Het is een irritatiefactortje...........
+25
Bliss
diddie
Beachgirl
mickey
xxjojootjexx
Paper Crown
Engeldebengel
Ella
Esperanza
Alex
Printje
Lejow
Blond
RYW
Sorella
Sushi
Feline
Dennenappel
Zeester
Ibbeltje
Shy
Inge
SnowWhite
Sjaantje
Puk
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Het is een irritatiefactortje...........
Hahahaha ooohja, breek me de bek niet open
Mijn nichtje (lieve meid hoor, daar niet van) zet continu dit soort dingen op facebook: 'even boodschapjes doen met me mannetje en dan me huisje schoonmaken en met de kindjes in het tuintje gaan zitten' Ik denk dan telkens, waar woon jij, in een smurfenhuis ofzo?
En in de categorie 'druk': Pas stond er een moeder op de BSO te zeiken dat ze het zooooo druk had, want haar man was 2 dagen weg voor de zaak en nu moest ze hun enige kindje helemaal alleen regelen voor 2 dagen, en dat terwijl ze nog werkt ook!!! (2 dagen per week in een kledingwinkel). En manmanman, wat vond ze zichzelf zielig.
Nou, met alle respect voor alle kledingwinkeldames, maar als je dit verhaal gaat ophangen tegen een alleenstaande moeder van twee kinderen die fulltime werkt en aan het afstuderen is, dan moet je gewoon niet doen alsof je zielig bent. Het is vast wel pittig als je het niet gewend bent ofzo, maar ga dat dan lekker tegen iemand anders vertellen, en NIET tegen mij, want zeker als ik in een slechte bui ben (en dat was ik toen) dacht ik echt 'Trut, jij moet je bek houden'
Ik heb trouwens ook een hulp in de huishouding. En voel me er totaal niet lui of verwend mee
Mijn nichtje (lieve meid hoor, daar niet van) zet continu dit soort dingen op facebook: 'even boodschapjes doen met me mannetje en dan me huisje schoonmaken en met de kindjes in het tuintje gaan zitten' Ik denk dan telkens, waar woon jij, in een smurfenhuis ofzo?
En in de categorie 'druk': Pas stond er een moeder op de BSO te zeiken dat ze het zooooo druk had, want haar man was 2 dagen weg voor de zaak en nu moest ze hun enige kindje helemaal alleen regelen voor 2 dagen, en dat terwijl ze nog werkt ook!!! (2 dagen per week in een kledingwinkel). En manmanman, wat vond ze zichzelf zielig.
Nou, met alle respect voor alle kledingwinkeldames, maar als je dit verhaal gaat ophangen tegen een alleenstaande moeder van twee kinderen die fulltime werkt en aan het afstuderen is, dan moet je gewoon niet doen alsof je zielig bent. Het is vast wel pittig als je het niet gewend bent ofzo, maar ga dat dan lekker tegen iemand anders vertellen, en NIET tegen mij, want zeker als ik in een slechte bui ben (en dat was ik toen) dacht ik echt 'Trut, jij moet je bek houden'
Ik heb trouwens ook een hulp in de huishouding. En voel me er totaal niet lui of verwend mee
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Joan schreef:Wij hebben laatst een nieuwe bank gekocht, ik had een foto gemaakt en gepost op facebook. Mijn vriend werkt 40 uur per week, en ik studeer nog. Ik heb dus veel minder te besteden en hij is dan ook de gene die vaak grote uitgaven betaald. (Ik betaal af, zover ik dat kan) Dus ik vol trots onze nieuwe bank op facebook gezet, waar ik echt ontzettend blij mee ben. Krijg ik een reactie van een vriend van ons: 'Ja, leuk, maar je moet *naam vriend* z'n geld niet allemaal opmaken". Ik vond dat zo lullig. Als ik mee had kunnen betalen, had ik het ook echt wel gedaan. Dat schoot me echt even in het verkeerde keelgat! Die vriend heeft wel vaker dat soort uitspraken. Heel irritant!
Nee, inderdaad joh, ga jij anders even lekker op een klapstoel ernaast zitten terwijl je vriend op de bank ligt
Wat een bemoeial
RYW- Ratel
Ja, echt hé RYW! Waar bemoeit ie zich mee . Jouw verhaal van die moeder is ook wel erg! Kan me voorstellen dat je dan zulke dingen denkt. Maar goed, sommige mensen hebben het soms gewoon heel erg zwaar.
Gast- Gast
Joan schreef:Ja, echt hé RYW! Waar bemoeit ie zich mee . Jouw verhaal van die moeder is ook wel erg! Kan me voorstellen dat je dan zulke dingen denkt. Maar goed, sommige mensen hebben het soms gewoon heel erg zwaar.
Hahahahaha ja, dan moet ik hieraan denken:
RYW- Ratel
RYW schreef:Hahahaha ooohja, breek me de bek niet open
Van dat constante gepraat in de verkleinvorm slaat bij mij ook de agressie toe. Al kan ik het van de Oh Oh Cherso cast dan wel weer hebben.
Gast- Gast
Twellie schreef:RYW schreef:Hahahaha ooohja, breek me de bek niet open
Van dat constante gepraat in de verkleinvorm slaat bij mij ook de agressie toe. Al kan ik het van de Oh Oh Cherso cast dan wel weer hebben.
Ja, en 't is niks, maar die nicht van me, die is 27! Als het nou nog een meisje van 16 was
RYW- Ratel
Waarschijnlijk is het meer de manier waarop ze het zegt (op zo een sarcastische toon), ook als wij mega druk bezig zijn en nog lang niet met ons hoofd aan het weekend denken of überhaupt het einde van onze dienst. Vind dat altijd beetje jammer, ondanks dat het natuurlijk aardig is dat ze ons ook al een goed weekend wenst.Zusje schreef:Ik snap die irritatie eigenlijk niet goed. Ze wenst jullie ook alvast een fijn weekend, voor wanneer dat dan ook valt. Is toch alleen maar aardig?
Gast- Gast
Zo iemand zou ik verwijderen. Ik was overigens na haar tweede reactie er al niet meer op ingegaan, dat soort mensen wil altijd het laatste woord hebben.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind de titel van dit topic irritatie-waardig .
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik vind de titel van dit topic irritatie-waardig .
Weet je HOE cool dat liedje van Jochem is
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik had na de eerste reactie op 'vind ik leuk gedrukt' en nog gereageerd met "HAHAHAHAHAHAHAH nee hoor je klaagt niet lol "
Wat een zuur mens.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik vind de titel van dit topic irritatie-waardig .
Vooral de puntjes.
Gast- Gast
Zusje schreef:Ik zou haar echt verwijderenOf ben ik dan de enige die zo iemand niet op haar fb hoeft...?
Misschien ben ik een ongelooflijke doos maar ik kan het niet vinden
Edit: nevermind.. ik heb het gevonden en het is gelukt! Zat gewoon verkeerd te zoeken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Feline schreef:Enige wat ik een beetje triest vind zijn posts als: zucht.. (of een zielig poppetjesgezichtje ofzo)
Bel dan gewoon iemand op en lucht je hart!
Of mensen die hun hele medische dossier op FB zetten.. Ik snap dat sommige mensen willen weten hoe 't met je gaat maar stuur die even een pb-tje ofzo.. Ik hoef niet te weten dat ze niets hebben kunnen vinden in je ontlasting maar dat je nog wel een beetje moeilijk loopt door 't onderzoek..
Ik verbaas mij er soms ook werkelijk over hoeveel mensen delen op facebook. Ruzies met vriendjes, vriendinnetjes en iedere scheet die ze net gelaten hebben.
Inderdaad ook de mensen die hints geve dat het niet zo goed gaat zodat je door moet gaan vragen. Zeg niets of zeg wat er is maar ga niet vaag om aandacht vragen.......
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Zusje schreef:Ik zou haar echt verwijderenOf ben ik dan de enige die zo iemand niet op haar fb hoeft...?Mag ik dan gelijk even vragen hoe je iemand van fb verwijdert???
Edit: nevermind.. ik heb het gevonden en het is gelukt! Zat gewoon verkeerd te zoeken
Niet mij verwijderen hoor .
Gast- Gast
Ik zou niet durven Ga maar checken, je staat er nog in!Zusje schreef:Sjaantje schreef:Zusje schreef:Ik zou haar echt verwijderenOf ben ik dan de enige die zo iemand niet op haar fb hoeft...?Mag ik dan gelijk even vragen hoe je iemand van fb verwijdert???
Niet mij verwijderen hoor .
RYW schreef:Hahahaha ooohja, breek me de bek niet open
whahahhaha ik heb ook een vriendin die heel erg van dat soort dingen opschrijft. Heerlijk genietend van onze twee mooie kleine wondertjes etc etc hahaha een echte lieverd is het maar haar www's zijn soms een beetje te.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Sunprincess schreef:Feline schreef:Enige wat ik een beetje triest vind zijn posts als: zucht.. (of een zielig poppetjesgezichtje ofzo)
Bel dan gewoon iemand op en lucht je hart!
Of mensen die hun hele medische dossier op FB zetten.. Ik snap dat sommige mensen willen weten hoe 't met je gaat maar stuur die even een pb-tje ofzo.. Ik hoef niet te weten dat ze niets hebben kunnen vinden in je ontlasting maar dat je nog wel een beetje moeilijk loopt door 't onderzoek..
Ik verbaas mij er soms ook werkelijk over hoeveel mensen delen op facebook. Ruzies met vriendjes, vriendinnetjes en iedere scheet die ze net gelaten hebben.
Inderdaad ook de mensen die hints geve dat het niet zo goed gaat zodat je door moet gaan vragen. Zeg niets of zeg wat er is maar ga niet vaag om aandacht vragen.......
Mijn schoonzusje vecht hele ruzies uit via Fb met zogenaamde vriendinnen... ze is 19. Kom op dan ben je toch wel oud genoeg om dat face to face of in elk geval privé uit te vechten.
Gast- Gast
Nou nou, ik wist niet dat je me zo enorm adoreerdeZusje schreef:
Ik had een tijdje terug echt een enorm kinderachtige ruzie met een vriendin. Goed, kan gebeuren, no hard feelings, even afkoelen en dan uitpraten. Prompt had ze me 2 minuten later al van FB verwijderd
Toen heb ik het er maar bij gelaten, hahahaha. Niet eens een irritatiefactor, meer iets wat zo bij me opkomt adv FB;)
Toen heb ik het er maar bij gelaten, hahahaha. Niet eens een irritatiefactor, meer iets wat zo bij me opkomt adv FB;)
Gast- Gast
Wat een stomme reactie :/ is 't echt een vriendin? Want dan zou k er gewoon wat van zeggen.. Als je toch al klaar was met d'r, zou ik d'r gewoon van je Facebook gooien.
Gast- Gast
Bazinga schreef:Wat een stomme reactie :/ is 't echt een vriendin? Want dan zou k er gewoon wat van zeggen.. Als je toch al klaar was met d'r, zou ik d'r gewoon van je Facebook gooien.
Maar Leaf is toch al door haar 'vriendin' van FB gegooid
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zo, ik heb haar ook verwijderd, ik vind het wel batje, hihi!!!
En ik irriteer me ook aan hele verhalen die mensen op facebook zetten, vooral de mensen die alleen maar plaatsen over hun kindjes en hoe geweldig schattig die wel niet zijn, ik vind dat best leuk hoor, maar niet elke dag! ;-) Ach ja, facebook houdt je bezig:-)
En ik irriteer me ook aan hele verhalen die mensen op facebook zetten, vooral de mensen die alleen maar plaatsen over hun kindjes en hoe geweldig schattig die wel niet zijn, ik vind dat best leuk hoor, maar niet elke dag! ;-) Ach ja, facebook houdt je bezig:-)
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Evy schreef:Bazinga schreef:Wat een stomme reactie :/ is 't echt een vriendin? Want dan zou k er gewoon wat van zeggen.. Als je toch al klaar was met d'r, zou ik d'r gewoon van je Facebook gooien.
Maar Leaf is toch al door haar 'vriendin' van FB gegooid
Ik bedoelde de reactie van de 'vriendin' van TO. Die zou ik aanspreken als 't echt een vriendin was.. anders gewoon deleten.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: