stickers/labels maken
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
stickers/labels maken
Mijn moeder wil graag een bepaald formaat sticker hebben om ergens voor te gebruiken. Ze moet een ronde sticker hebben en wil daar graag een afbeelding bij.
Ik had haar al als tips gegeven goedgemerkt.nl of labelfriends maar die verkopen geen ronde stickers met de afbeelding en willen het ook niet op bestelling maken.
Hebben jullie enig idee of je ergens op internet ronde stickers kan bestellen? En dan dus ook het liefst waar je een eigen afbeelding op kan zetten.
Ik had haar al als tips gegeven goedgemerkt.nl of labelfriends maar die verkopen geen ronde stickers met de afbeelding en willen het ook niet op bestelling maken.
Hebben jullie enig idee of je ergens op internet ronde stickers kan bestellen? En dan dus ook het liefst waar je een eigen afbeelding op kan zetten.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: stickers/labels maken
Waarom koop je niet gewoon stickers waar je op kan printen, neem je een template voor in Word en zet je daar de afbeelding in?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Wat is een template?
Mijn moeder is alle winkels die ze kon bedenken al af geweest maar er worden geen ronde stickers verkocht, in iedergeval niet in het formaat wat zij wil hebben.
Mijn moeder is alle winkels die ze kon bedenken al af geweest maar er worden geen ronde stickers verkocht, in iedergeval niet in het formaat wat zij wil hebben.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Wat is een template?
Welk formaat heeft ze nodig?
Volgens mij is template overigs niet het goede woord, maar kom er niet zo 1 2 3 op, maar dat is dat je in word precies ziet waar de sticker komt, dus dat je precies binnen de stippellijntjes je text of afbeelding kan zetten.
TukTuk- Ratel
Ik dacht een diameter van 3,5
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Ik dacht een diameter van 3,5
Cm neem ik aan?
TukTuk- Ratel
Ze bestaan wel, dit is een engelse site, maar er moet vast ook wel een Nederlandse site t vinden zijn
http://www.aalabels.com/Products-of-T83-35+Circular+Labels+per+A4+sheet+++35+mm+Diameter.html
http://www.aalabels.com/Products-of-T83-35+Circular+Labels+per+A4+sheet+++35+mm+Diameter.html
TukTuk- Ratel
http://www.vistaprint.nl/gallery/AHYBAAABAAAAAAA=/kleine-stickers-rond.aspx?xnav=TsrItem%2cTsrImage
Deze zijn 3,8 cm doorsnee Je kan je eigen afbeelding uploaden.
Deze zijn 3,8 cm doorsnee Je kan je eigen afbeelding uploaden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Bedankt dames ik zal het aan haar laten zien!!
studiebol- Ratel
Via vistaprint idd
Ik heb daar vorige week save the date / save the evening stickers laten maken (plakken we in de kerstkaarten) en die zijn echt top geworden :-)
Ik heb daar vorige week save the date / save the evening stickers laten maken (plakken we in de kerstkaarten) en die zijn echt top geworden :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Soortgelijke onderwerpen
» Labels kinderdagverblijf
» Hulp gevraagd over labels knutselen!!
» Stickers babykamer
» Letter stickers gezocht
» Muur stickers baby/kinderkamer
» Hulp gevraagd over labels knutselen!!
» Stickers babykamer