Smikkell en Jeanette hebben meer dan 1000 posts..
+7
Makamba
Zwerver
Janelie
Lotus_
Zininzon
Toet
Pannetoet
11 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Smikkell en Jeanette hebben meer dan 1000 posts..
Smikkell schreef:He, he, ik heb wel de 1000 posts gehaald he, en ben opweg naar de 2e plaats. Mag ik mijn kroon 30 minuten eerder opzetten, jah!June schreef:Smikkell schreef: Het is nog geen 00.00, maar ik dacht ik zet hem vast op..
Ja, als je zo doorgaat dan heb je hem volgende week gewoon heel de dag op.
Sorry, ik ga me wel in een hoekje zitten schamen
Gast- Gast
Anders heb ik vandaag ook al even 180 posts..
Gast- Gast
Mijn god, ik 88 (nu 89), dat had ik helemaal niet door. Ik bedoel: jij bent veel erger, je hebt er honderd meer, maar ik had oprecht niet door dat ik al zoveel posts had!
Gast- Gast
De meeste zijn van vannacht. En ik ben overdag ook nog wel actief geweest! Waar was jij vandaag eigenlijk?? Nog 7 minuten, en alle sporen zijn weer gewist.
Gast- Gast
Nu lijkt het of je in een mega grote vila bent getrokken.. Half uurtje werk toch, om al je spullen over te zetten!
Gast- Gast
Smikkell schreef: Nu lijkt het of je in een mega grote vila bent getrokken.. Half uurtje werk toch, om al je spullen over te zetten!
Het is duidelijk dat jij geen benul hebt van hoeveel rommel ik in huis heb. Het meeste werk is uitzoeken wat wel en niet wegkan. Bovendien ben ik ook veel aan het VOGGEN (verhuis ontwijkend gedrag). Zo heb ik mijn spullen op moeten halen die tijdens oud & nieuw van de ene naar de andere plek zijn gesleept door dronken mensen (om ze vervolgens alsnog te vergeten).
Gast- Gast
Minella schreef:Wij hadden twee stofzuigers en hebben er net 1 weggedaan, jammer dat ik dat niet wist Smikkell.
Hahaha.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap je reactie niet helemaal?Strawberry Shortcake schreef:Minella schreef:Wij hadden twee stofzuigers en hebben er net 1 weggedaan, jammer dat ik dat niet wist Smikkell.
Hahaha.
@Smikkel; Loekie22 wilde een gasfornuis incl. oven verkopen. Geen idee hoeveel ze ervoor wilt, maar wellicht is het wat voor je.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Lief van je, Dennenappel, ik heb alleen geen gas hier in de flat (en ook geen plek voor heel zo'n ding). Ik had een combimagnetron, dat was ook geen ideale oven, maar nu die stuk is mis ik hem toch wel. Ik heb van iemand een oude magnetron kunnen krijgen, maar die heeft geen ovenfunctie. Maar nu kan ik iig dingen opwarmen =). Een oven komt wel weer!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil mijn topic graag delen met Jeanette..
Wat lief!!
Wat gaat dat snel zeg.. Paar keer doorhalen en je zit er zo haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Smikkell, ik heb hier nog een combimagnetron staan die we kwijt moeten. Die mag je zo hebben. Hij staat alleen wel in Maastricht...Smikkell schreef:Lief van je, Dennenappel, ik heb alleen geen gas hier in de flat (en ook geen plek voor heel zo'n ding). Ik had een combimagnetron, dat was ook geen ideale oven, maar nu die stuk is mis ik hem toch wel. Ik heb van iemand een oude magnetron kunnen krijgen, maar die heeft geen ovenfunctie. Maar nu kan ik iig dingen opwarmen =). Een oven komt wel weer!
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Het gaat idd best snel zo die posts. Hoe lang bestaat dit forum nou eenmaal? Wat erg eigenlijk
Gast- Gast
NOu, nu je dan 1000 posts hebt kan ik echt niet meer wachten Jeannette: wie was jij op het vorige forum?? Of ken ik je nog helemaal niet?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Aaai, dat is wel ver weg Ik woon in Utecht.Japje schreef:Smikkell, ik heb hier nog een combimagnetron staan die we kwijt moeten. Die mag je zo hebben. Hij staat alleen wel in Maastricht...Smikkell schreef:Lief van je, Dennenappel, ik heb alleen geen gas hier in de flat (en ook geen plek voor heel zo'n ding). Ik had een combimagnetron, dat was ook geen ideale oven, maar nu die stuk is mis ik hem toch wel. Ik heb van iemand een oude magnetron kunnen krijgen, maar die heeft geen ovenfunctie. Maar nu kan ik iig dingen opwarmen =). Een oven komt wel weer!
Laatst aangepast door Smikkell op ma 3 jan 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik was op het vorige forum ook Jeanette, maar was eerst lang meer een meelezer en de laatste tijd (toen het nog actief was) ging ik meer posten. Dus het kan zijn dat ik voor velen onbekend ben.
Zusje van Bert schreef:Het gaat idd best snel zo die posts. Hoe lang bestaat dit forum nou eenmaal? Wat erg eigenlijk
Sinds november Volgens mij om precies te zijn vanaf 18-11
Ahh haha, dat was ook nog een optie ik nam gewoon maar aan, omdat je zo actief was opeens, dat je een oude bekende was. Weer mysterie opgelost. Nog 1000 naamsmysteries te gaan...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Daz wel heel ver weg inderdaad.Smikkell schreef:Aaai, dat is wel ver weg Ik woon in Utecht.Japje schreef:Smikkell, ik heb hier nog een combimagnetron staan die we kwijt moeten. Die mag je zo hebben. Hij staat alleen wel in Maastricht...Smikkell schreef:Lief van je, Dennenappel, ik heb alleen geen gas hier in de flat (en ook geen plek voor heel zo'n ding). Ik had een combimagnetron, dat was ook geen ideale oven, maar nu die stuk is mis ik hem toch wel. Ik heb van iemand een oude magnetron kunnen krijgen, maar die heeft geen ovenfunctie. Maar nu kan ik iig dingen opwarmen =). Een oven komt wel weer!
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Zora schreef:Ahh haha, dat was ook nog een optie ik nam gewoon maar aan, omdat je zo actief was opeens, dat je een oude bekende was. Weer mysterie opgelost. Nog 1000 naamsmysteries te gaan...
Haha nee, ik ben later verslaafd geworden.
Was op het vorige forum wel lid vanaf 2005, maar ben pas vanaf de zomer echt fanatiek gaan posten haha. Er zijn hier zeker veel naamsmysteries haha.
Mag de titel naar 2000
Zo, en nu ga ik nuttige dingen doen!
Zo, en nu ga ik nuttige dingen doen!
Gast- Gast
Heb een nieuwe voor je gemaakt!
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Marin heeft 1000 posts...
» Jeanette is jarig!!
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Reclame in posts?!
» Smikkell over de 2000!!!