betalen, dat is 2,50 naar de stad.
Gelukkig. Dan heb ik nog steeds reden om te komen!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Misschien handig om uiteindelijk een lijstje te maken met wie wat meeneemt? Ik ben al lang niet meer gaan stappen, heb er zin in!!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
PL, wat wil je precies weten? De laatste tram naar de stad/ station gaat om 00.00 maar eerlijk gezegd denk ik dat ik dan toch wel al in de stad wil zijn haha . Of ga je met de auto? Want dan reis je naar Den Haag Zuid en heb je niks met de stad te maken. Ik zal zo even het lijstje opzoeken wie er komen en verder reageren.
Gast- Gast
Pagina 13 van 29 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 29
Soortgelijke onderwerpen
» F.riesland meeting 25 januari
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Soco-Wijn-housewarming meeting!
» Meeting Zwolle 28 januari
» Den Haag meeting
» oktober-november-december-januari mama meeting
» Soco-Wijn-housewarming meeting!