Strippen
+15
Novalee
Happydobby
Makamba
joyce0606
Jade
Fearie
PiP
Smaragdje
sheila123
Flip Fluitketel
sabje
meisje
Pussycat
Ayla
PapillonRose
19 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Strippen
Twellie schreef:@ Joyce0606: Ik ben deze hele zwangerschap al angstig om verschillende redenen, voor mijn gemoedsrust leek het de verloskundige niet verkeerd om eerder te strippen dan normaal. (Daar telt bij mee dat dit kind net als mijn dochter erg groot 'dreigt' te worden en hoe langer het blijft zitten, hoe groter de kans dat ik weer een erg zware bevalling krijg).
Bijzonder dat ze dat willen doen, hier is dat echt nooit ter sprake geweest tijdens de zwangerschap van Ezra, terwijl ze er wel van wisten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Novalee schreef:Klinkt als de ideale bevallingNucia schreef:Ik ben gestript met 41 weken rond 09.00 u 's ochtends, 's nachts begonnen de weeën en de volgende dag hadden we ineens een baby
Haha hmmm nou zo ineens was het eigenlijk niet, vond 16 uur wel lang genoeg eigenlijk
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Klinkt als: ik werd wakker en er lag een baby tussen mijn benen te huilen hahahaNucia schreef:Novalee schreef:Klinkt als de ideale bevallingNucia schreef:Ik ben gestript met 41 weken rond 09.00 u 's ochtends, 's nachts begonnen de weeën en de volgende dag hadden we ineens een baby
Haha hmmm nou zo ineens was het eigenlijk niet, vond 16 uur wel lang genoeg eigenlijk
Gast- Gast
Ik ben ook twee keer gestript met geen resultaat en ben met 42+1 ingeleid.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
ProudMama schreef:Klinkt als: ik werd wakker en er lag een baby tussen mijn benen te huilen hahahaNucia schreef:Novalee schreef:Klinkt als de ideale bevallingNucia schreef:Ik ben gestript met 41 weken rond 09.00 u 's ochtends, 's nachts begonnen de weeën en de volgende dag hadden we ineens een baby
Wel een beetje haha, de helft van de bevalling ben ik kwijt omdat ik in een 'roesje' was...
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Susan schreef:Twellie schreef:@ Joyce0606: Ik ben deze hele zwangerschap al angstig om verschillende redenen, voor mijn gemoedsrust leek het de verloskundige niet verkeerd om eerder te strippen dan normaal. (Daar telt bij mee dat dit kind net als mijn dochter erg groot 'dreigt' te worden en hoe langer het blijft zitten, hoe groter de kans dat ik weer een erg zware bevalling krijg).
Bijzonder dat ze dat willen doen, hier is dat echt nooit ter sprake geweest tijdens de zwangerschap van Ezra, terwijl ze er wel van wisten.
Ze zijn er hier juist een voorstander van, de verloskundige is er al meerdere keren over begonnen dat het beter zou zijn. Terwijl ik zelf juist de voor- en nadelen nog even tegen elkaar af wil wegen. Daarnaast speelt ook mee dat de baby nu weer groot ingeschat wordt.
Gast- Gast
Ik ben vier keer gestript, zonder succes.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: