Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Strippen

+15
Novalee
Happydobby
Makamba
joyce0606
Jade
Fearie
PiP
Smaragdje
sheila123
Flip Fluitketel
sabje
meisje
Pussycat
Ayla
PapillonRose
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Strippen - Pagina 2 Empty Re: Strippen

Bericht  Susan do 24 nov 2011 - 23:17

Twellie schreef:@ Joyce0606: Ik ben deze hele zwangerschap al angstig om verschillende redenen, voor mijn gemoedsrust leek het de verloskundige niet verkeerd om eerder te strippen dan normaal. (Daar telt bij mee dat dit kind net als mijn dochter erg groot 'dreigt' te worden en hoe langer het blijft zitten, hoe groter de kans dat ik weer een erg zware bevalling krijg).

Bijzonder dat ze dat willen doen, hier is dat echt nooit ter sprake geweest tijdens de zwangerschap van Ezra, terwijl ze er wel van wisten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Rumble do 24 nov 2011 - 23:19

Novalee schreef:
Nucia schreef:Ik ben gestript met 41 weken rond 09.00 u 's ochtends, 's nachts begonnen de weeën en de volgende dag hadden we ineens een baby Very Happy
Klinkt als de ideale bevalling Laughing

Haha hmmm nou zo ineens was het eigenlijk niet, vond 16 uur wel lang genoeg eigenlijk :P
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 23:48

Nucia schreef:
Novalee schreef:
Nucia schreef:Ik ben gestript met 41 weken rond 09.00 u 's ochtends, 's nachts begonnen de weeën en de volgende dag hadden we ineens een baby Very Happy

Haha hmmm nou zo ineens was het eigenlijk niet, vond 16 uur wel lang genoeg eigenlijk :P
Klinkt als: ik werd wakker en er lag een baby tussen mijn benen te huilen hahaha

Gast
Gast

Bericht  nillis vr 25 nov 2011 - 0:14

Ik ben ook twee keer gestript met geen resultaat en ben met 42+1 ingeleid.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Rumble vr 25 nov 2011 - 0:28

ProudMama schreef:
Nucia schreef:
Novalee schreef:

Klinkt als: ik werd wakker en er lag een baby tussen mijn benen te huilen hahaha

Wel een beetje haha, de helft van de bevalling ben ik kwijt omdat ik in een 'roesje' was...kun je ook goed op de foto's zien dat ik half van de wereld was.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 1:57

Susan schreef:
Twellie schreef:@ Joyce0606: Ik ben deze hele zwangerschap al angstig om verschillende redenen, voor mijn gemoedsrust leek het de verloskundige niet verkeerd om eerder te strippen dan normaal. (Daar telt bij mee dat dit kind net als mijn dochter erg groot 'dreigt' te worden en hoe langer het blijft zitten, hoe groter de kans dat ik weer een erg zware bevalling krijg).

Bijzonder dat ze dat willen doen, hier is dat echt nooit ter sprake geweest tijdens de zwangerschap van Ezra, terwijl ze er wel van wisten.

Ze zijn er hier juist een voorstander van, de verloskundige is er al meerdere keren over begonnen dat het beter zou zijn. Terwijl ik zelf juist de voor- en nadelen nog even tegen elkaar af wil wegen. Daarnaast speelt ook mee dat de baby nu weer groot ingeschat wordt.

Gast
Gast

Bericht  yes1984 vr 25 nov 2011 - 2:31

Ik ben vier keer gestript, zonder succes.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud