Vrijmibo!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vrijmibo!
Zo ik ben er aan toe, lekker een glaasje rood met wat olijjfjes erbij. Nomnom!
De kids zitten lekker tv te kijken, even een chillmode moment dus
Hoo verkeerde pijler Maar de mama's morgen ook mee doen!
Gast- Gast
Re: Vrijmibo!
Weetjewel schreef:Zo ik ben er aan toe, lekker een glaasje rood met wat olijjfjes erbij. Nomnom!
Lekker zeg! Ik mag geen borrel nu, haha. Maar proost op jou in elk geval! Ik ga dadelijk naar de Burger King en daarna ergens iets (alcoholvrij) drinken. Nu lekke relaxed op de bank met een glaasje dubelfrisss.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben dan wel niet zwanger en ook geen mama maar ik mag ook geen alcohol nu vanwege medicatie dus ik doe met de vrijmibo mee met een pakje wicky! Iets te snaaien heb ik nu niet, mijn chippies bewaar ik voor vanavond
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Lekker hoor! Ik bewaar mijn borrel (biertje) voor vanavond als ik bij mijn schoonouders the voice ga kijken.
Gast- Gast
Hoe zit dat ook alweer met alcohol en kolven? Na 1 glaasje moet er 3 uur tussen zitten toch?
Vanavond en vannacht bijna de laatste avond samen voor heel veel jaar, een zoet wit wijntje past daar eigenlijk wel bij
Vanavond en vannacht bijna de laatste avond samen voor heel veel jaar, een zoet wit wijntje past daar eigenlijk wel bij
Gast- Gast
ProudMama schreef:Hoe zit dat ook alweer met alcohol en kolven? Na 1 glaasje moet er 3 uur tussen zitten toch?
Doe je dat toch lekker! Ik heb wel vaker gewoon 1 wijntje gedronken tijdens de bv, zat wel wat tijd tussen.
Gast- Gast
Of je eerstvolgende voeding voor de zekerheid weggooien, heb ik ook wel eens gehoord. Maar ja dat is alleen handig als je ruim voldoende productie hebt denk ik. (aldus de absoluut-niet-ervaringsdeskundige hihi )Weetjewel schreef:ProudMama schreef:Hoe zit dat ook alweer met alcohol en kolven? Na 1 glaasje moet er 3 uur tussen zitten toch?
Doe je dat toch lekker! Ik heb wel vaker gewoon 1 wijntje gedronken tijdens de bv, zat wel wat tijd tussen.
Komen de jongens morgen weer thuis, PM? Geniet nog even lekker van je avond dan, en geniet vanaf morgen weer van de boys! Ik hoop dat het patroon een beetje doorbroken is en dat het vanaf morgen alleen maar beter zal gaan. Geef je ze allebei een dikke knuffel namens mij?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Poisongirl schreef:Weetjewel schreef:Zo ik ben er aan toe, lekker een glaasje rood met wat olijjfjes erbij. Nomnom!
Lekker zeg! Ik mag geen borrel nu, haha. Maar proost op jou in elk geval! Ik ga dadelijk naar de Burger King en daarna ergens iets (alcoholvrij) drinken. Nu lekke relaxed op de bank met een glaasje dubelfrisss.
Oeeeeh lekker, Burger King, hmmm Ik ga straks even de stad in en zit heel erg met de gedachten te spelen om lekker te gaan Mac-en. Al is de BK veeeeeel beter, alleen die hebben we niet in Apeldoorn
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik heb net boodschappen gedaan en ben nu zelfgemaakte broodjes hamburger aan het maken. Nu twijfel ik of ik nog even terug zal lopen voor een flesje wijn.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb net boodschappen gedaan en ben nu zelfgemaakte broodjes hamburger aan het maken. Nu twijfel ik of ik nog even terug zal lopen voor een flesje wijn.
Lekker!
Gast- Gast
Weekend!
Hier ook een lekkere rode merlot,eten staat te pruttelen en de kleine meid is nu aan het dansen op de muziek van studio 100
Hier ook een lekkere rode merlot,eten staat te pruttelen en de kleine meid is nu aan het dansen op de muziek van studio 100
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Nu ben ik misselijkWeetjewel schreef:Smikkell schreef:Ik heb net boodschappen gedaan en ben nu zelfgemaakte broodjes hamburger aan het maken. Nu twijfel ik of ik nog even terug zal lopen voor een flesje wijn.
Lekker!
Gast- Gast
Dude wil vast dat je dat op de juiste plaats vraagt.Weetjewel schreef:Duuuuuuuuuuuuuuuudeeeee, mag deze naar ALGEMEEN?
Plop, proost!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: