Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is een irritatiefactortje...........

+25
Bliss
diddie
Beachgirl
mickey
xxjojootjexx
Paper Crown
Engeldebengel
Ella
Esperanza
Alex
Printje
Lejow
Blond
RYW
Sorella
Sushi
Feline
Dennenappel
Zeester
Ibbeltje
Shy
Inge
SnowWhite
Sjaantje
Puk
29 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het is een irritatiefactortje........... - Pagina 3 Empty Re: Het is een irritatiefactortje...........

Bericht  Puk za 26 nov 2011 - 23:28

Bazinga schreef:
Evy schreef:
Bazinga schreef:Wat een stomme reactie :/ is 't echt een vriendin? Want dan zou k er gewoon wat van zeggen.. Als je toch al klaar was met d'r, zou ik d'r gewoon van je Facebook gooien.

Maar Leaf is toch al door haar 'vriendin' van FB gegooid Het is een irritatiefactortje........... - Pagina 3 394967

Ik bedoelde de reactie van de 'vriendin' van TO. Die zou ik aanspreken als 't echt een vriendin was.. anders gewoon deleten.

tis absoluut geen vriendin gelukkig, haha! Een oude bekende van de sport die ik eerder deed;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is een irritatiefactortje........... - Pagina 3 Empty Re: Het is een irritatiefactortje...........

Bericht  Esperanza za 26 nov 2011 - 23:30

Wat een zeikerd zeg, daar zou ik ook niet tegen kunnen. Ik denk ook dat ik haar zou verwijderen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Ella za 26 nov 2011 - 23:43

Ik had ook een vriendin die echt alles in haar www op hyves zet. Mot met iemand heel hyves kon meelezen. Vreselijk.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Engeldebengel za 26 nov 2011 - 23:58

Mijn irritatiefactor op Facebook is een oud-klasgenootje die iedere dag op Facebook in haar statusupdate moet laten weten hoe verliefd ze wel niet is op haar so called 'knapperd' of 'de knapste'. Brrr, leuk hoor dat je zo gelukkig bent, maar iedere dag je status er mee updaten is wel een beetje 'too much' smile. Daarnaast, je kan het ook tegen elkaar in private zeggen toch?
Engeldebengel
Engeldebengel
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Paper Crown za 26 nov 2011 - 23:59

Ik ben NIET geirriteerd maar mijn bloed KOOKT

ik ga echt mijn schoonmoeder wat aan doen. Wat een KUTWIJF
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Sushi zo 27 nov 2011 - 0:01

Ik heb een keertje een ruzie op Facebook gevolgd, was heel triest.

Een vriendin van me had op FB gezet dat ze ergens uit eten was met haar vriendinnen. Iemand anders (ook een kennis/vriendin van haar) reageerde op die status met een reactie als: "Leuk, dat je mij ook hebt meegevraagd..." Waarna vriendin A weer reageerde: "Oh, ja, sorry, ik wist niet dat je mee had gewild." Waarna kennis/vriendin B weer reageerde dat ze niet serieus werd genomen en dat ze het de rest ook eigenlijk niet gunde en weet ik veel wat. Het ging maar door en het ging maar door, te genant toch, dat je dat allemaal op Facebook gooit?

Praat het lekker onderling uit...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 0:03

2CKC2 schreef:Ik ben NIET geirriteerd maar mijn bloed KOOKT

Tis bij jou ook geen factorTJE meer toch?

Gast
Gast

Bericht  Sushi zo 27 nov 2011 - 0:04

Engeldebengel schreef:Mijn irritatiefactor op Facebook is een oud-klasgenootje die iedere dag op Facebook in haar statusupdate moet laten weten hoe verliefd ze wel niet is op haar so called 'knapperd' of 'de knapste'. Brrr, leuk hoor dat je zo gelukkig bent, maar iedere dag je status er mee updaten is wel een beetje 'too much' smile. Daarnaast, je kan het ook tegen elkaar in private zeggen toch?

Haha ik heb een oud-collega op FB die ook di soort updates plaatst.

"hou van me ventjeeeeeee!"

"nu werke, straks sporte met me wijffie, dan zonnebankie en daarna lkkr op bank met me lieffie, ilovehimforever"

Pfff... irritant!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 0:05

Bazinga schreef:

Ze heeft de ex van mijn man, mijn man laten mailen......... een uberlange mail.. waarin de ex even mijn man denkt te vertellen hoe het zit?! OMG.. echt ik kan er met mijn verstand NIET bij dat die heks denkt, ik laat even de ex (die hij al bijna 5 jaar NIET spreekt..) even mailen, dan komt het wel goed?!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 0:16

2CKC2 schreef:
Bazinga schreef:

Ze heeft de ex van mijn man, mijn man laten mailen......... een uberlange mail.. waarin de ex even mijn man denkt te vertellen hoe het zit?! OMG.. echt ik kan er met mijn verstand NIET bij dat die heks denkt, ik laat even de ex (die hij al bijna 5 jaar NIET spreekt..) even mailen, dan komt het wel goed?!

Huh en waarom zou je schoonmoeder dit doen, heeft ze echt een hekel aan je ofzo? Damn CKC lees vaker dingen over schoonmams pfffff kan wel zeggen negeren die hap, maar dit gaat je echt hoog zitten. :shock:

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx zo 27 nov 2011 - 0:17

Yoyo schreef:Haha ik ken het.

Zo plaatst een familielid van mij na 2,5 dag werken: Joepie, weekend, was ik wel aan toe! (Dit is dan op een woensdag...)

Pff die krijg ik wekelijks om mijn oren;) en ik werk 5 dagen;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Paper Crown zo 27 nov 2011 - 0:20

Cimic schreef:
2CKC2 schreef:
Bazinga schreef:

Huh en waarom zou je schoonmoeder dit doen, heeft ze echt een hekel aan je ofzo? Damn CKC lees vaker dingen over schoonmams pfffff kan wel zeggen negeren die hap, maar dit gaat je echt hoog zitten. :shock:

Ondanks dat we dr negeren doet ze dit soort dingen. Ik snap er niets meer van! Ze heeft die ex 2 paar nieuwe uggs gegeven... (althans de kerel die ook de tieten van mijn schoonmoeder heeft betaald, een oudere man die maar wat graag mijn schoonheks het bed in wil hebben..)

Echt een hele email.. staan de gekste dingen in.. ik ben gewoon echt in shock.. en vol verwijten naar mijn man.. haha. Het is best lachwekkend.. en die ex, tja..geef het aapje wat lekkers en het aapje doet wel wat je zegt.. (uggs, om te paaien en dan vragen of ze hem wil mailen..)
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 27 nov 2011 - 0:20

laughcry

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mickey zo 27 nov 2011 - 0:41

Ik heb een kennis op hyves die ook alles wat ze doet er op plaatst. En dan gek vinden dat er ingebroken wordt als ze op vakantie is. Terwijl ze dat wel al weken aankondigt op hyves, wanneer ze op vakantie is...

Mijn irritatiefactortje van vandaag, is dezelfde als gister.
Ik slaap de laatste tijd (al een paar maanden) heel slecht. Ben veel wakker en kan mijn draai niet vinden. Ben dus blij als ik eindelijk slaap. Gisterochtend sliep ik nog, toen de telefoon ging. In plaats van op te nemen, liet mijn vriend het antwoordapparaat aanslaan, want hij had geen zin om op te nemen. Het was zijn tante die belde om te vragen hoe het ging, vanwege mijn zwangerschap. Ik was dus meteen klaarwakker, terwijl ik een bagger nacht had gehad. Toen ik hem dat zei, zei hij doodleuk: "Maar je hebt toch goed geslapen vannacht?". Hij had de hele nacht liggen pitten en had dus niet gemerkt dat ik weer de nodige uurtjes wakker had gelegen.
En vanmorgen was het gewoon precies hetzelfde verhaal!! Ik sliep nog, die tante belt, hij heeft geen zin om op te nemen en ik ben klaarwakker... En zijn excuus is dan: "Ja maar of ik nu opneem of niet, als de telefoon 1x overgaat, ben je toch wakker, dus dan kan ik net zo goed niet opnemen". Ik heb voorgesteld om elkaar de rest van de dag maar te negeren, want ik ben nu dus echt woest!! Hij heeft een hekel aan die tante (ik ook, gelukkig woont ze niet in de buurt), waardoor hij dus niet opneemt als ze belt. En ik zit dus komende week met dat mens aan de telefoon, want ze gaat gegarandeerd net zo lang bellen, totdat ze een van ons gesproken heeft. En dat ben ik dus, want ik zit thuis, terwijl mijn vriend werken is...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 0:43

Ik vind het irritant dat zoveel mensen zich aan van die kleine dingen kunnen ergeren.laughcry

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl zo 27 nov 2011 - 0:44

Youandi schreef:
Yoyo schreef:Haha ik ken het.

Zo plaatst een familielid van mij na 2,5 dag werken: Joepie, weekend, was ik wel aan toe! (Dit is dan op een woensdag...)

Daar irriteer ik me ook altijd ontzettend aan, als mensen zoiets plaatsen. Maar daar ga ik écht niet op reageren.

Daar zou IK juist dan in een zeikmodus op reageren zoals bijv met: Tsja je hebt sierpaarden en werkpaarden!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 0:49

Haha, ik werk zelf ook drie dagen en ik roep ook altijd op dinsdag, zo morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend. Gewoon omdat ik erna uit kijk om bij mijn kindjes te zijn en leuke dingen te doen. Niet omdat ik het niet naar mijn zin heb op mijn werk maar omdat ik het gewoon fijn vind om weer vrij te zijn. Ben ik dan ook een irritatiefactortje?

Gast
Gast

Bericht  diddie zo 27 nov 2011 - 0:58

Shoesdontlie schreef:Haha, ik werk zelf ook drie dagen en ik roep ook altijd op dinsdag, zo morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weekend. Gewoon omdat ik erna uit kijk om bij mijn kindjes te zijn en leuke dingen te doen. Niet omdat ik het niet naar mijn zin heb op mijn werk maar omdat ik het gewoon fijn vind om weer vrij te zijn. Ben ik dan ook een irritatiefactortje?

Jaaah! Very Happy

diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188

Bericht  mickey zo 27 nov 2011 - 1:36

Oh ja, ik heb nog een irritatiefactortje!
Ik ben nu zwanger, ben inmiddels "overtijd". Had afgelopen week, op de uitgerekende dag, een www geplaatst daarover, dat ik benieuwd was of uk zich eraan zou houden. Kreeg een paar dagen later reactie van een vriendin van mijn zus, dat ze wist hoe ik me voelde, want zij was ook overtijd gegaan. En mijn zus geeft ook zo'n reacties. Als ik aangeef ergens last van te hebben, door de zwangerschap, roepen ze beide: "ik weet precies hoe je je voelt" of "tja... dat hebben wij ook meegemaakt". Ik wéét dat zij het ook hebben meegemaakt, maar mag ik het dan niet benoemen als ik er last van heb?? Voelt nu net alsof mijn ervaringen met zwanger zijn niet zo belangrijk zijn, omdat zij het ook al hebben meegemaakt.

(wie weet is deze post wel een irritatiefactortje voor anderen, kan ik me ook voorstellen hoor Wink )
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  RYW zo 27 nov 2011 - 1:38

mickey schreef:Oh ja, ik heb nog een irritatiefactortje!
Ik ben nu zwanger, ben inmiddels "overtijd". Had afgelopen week, op de uitgerekende dag, een www geplaatst daarover, dat ik benieuwd was of uk zich eraan zou houden. Kreeg een paar dagen later reactie van een vriendin van mijn zus, dat ze wist hoe ik me voelde, want zij was ook overtijd gegaan. En mijn zus geeft ook zo'n reacties. Als ik aangeef ergens last van te hebben, door de zwangerschap, roepen ze beide: "ik weet precies hoe je je voelt" of "tja... dat hebben wij ook meegemaakt". Ik wéét dat zij het ook hebben meegemaakt, maar mag ik het dan niet benoemen als ik er last van heb?? Voelt nu net alsof mijn ervaringen met zwanger zijn niet zo belangrijk zijn, omdat zij het ook al hebben meegemaakt.

(wie weet is deze post wel een irritatiefactortje voor anderen, kan ik me ook voorstellen hoor Wink )

Ik denk dat ze op die manier willen laten merken dat ze met je meevoelen Wink maar ik snap dat het voor jou voelt alsof er geen ruimte is voor jouw ervaringen. Ik zou gewoon terugzeggen 'ik niet, maar ik maak het nu mee en voor mij is het allemaal nieuw dus dat wil ik graag van me afschrijven'. Dan snappen ze het vast wel, toch?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  mickey zo 27 nov 2011 - 4:32

Ik was er even niet, dus zie nu je reactie pas. Dat is denk ik wel een goede, al vergeet ik het meestal op de momenten dat er zo'n opmerking komt.
M'n zus belde vanmiddag nog, om te vragen hoe het gaat. Dat vind ik dan wel weer lief. En van haar kan ik het ook wel hebben. Maar als ze dan weer zo'n opmerkingen maakt, vind ik het meteen minder leuk. Ik gaf aan dat ik vandaag een baaldag heb: "Oh die ga je nog wel meer krijgen komende week". "Als het eenmaal begint, denk je ook ik wil helemaal niet! Dat denkt iedere vrouw die moet bevallen". Ik gaf aan dat ik er helemaal niet tegen op zie, maar schijnbaar ga ik er wel tegen op zien, als dalijk de weeën beginnen of vliezen breken. Fijn dat dat voor me bepaald wordt...
Pfffffff.... ik ben echt niet gezellig vandaag Wink Ik weet dat ze het lief en goed bedoeld, maar het is soms echt strontvervelend als er voor mij bepaald wordt, wat ik ga voelen en denken.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 27 nov 2011 - 4:35

Zusje schreef:
Zeester schreef:Pff vermoeiend inderdaad.. Ik erger me aan mensen die op woensdag posten: zo de week is weer doormidden. Nog 2 dagen te gaan! Alsof ze geen plezier hebben in hun werk. Ik snap dat je zin hebt in weekend, maar je werk is toch ook leuk? Of ben ik nu ook een moraalridder?

Daar kan ik me niet aan ergeren. Ondanks dat ik mijn werk erg leuk vind kijk ik de hele week naar het weekend uit Very Happy. Maar ik vind dat soort dingen dan ook weer niet echt noemenswaardig om te delen op mijn fb Very Happy.

Dat heb ik ook ja, ook al vind ik mn werk wel leuk, ik ben altijd nog liever vrij Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  RYW zo 27 nov 2011 - 4:35

mickey schreef:Ik was er even niet, dus zie nu je reactie pas. Dat is denk ik wel een goede, al vergeet ik het meestal op de momenten dat er zo'n opmerking komt.
M'n zus belde vanmiddag nog, om te vragen hoe het gaat. Dat vind ik dan wel weer lief. En van haar kan ik het ook wel hebben. Maar als ze dan weer zo'n opmerkingen maakt, vind ik het meteen minder leuk. Ik gaf aan dat ik vandaag een baaldag heb: "Oh die ga je nog wel meer krijgen komende week". "Als het eenmaal begint, denk je ook ik wil helemaal niet! Dat denkt iedere vrouw die moet bevallen". Ik gaf aan dat ik er helemaal niet tegen op zie, maar schijnbaar ga ik er wel tegen op zien, als dalijk de weeën beginnen of vliezen breken. Fijn dat dat voor me bepaald wordt...
Pfffffff.... ik ben echt niet gezellig vandaag Wink Ik weet dat ze het lief en goed bedoeld, maar het is soms echt strontvervelend als er voor mij bepaald wordt, wat ik ga voelen en denken.

Ik snap het wel. Voor jou is het heel speciaal, en je wil niet dat jouw gevoelens samen met ál die andere zwangeren en moeders op één grote hoop geveegd wordt met 'hebben wij ook allemaal al eens meegemaakt', want voor jou is het wel nieuw en bijzonder. En daar staat je zus even niet bij stil, waarschijnlijk. Maar ze zal het inderdaad lief bedoelen, en zelfs misschien behulpzaam, met de gedachte 'het is ons ook gelukt dus het zal jou ook lukken' smile

(ik zit me stiekem af te vragen of ik dit soort dingen ook niet zeg tegen mijn broer en schoonzusje die nu een zoontje van 5 maanden hebben silent )
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  mickey zo 27 nov 2011 - 4:49

Ik weet ook zeker dat ze het lief bedoeld, en misschien wel behulpzaam. Ligt gewoon even aan mijn pokkehumeur dat ik het zeeeeeeeeeeer irritant vind Wink
En verder verwoord jij het precies zoals ik het voel. Voor mij is het inderdaad allemaal nieuw en speciaal, en voor mijn gevoel wordt dat nu gewoon van tafel geveegd.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 4:50

Jolee schreef:Ik vind het irritant dat zoveel mensen zich aan van die kleine dingen kunnen ergeren.laughcry

+100000. Zeer irritant is dat, van die kleine onbelangrijke dingen, dat is pas irritant.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: