Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het is een irritatiefactortje...........

+25
Bliss
diddie
Beachgirl
mickey
xxjojootjexx
Paper Crown
Engeldebengel
Ella
Esperanza
Alex
Printje
Lejow
Blond
RYW
Sorella
Sushi
Feline
Dennenappel
Zeester
Ibbeltje
Shy
Inge
SnowWhite
Sjaantje
Puk
29 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Het is een irritatiefactortje........... Empty Het is een irritatiefactortje...........

Bericht  Puk za 26 nov 2011 - 5:36

Ik zit me gewoon op te fokken hier, en gaat ook nog eens nergens over, dat is nog het mooiste. Ik had op facebook gezet: Zucht...hadden we maar een schoonmaakster.

Daar kreeg ik reacties op zo van: ojaa dat denk ik elk weekend, ik voel met je mee, bladiebla. Gewoon lekker ouwehoeren. Zit er 1 reactie tussen van een oud teamgenootje van vroeger, ze heeft 2 kids, werkt in de thuiszorg(dit zeg ik omdat ik daardoor denk dat ze schoonmaken dus leuk vindt, hihi)

En ze reageert dus zo: Wees blij dat je het nog zelf kan. En tis zo klaar, zoveel rommel hebben jullie niet, heb ik meer recht om te klagen, maar mij hoor je niet hoor.

Ik reageer: Ik werk 5 dagen, doe nog een master ernaast, sport 3 keer in de week en heb een leuk, sociaal leven. Ik zou het soms heerlijk vinden om mijn weekend alleen maar te spenderen aan leuke dingen, vandaar dat het ff door me heen schoot, haha!

Reageert ze: Ik werk 24/7 dus cliche of niet ik vind het lui en klagen. En jep heb ook weekend, maar heel gek, heb genoeg tijd voor een sociaal leven. Maar ieder zijn eigen mening.

Pffffffffffffffffff wat een muts of niet, hihi, alsof een mens niet ff mag klagen!

Ik heb zo gereageerd: Ik zette gewoon een gedachte op facebook en ik vind het kut dat jij de moraalridder komt uithangen, alsof ik niet even mag klagen omdat anderen het zwaarder hebben.......als ik altijd maar moet denken: o maar er zijn anderen die het zwaarder/moeilijk/erger/triester hebben kan ik niks meer zeggen geloof ik........AMEN!

Waarom ik me hier zo over opfok? Geen idee eigenlijk....... haha! Jullie nog irritatiefactortjes?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het is een irritatiefactortje........... Empty Re: Het is een irritatiefactortje...........

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 5:42

Haha ik ken het.

Zo plaatst een familielid van mij na 2,5 dag werken: Joepie, weekend, was ik wel aan toe! (Dit is dan op een woensdag...)

Gast
Gast

Het is een irritatiefactortje........... Empty Re: Het is een irritatiefactortje...........

Bericht  Sjaantje za 26 nov 2011 - 5:47

Irritatiefactortjes??? Neuh.... die heb je hier in het ziekenhuis niet! *zucht, was het maar zo*
Maar ik kan me indenken dat je je ergert aan haar reactie. Als jij eens even lekker wilt klagen, dan mag dat toch best? Schoonmaken is nou eenmaal ondankbaar werk, vind ik! Ben je eindelijk klaar, kun je een dag later alweer aan de gang..
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 5:50

Ik zou haar echt verwijderen laughcry

Of ben ik dan de enige die zo iemand niet op haar fb hoeft...?

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite za 26 nov 2011 - 5:53

Zusje schreef:Ik zou haar echt verwijderen laughcry

Of ben ik dan de enige die zo iemand niet op haar fb hoeft...?
+1
Zulke zeikerds hoef ik dan ook niet meer in mijn lijst te hebben! laughcry
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Inge za 26 nov 2011 - 5:53

Die zou ik ook verwijderen :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 5:53

Precies mijn gedachtegang idd Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Shy za 26 nov 2011 - 5:57

Het irriteert mij dat mijn vriend treuzelt, als we ergens om 14.30 moeten zijn gaat hij gerust om 14.25 weg. (oke was paar min met de auto) maar toch, ik haat het om te laat te komen.

Verder is hij erg lief hoor!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 5:58

Tjonge, wat een zeikerd........

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje za 26 nov 2011 - 5:59

Jeetje idd ik zo het ook erg irritant vinden als iemand zo serieus daar op reageert. Alsof jij er niet tegen op mag zien tegen het huishouden en je dan dit niet op fb mag zetten Rolling Eyes
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  SnowWhite za 26 nov 2011 - 6:00

Ik snap sowieso nooit waarom sommige mensen altijd 'moeten' reageren op een status. Reageer dan gewoon niet als je niets zinnigs te zeggen hebt. En natuurlijk hoef je elkaar niet de hemel in te prijzen, maar om iemand nou zo te kakken te zetten tegenover de rest van je facebook-vrienden is gewoon triest.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:05

Het enige waar ik 'last' van heb is wat ik aan mijn stiefmoeder vertel. Zo had ik een jewelcard liggen van het werk en had mezelf een armbandje "gekocht", dus dat vertelde ik haar. Weet nu dat ze boos is, omdat ik wel een armbandje heb gekocht en in de ww zit. Ze vergeet alleen dat het armbandje voor mij GRATIS was en dat krijg ik haar soms niet aan het verstand. Net als dat mijn vloerkleed niet in mijn inrichting past. Dus ik bel ze of ze hem misschien terug wilden hebben. En het enige wat ik toen kreeg was:"Jij veranderd ook alles in huis". Nou niet alles, maar na drie jaar mag ik toch weleens iets veranderen in huis? Soms....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:32

Nou, inderdaad, WIE is hier nu degene die klaagt?
Ik zou haar meteen deleten Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:33

Yoyo schreef:Haha ik ken het.

Zo plaatst een familielid van mij na 2,5 dag werken: Joepie, weekend, was ik wel aan toe! (Dit is dan op een woensdag...)

Daar irriteer ik me ook altijd ontzettend aan, als mensen zoiets plaatsen. Maar daar ga ik écht niet op reageren.

Gast
Gast

Bericht  Zeester za 26 nov 2011 - 6:47

Pff vermoeiend inderdaad.. Ik erger me aan mensen die op woensdag posten: zo de week is weer doormidden. Nog 2 dagen te gaan! Alsof ze geen plezier hebben in hun werk. Ik snap dat je zin hebt in weekend, maar je werk is toch ook leuk? Of ben ik nu ook een moraalridder?
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:50

Zeester schreef:Pff vermoeiend inderdaad.. Ik erger me aan mensen die op woensdag posten: zo de week is weer doormidden. Nog 2 dagen te gaan! Alsof ze geen plezier hebben in hun werk. Ik snap dat je zin hebt in weekend, maar je werk is toch ook leuk? Of ben ik nu ook een moraalridder?

Daar kan ik me niet aan ergeren. Ondanks dat ik mijn werk erg leuk vind kijk ik de hele week naar het weekend uit Very Happy. Maar ik vind dat soort dingen dan ook weer niet echt noemenswaardig om te delen op mijn fb Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 6:57

Wat een zeurpiet zeg. Ik zou zo een persoon ook lekker verwijderen, maar haar opmerkingen. Je mag toch af en toe wel even lekker kwijt wat je dwars zit.

Zo irriteer ik mij altijd aan een collega die van maandag tot woensdag werkt (vaak weinig uitvoert naar mijn idee, maar dat ter zijde) en dan dan op woensdagmiddag zegt, fijn weekend! Grr... wij zijn een 24 uurs bedrijf en werken onregelmatig dus hebben te pas en te onpas 'weekend'. Dat ga ik dan toch ook niet elke keer benoemen. *zo dat ben ik meteen ook weer even kwijt haha*

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 7:01

Ik snap die irritatie eigenlijk niet goed. Ze wenst jullie ook alvast een fijn weekend, voor wanneer dat dan ook valt. Is toch alleen maar aardig?

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel za 26 nov 2011 - 7:04

Irritant zeg Puk! Helemaal als je nog zegt hoe je het bedoelt en dat ze dan zo reageert. Deleten die hap!

Ik moet toegeven dat ik ook blij ben na 2/3 dagen werken en dat er soms uit kan gooien (zet het alleen niet zo snel op facebook). Dit heeft te maken met mijn gezondheid, lang niet iedereen weet dit overigens (of denkt dat ik spontaan genezen ben). Ik besef mij nu dat het daardoor voor anderen raar kan zijn.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Feline za 26 nov 2011 - 7:05

Enige wat ik een beetje triest vind zijn posts als: zucht.. (of een zielig poppetjesgezichtje ofzo)
Bel dan gewoon iemand op en lucht je hart!

Of mensen die hun hele medische dossier op FB zetten.. Ik snap dat sommige mensen willen weten hoe 't met je gaat maar stuur die even een pb-tje ofzo.. Ik hoef niet te weten dat ze niets hebben kunnen vinden in je ontlasting maar dat je nog wel een beetje moeilijk loopt door 't onderzoek.. Neutral
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 7:08

Wat een piepmuts, die zou ik ook niet in mijn FB willen.

Gast
Gast

Bericht  Sushi za 26 nov 2011 - 7:14

Haha, wat een klagerd!

Een collega van mij had laatst een foto van haar huiskamer op Facebook gezet. Hele gezellige knusse huiskamer. Ik zag toen dat iemand een reactie had geplaatst zoals dit: "Zo jammer dat bij veel mensen de televisie het middelpunt van de woonkamer moet zijn. Zo lijkt het net alsof je nooit iets anders doet dan tv-kijken."
Ze heeft die reactie verwijderd zonder er op te reageren. Ik vond het ook een stomme reactie. Ik zou dat ook niet echt kunnen waarderen.
Bovendien, staat niet bij iedereen de televisie in de woonkamer?

Volgens mij zag ik het hier ook al staan, maar ik kan me er ook aan ergeren als mensen op Facebook dingen zetten als: ":-( Kutdag!"

Dan moeten mensen dus gaan vragen waarom diegene een kutdag had e.d. Irritant.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Sorella za 26 nov 2011 - 7:46

Haha, wat kunnen mensen toch zeuren!

Ik ergerde me vandaag aan een klant in de winkel die totaal verkeerd met haar hond omging. Het was helaas niet erg genoeg om er wat van te zeggen maar ik moet me dan zo inhouden om niet tegen haar uit te vallen dat ze niet eens weet hoe ze haar hond moet behandelen. Sommige mensen zijn zó dom met hun dier bezig! Dat was mijn irritatie! En nu heb ik weekend laughcry
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Puk za 26 nov 2011 - 7:51

Ik heb mij eigen status update maar helemaal gewist. Er waren zelf mensen die me smsten wat voor een must die C eigenlijk was, waar ik haar van ken enzo whahaha!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast za 26 nov 2011 - 7:53

Wij hebben laatst een nieuwe bank gekocht, ik had een foto gemaakt en gepost op facebook. Mijn vriend werkt 40 uur per week, en ik studeer nog. Ik heb dus veel minder te besteden en hij is dan ook de gene die vaak grote uitgaven betaald. (Ik betaal af, zover ik dat kan) Dus ik vol trots onze nieuwe bank op facebook gezet, waar ik echt ontzettend blij mee ben. Krijg ik een reactie van een vriend van ons: 'Ja, leuk, maar je moet *naam vriend* z'n geld niet allemaal opmaken". Ik vond dat zo lullig. Als ik mee had kunnen betalen, had ik het ook echt wel gedaan. Dat schoot me echt even in het verkeerde keelgat! Die vriend heeft wel vaker dat soort uitspraken. Heel irritant!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: