Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Topic mag weg. Ben voorzien

+11
M@niek
Alex
Blond
Zora
Monte
TukTuk
girli
Raindrop
Liz
TGR
Gray
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Topic mag weg. Ben voorzien - Pagina 3 Empty Re: Topic mag weg. Ben voorzien

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 4:17

Jolee schreef:
June schreef:Met wat geduld, kun je hem dus binnenkort gewoon op dvd krijgen. KOPEN welteverstaan. Ik weet niet of iemand nog bekend is met het fenomeen? Vroeger had je bijvoorbeeld videobanden en die KOCHT je dan in de winkel, zodra hij uit was. Als je hem eerder wilde zien, dan kon dat in de bioscoop en later wachtte je een tijdje tot hij uit was en dan kon je hem in de winkel KOPEN. Schitterend en nog beter nieuws: dat kan dus nog steeds, maar dan wel met dvd's.

Wat een flauwe reactie zeg. Ze wil de film zo snel mogelijk zien/hebben omdat ze bekenden kent die erin zitten/gemaakt hebben. Dan mag ze toch wel vragen of iemand haar even kan helpen? Ze vraagt niet om de complete collectie van grey's anatomy en de top 10 films van het moment.

Ik vind het ook een flauwe en vooral overdreven reactie.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Topic mag weg. Ben voorzien - Pagina 3 Empty Re: Topic mag weg. Ben voorzien

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 5:22

Ze heeft 'm al in de bioscoop gezien, dus dan is het toch niet zo'n moeite om nog even te wachten. Ik vind het niet flauw, maar ik weet wel wat de algemene mening in Nederland hiervan is. Leuk om te lezen dat sommigen het wel met me eens zijn smile.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: