Nee! (6 jaar foto's kwijt?)
+21
Tittih
Makamba
Zwerver
sanne-84
JustMeDaan
Susan
TukTuk
Printje
Terkina
Roza
Sarah1985
Dolphinne
nien
banjer49
Ella
Carra
Inge
Sterre
Marin
Lejow
mzcharlotte
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Nee! (6 jaar foto's kwijt?)
Ik heb een externe harde schijf waar alle foto's op staan. Vriend heeft hem in de nieuwe tv geplugd om deze feature 'ns te bestuderen en heeft 'm er ook zo uitgeplukt toen hij klaar was. Daarna heeft hij hem in de computer gedaan en die vroeg meteen of hij wilde formateren. Heeft hij niet gedaan, maar komt ook niet verder. Kwam hij mij vertellen dat hij waarschijnlijk al mijn foto's kwijt is. Mijn dierbaarste bezit. Ik kan echt nog verder janken als dat ik de laatste uur heb gedaan.
Zijn moeder's vriend denkt te weten wat het probleem is (auto-beveiliging) en denkt het met zijn software wel te kunnen fixen. Maar ik kan niet stoppen te denken dat ik al mijn foto's kwijt ben.
K-K-K-U-U-U-T-T-T-T-T!
Zijn moeder's vriend denkt te weten wat het probleem is (auto-beveiliging) en denkt het met zijn software wel te kunnen fixen. Maar ik kan niet stoppen te denken dat ik al mijn foto's kwijt ben.
K-K-K-U-U-U-T-T-T-T-T!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nee! (6 jaar foto's kwijt?)
Oh blegh, ik heb dat ook een paar keer gehad.. met gecrashte laptops enzo.. Digitaal is handig, maar als er iets mis mee gaat pfffffff
Ik hoop dat het op te lossen is!
Ik hoop dat het op te lossen is!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ook. Dit is echt mijn ergste nachtmerrie.
Iemand nog tips overigens?
mzcharlotte- Ratel
Niet formatteren idd!
Kan je t nog op een andere computer proberen, wie weet pakt ie m daar wel.
Ga voor je duimen, dit lijkt me zo erg. Zorg je voor een goede back up maar ook dat kan mis gaan. Mijn externe HD is beetje krakkemikkig geworden zag ik laatst. Eigenlijk moet ik die back up ook back uppen.
Kan je t nog op een andere computer proberen, wie weet pakt ie m daar wel.
Ga voor je duimen, dit lijkt me zo erg. Zorg je voor een goede back up maar ook dat kan mis gaan. Mijn externe HD is beetje krakkemikkig geworden zag ik laatst. Eigenlijk moet ik die back up ook back uppen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Doen! Ik heb nu zo'n spijt dat ik mijn boeken nog niet gemaakt en een extra back-up heb gemaakt.
Moet zometeen ook weg, maar m'n kop staat er helemaal niet naar nu. Het is wel beter om te gaan, want thuis ga ik alleen maar zitten kniezen.
Moet zometeen ook weg, maar m'n kop staat er helemaal niet naar nu. Het is wel beter om te gaan, want thuis ga ik alleen maar zitten kniezen.
Laatst aangepast door mzcharlotte op zo 27 nov 2011 - 2:36; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte- Ratel
Oeeehh wat k*t!! Ik hoop dat de software nog gerepareerd kan worden. Foto's zijn in die zin zo kostbaar he...
Ik duim ook mee!
Ik duim ook mee!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Balen
ik heb precies hetzelfde gehad... mijn externe harde schijf doet ook niks meer, geen ene pc /laptop pakt hem meer
heel wat foto's kwijt :-(
ik heb precies hetzelfde gehad... mijn externe harde schijf doet ook niks meer, geen ene pc /laptop pakt hem meer
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Meestal is het er niet zomaar af hoor. En ze kunnen hem vaak op een of andere manier nog wel uitlezen. Ook als de schijf is gecrashed. Je bent niet zomaar alles kwijt.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Oh wat erg!!! Ik hoop echt dat ze nog op Ă©Ă©n of andere manier terug te krijgen zijn
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
ik heb dat ook ooit eens gehad met pc die gecrashd was alle foto's kwijt heb daar nu wel van geleerd zet de foto's gelijk op cd, hoop echt voor je dat ze op een of andere manier nog terug te krijgen zijn
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Oh, dat zou echt balen zijn. Ik hoop dat het nog lukt en dat je al je foto's terug krijgt.
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
Dit heb ik een paar weken geleden ook gehad. Maar bij mij was het alleen de back up, had alles dus ook nog gewoon op mn pc staan. Ik heb toen wel geformatteerd en alles er opnieuw opgezet.
Maar de vader van mijn zoontje zei dat ik niet had hoeven te formatteren, maar dat het ook op een andere manier opgelost kon worden. Ik weet zelf alleen niet hoe, maar er is dus zeker een manier!
Maar de vader van mijn zoontje zei dat ik niet had hoeven te formatteren, maar dat het ook op een andere manier opgelost kon worden. Ik weet zelf alleen niet hoe, maar er is dus zeker een manier!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
mzcharlotte schreef:Ik ook. Dit is echt mijn ergste nachtmerrie.
Ja, er zijn hier laboratoria voor. Het kost behoorlijk wat, maar er bestaat nog een kans dat ze het terug kunnen halen. Ik heb het een keer via het RSE laten doen (maar dat ging toen over een CF kaart die niet goed meer functioneerde)
Gast- Gast
Mijn stief-schoonvader is zeker van zijn zaak dat hij met zijn software alles terug kan halen (en hij zal meteen een back-up maken). En anders ga ik echt naar zo'n laboratorium, Zero, het kan me echt niet schelen hoeveel het kost. Ik drop je anders even een PM, hoe en waar ik het beste kan zoeken.
Bedankt voor alle lieve reacties.
Bedankt voor alle lieve reacties.
mzcharlotte- Ratel
erg is dat
ik had het eens met mijn laptop ik was echt kapot van verdriet toen. Door een kennis hebben we veel dingen terug gehad maar was een heel gedoe. Had toen miljoenen documenten die ik moest uitzoeken, elk plaatje wat ik had bekeken op een site stond er in. Ben weken er mee bezig geweest.
Hoop dat jou spullen weer gevonden kunnen worden
ik had het eens met mijn laptop ik was echt kapot van verdriet toen. Door een kennis hebben we veel dingen terug gehad maar was een heel gedoe. Had toen miljoenen documenten die ik moest uitzoeken, elk plaatje wat ik had bekeken op een site stond er in. Ben weken er mee bezig geweest.
Hoop dat jou spullen weer gevonden kunnen worden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nog hopevoller door jouw berichtje Sarah. Ook de tijd kan me niet schelen, zolang ik ze maar allemaal terug heb.
mzcharlotte- Ratel
Oh dat is balen! Ik hoop voor je dat je alles terug krijgt.
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Dat heb ik gehad met mijn usb, waar al mijn schoolwerk opstond. Wat bleek nou, kwam door Windows 7/ Vista. En iedere keer als ik hem in de 7-computer had gedaan (en zonder afsluiten er uit trok), wilde hij hem op mijn Vista-computer formatteren. Toen ik hem opnieuw in de 7 had gedaan, kon ik mijn bestanden wel weer lezen. (Dit was overigens nadat ik al eerder zo stom was geweest om hem wel te formatteren.) Dus misschien dat aansluiten op de tv weer helpt en dat goed afsluiten?
Terkina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 273
Hoogstwaarschijnlijk kun je alles nog terug krijgen hoor. Een goede vriend van ons had dit probleem laatst ook en mijn man heeft alles weer teruggekregen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Inge schreef:Balen
Vaak is er toch nog een oplossing zegt mijn wederhelft. eventueel eerst bellen naar de leverancier/maker van de schijf. Mijn man zegt dat hij alles 9 vd 10 keer wel weer terug kan krijgen.
Printje- Lady Post-a-lot
Oei, dat lijkt me naar! Ik hoop dat Printje gelijk heeft en dat je ze terugkrijgt.
Gast- Gast
Je kan kijken of je aan het programma HDD regenerator kan komen, volgens mij is het tegenwoordig betaald. (Niet de trial downloaden, want dan wordt het maar deels gerepareerd!)
Dat moet je dan branden op een cdrom/dvd, dan hang je je externe hdd aan een andere computer, laat je dat programma draaien, en vaak krijg je zo wel je bestanden terug Kan wel even een paar uur duren hoor dat draaien!
Wel even opletten dat je wel de goede schijf selecteert in dat programma
Dat moet je dan branden op een cdrom/dvd, dan hang je je externe hdd aan een andere computer, laat je dat programma draaien, en vaak krijg je zo wel je bestanden terug Kan wel even een paar uur duren hoor dat draaien!
Wel even opletten dat je wel de goede schijf selecteert in dat programma
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik zou niet zelf gaan prutsen, maar het aan iemand vragen die er veel verstand van heeft. Volgens mij zijn zulke bestanden vaak nog wel terug te halen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ik zou niet zelf gaan prutsen, maar het aan iemand vragen die er veel verstand van heeft. Volgens mij zijn zulke bestanden vaak nog wel terug te halen.
Das wel een goede tip natuurlijk hahaha mijn man zei dat net ook al. Zal zo proberen om uit te leggen hoe hij dat allemaal teruggekregen heeft.
Printje- Lady Post-a-lot
Net aan manlief gevraagd hij zegt eerst kijken of het lampje nog wel brandt vd harde schijf. Daarna usb er een keer uithalen en terugstoppen en als dat niet werkt de stroomkabel erin en eruit. Mere moet je zelf niet proberen zegt hij.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vandaag een jaar geleden.. *fotos*
» Fotos plaatsen met de Iphone
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos op het forum
» fotos afdrukken/fotoboek
» Fotos plaatsen met de Iphone
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Fotos op het forum
» fotos afdrukken/fotoboek
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: