Zwangerschapsgym/yoga?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapsgym/yoga?
Ik kon hier weer geen topic over vinden of ik zoek niet goed haha.
Zijn er hier mensen die dit gedaan hebben, zoja heb je er wat aan gehad?
Ik kan mij zo voor stellen dat het mij leuk lijkt om te doen, maar heb je er ook daadwerkelijk wat aan? Op het moment dat je gaat bevallen zijn er dan nog dingen die je weet en die goed van pas komen of ben je gewoon helemaal blanco?
Zijn er hier mensen die dit gedaan hebben, zoja heb je er wat aan gehad?
Ik kan mij zo voor stellen dat het mij leuk lijkt om te doen, maar heb je er ook daadwerkelijk wat aan? Op het moment dat je gaat bevallen zijn er dan nog dingen die je weet en die goed van pas komen of ben je gewoon helemaal blanco?
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Zwangerschapsgym/yoga?
Ik heb zwanger en fit gedaan. Ik vond het erg leuk en gezellig. Daarnaast leer je je ontspannen en ademhalingstechnieken. Door de voorbereiding ging ik zelfverzekerd de bevalling in (ben ingeleid). Daarnaast kreeg ik de weeen onder controle door de geleerde ademhalingstechnieken.
Wat ik ook een voordeel vond is dat de andere meiden in dezelfde situatie zitten. Voor hen was het ook allemaal het eerste kindje, en we waren allemaal rond dezelfde leeftijd. Je kunt even de kwaaltjes en de bijzondere momenten bespreken. Nu iedereen bevallen is hebben we ook alweer twee keer met de baby's afgesproken. En dit zal niet de laatste keer zijn geweest.
Wat ik ook een voordeel vond is dat de andere meiden in dezelfde situatie zitten. Voor hen was het ook allemaal het eerste kindje, en we waren allemaal rond dezelfde leeftijd. Je kunt even de kwaaltjes en de bijzondere momenten bespreken. Nu iedereen bevallen is hebben we ook alweer twee keer met de baby's afgesproken. En dit zal niet de laatste keer zijn geweest.
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Ooh waar dan? Ik heb lopen zoeken, maar ben wel net wakkerSnoepy87 schreef:Er is idd net nog een topic over geweest.
Shy- Kletskop
Graag! dank je wel!Snoepy87 schreef:Ik ga ff kijken of ik hem kan vinden voor je!
Shy- Kletskop
dank je
Shy- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapsgym ,yoga, zwangerfit, zwangerschappilates?
» Zwangerschapsgym ja of nee..
» Zwangerschapsgym oid?
» Yoga
» Wie zit er op yoga?
» Zwangerschapsgym ja of nee..
» Zwangerschapsgym oid?
» Yoga
» Wie zit er op yoga?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: