Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

iemand die weet of er een restaurant aan de snelweg zit?

+8
Lotus_
Cato
Toet
Snoopy
Curious
Jilke
Kabouter
Sarah1985
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

iemand die weet of er een restaurant aan de snelweg zit? - Pagina 2 Empty Re: iemand die weet of er een restaurant aan de snelweg zit?

Bericht  ShallY wo 30 nov 2011 - 21:31

_Leaf_ schreef:
Lotus_ schreef:
_Leaf_ schreef:Ja Uden idd, alleen ligt dat de andere kant op (toch??) Maar is wel heel dichtbij. Ik heb er gewoond. 'T Zusje kan ik je ook zeker aanraden, kun je heerlijk tapas eten. Lekkere pasta vind je bij Pasta & Pesto. BelAir, Gossiemijne, de Baron, of de Chinees het Paradijs, allemaal prima. Of de Griek, Dionysos.

Love Uden!

Love 't zusje I love you Jammer alleen dat je vaak zo vroeg van te voren moet reserveren.

Ik niet, mijn beste vriendin kent de eigenaar;)

In Grave zit idd Pannenkoekenhuis Den Tol, die hebben de lekkerste pannenkoeken van het hele land!! Shit, nu heb ik daar trek ik...

Kan die beste vriendin van jou niet een keer wat voor me regelen:P?! Wij wonen ook in Uden en willen daar nx eten maar je moet idd lang van tevoren reserveren. Mijn schoonmoeder wilde daar met dr vriendinnen een keer eten en moesten een jaar van te voren reserven.
Gossimijne is ook lekker en de Baron!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

iemand die weet of er een restaurant aan de snelweg zit? - Pagina 2 Empty Re: iemand die weet of er een restaurant aan de snelweg zit?

Bericht  Caramba wo 30 nov 2011 - 22:41

HaJé zit ook wel veel langs de wegen, vooral wel als je van die kant komt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Penny Blossom do 1 dec 2011 - 0:11

Langs de A73, bij malden zit een wegrestaurant, bij Venlo ook. Daartussenin bij Beuningen en Venray zit een Mac.
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Curious do 1 dec 2011 - 11:43

En? waar heb je gegeten?
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Gast do 1 dec 2011 - 23:43

ShallY schreef:
_Leaf_ schreef:
Lotus_ schreef:
_Leaf_ schreef:Ja Uden idd, alleen ligt dat de andere kant op (toch??) Maar is wel heel dichtbij. Ik heb er gewoond. 'T Zusje kan ik je ook zeker aanraden, kun je heerlijk tapas eten. Lekkere pasta vind je bij Pasta & Pesto. BelAir, Gossiemijne, de Baron, of de Chinees het Paradijs, allemaal prima. Of de Griek, Dionysos.

Love Uden!

Love 't zusje I love you Jammer alleen dat je vaak zo vroeg van te voren moet reserveren.

Ik niet, mijn beste vriendin kent de eigenaar;)

In Grave zit idd Pannenkoekenhuis Den Tol, die hebben de lekkerste pannenkoeken van het hele land!! Shit, nu heb ik daar trek ik...

Kan die beste vriendin van jou niet een keer wat voor me regelen:P?! Wij wonen ook in Uden en willen daar nx eten maar je moet idd lang van tevoren reserveren. Mijn schoonmoeder wilde daar met dr vriendinnen een keer eten en moesten een jaar van te voren reserven.
Gossimijne is ook lekker en de Baron!

Een jaar van tevoren?!?! Dat heb ik nog nooit gehoord....

Gast
Gast

Bericht  Caramba do 1 dec 2011 - 23:53

Dat is ook wel heel ver van te voren he? In dat jaar kan er van alles nog gebeuren.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Curious vr 2 dec 2011 - 1:05

dat is wel heel lang,
als je nu belt, kun je op zaterdag eind februari terrecht (toevallig gebeld)
doordeweeks is wel eerder plek.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Sarah1985 vr 2 dec 2011 - 1:40

bij het centrum hebben we gegeten, was heel makkelijk te vinden
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: