Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

+25
Alias
Merai
Zwerver
Bay
Carra
Suusie
Niki
Antibes
Esperanza
Pandora
Lavendel
Alex
Inge
Kabouter
Sweety
iloverocknroll1984
Feline
Lady4
Bliss
Toet
Tullow
Suus
Ibbeltje
Qiara
Pompoen
29 plaatsers

Pagina 6 van 29 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 Empty Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:11

June schreef:Is het 's avonds of overdag? Ik ben op 14 november namelijk al uitgenodigd voor een verjaardag op 14 januari. Ik denk dat ik daar nu niet meer onderuit ga komen Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 394967. Dat is 's avonds, dus ik kan daar wel wat later heen, maar als jullie pas om 21.00 uur beginnen... Sad
Jij was toch de gene die vond dat je best onder gemaakte afspraken uit kon komen Twisted Evil

Maar ik heb geen idee eigenlijk wat de plannen zijn. Staat dat niet ergens?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 Empty Re: Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:12

Ik lees alleen dat jullie al op vrijdag taart gaan bakken! Verder lees ik dat mensen willen blijven slapen, terwijl ik dan weer denk dat het normaler is om overdag taart te eten.

No So confusing!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:14

Het is toch overdag taart, zaterdag, dan 's avonds hartig en port plus eventueel stappen en slapen. Zo heb ik het iig begrepen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:15

Smikkell schreef:Jij was toch de gene die vond dat je best onder gemaakte afspraken uit kon komen Twisted Evil

Wanneer vond ik dit trouwens? Toen ik opeens heeeel veeel stress had en die vrijdag niet naar jou kon komen scratch? Dat vind ik nog steeds erg.. sorry Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:15

Reva schreef:Het is toch overdag taart, zaterdag, dan 's avonds hartig en port plus eventueel stappen en slapen. Zo heb ik het iig begrepen :P

Jij hebt vast aandachtiger gelezen :P.

Ik heb alle pagina's gescand, ook leuk Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:16

Reva schreef:Het is toch overdag taart, zaterdag, dan 's avonds hartig en port plus eventueel stappen en slapen. Zo heb ik het iig begrepen :P
Ja, ik ook zoiets. En smikkell die vrijdagnacht taarten bakt met Zusje.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:16

June schreef:
Smikkell schreef:Jij was toch de gene die vond dat je best onder gemaakte afspraken uit kon komen Twisted Evil

Wanneer vond ik dit trouwens? Toen ik opeens heeeel veeel stress had en die vrijdag niet naar jou kon komen scratch? Dat vind ik nog steeds erg.. sorry Sad
Haha, nee, dag of twee geleden toen je een lime groene mania had Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:17

Ik kom echt niet onder die verjaardag uit. Dood aan mensen die dat twee maanden van tevoren al vast willen leggen Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 13:18

Smikkell schreef:]Haha, nee, dag of twee geleden toen je een lime groene mania had Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 166342

O ja Very Happy. Dat was iets anders en dat weet jij ook Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 166342. Dit gaat nog om een vriendin. Ik vind het gewoon belachelijk dat jij spullen op internet zet die lime zijn, zonder eerst aan mij te vragen of ik dat wil. Hmpf.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 18:10

Smikkell schreef:
Ja, ik ook zoiets. En smikkell die vrijdagnacht taarten bakt met Zusje.

Lijkt me een strak plan... Net als jij en Reva die hun onderschrift aanpassen trouwens...

Toet; Slapen mag... Zet het ff in het lijstje.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 dec 2011 - 22:07

Wat een kei leuk idee. Ik zou er best bij willen zijn maar ik heb mijn zoontje dat weekend. En door omstandigheden sla ik het af. Jammer anders was ik in !

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 4 dec 2011 - 23:29

Ik ben de dag ervoor jarig en de dag erna vieren wij onze verjaardag, dus de zaterdag zal in het teken staan van boodschappen en een boel hapjes maken
Helaas :-( had mij wel heel gezellig geleken
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Alex zo 4 dec 2011 - 23:34

Ik denk dat ik wel kan! cheers
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 0:11

Smikkel (+slaapplek)
Suus
Qiara
Toet
Pompoen
Tullow (+slaapplek)
BLISS BLISS BLISS
June (overdag)

onder voorbehoud
Sunprincess
Zelda
PrinsesBo?
Princess

Iemand vergeten? Voeg jezelf gerust toe...

bounce bounce bounce bounce bounce

Gast
Gast

Bericht  Sweety ma 5 dec 2011 - 3:28

Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Qiara
Toet
Pompoen
Tullow (+slaapplek)
BLISS BLISS BLISS
June (overdag)
Sweety ( als het kan +slaapplek)

onder voorbehoud
Sunprincess
Zelda
PrinsesBo?
Princess

Iemand vergeten? Voeg jezelf gerust toe...

bounce bounce bounce bounce bounce

Lijkt me leuk om te blijven slapen en dan te stappen. Maar is voor mij wel onder voorbehoud en of Zusje het goed vind. smile

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady4 ma 5 dec 2011 - 4:49

Jammer, het is mijn werkweekend.. Sad
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 4:55

Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Qiara
Toet
Pompoen
Tullow (+slaapplek)
BLISS BLISS BLISS
June (overdag)
Sweety ( als het kan +slaapplek)
Confusion

onder voorbehoud
Sunprincess
Zelda
PrinsesBo?
Princess

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 5:51

Lady4 schreef:Jammer, het is mijn werkweekend.. Sad

Nou inderdaad. Ik weet niet wat ze op je werk zonder jou moeten. Ze kunnen nu toch vast op zoek gaan naar iemand die jou kan vervangen? Dan vinden ze het vast niet zo erg dat jij er niet kunt zijn!

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 5 dec 2011 - 5:55

Smikkel (+slaapplek)
Suus (+slaapplek)
Qiara
Toet
Pompoen
Tullow (+slaapplek)
Bliss
June (overdag)
Sweety (+slaapplek)
Confusion

onder voorbehoud
Sunprincess
Zelda
PrinsesBo
Princess
Lavendel
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 6:23

Leuk meiden! En Sweety; is goed hoor. Moeten maar even kijken tegen die tijd. Ervaring leert dat er altijd wel wat mensen afhaken en anders kan ik vast nog wel een matras of wat regelen... Meestal loopt het wel vanzelf hier Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Sweety di 6 dec 2011 - 5:00

Ik heb eventueel nog een groot opblaasbed. Die zou ik ook mee kunnen nemen. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 5:55

Ah kijk, komt allemaal goed! Tegen die tijd even koppen tellen wie er willen blijven slapen. Alles opzij schuiven in de huiskamer en het past makkelijk Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:29

Werk je om het weekend? Dan werken we steeds hetzelfde weekend. Het is ook mijn werkweekend.

Ik zal eens kijken of ik vrij kan regelen dat weekend. Ik wil dan ook graag blijven slapen. Misschien heeft je buurman nog plek? laughcry grapje, maar het is wat ver om heen en weer te reizen op 1 dag..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:35

Dolcis, ik regel echt wel wat dus probeer maar te ruilen! cheers cheers

Gast
Gast

Bericht  Gast di 6 dec 2011 - 7:39

Dolcis_ schreef:
Werk je om het weekend? Dan werken we steeds hetzelfde weekend. Het is ook mijn werkweekend.

Ik zal eens kijken of ik vrij kan regelen dat weekend. Ik wil dan ook graag blijven slapen. Misschien heeft je buurman nog plek? Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 394967 grapje, maar het is wat ver om heen en weer te reizen op 1 dag..

Jullie zijn gewoon gepland ziek, dat kan heus wel Port&Wijn&Taart-meeting Den Haag 14 januari - Pagina 6 166342

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 29 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 17 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: