Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nee! iPhone in de wc laten vallen

+26
Jasmine
PluDan
Carra
Inge
Dani
Atelier Madame
Tiana
Zora
ExpressoB
Esperanza
Dolphinne
Cupcake
Lady4
Aziraphale
Roxi3
kwak
Sjirafje
Shy
Sushi
Tsjip
Snoes
Sarah1985
Rovine
Lady Starstruck
Lejow
Burgemeester Nicky
30 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 Empty Re: Nee! iPhone in de wc laten vallen

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 22:38

Parels schreef:Ik heb overigens mijn telefoon (oude nokia 3310) ook wel eens weggegooid, gooide hem op bed en kennelijk viel hij in de prullenbak. Toen ik thuis kwam had mijn moeder de prullenbak geleegd.

Mijn samsung heb ik eens in het Feyenoord stadion waar ik catering liep in de liftschacht laten vallen, die hebben ze er voor me uit moeten halen. Deed het overigens nog prima, hij zat in mijn giletzakje en viel toen ik bukte.

En mijn aller-allereerste mobiel is uit mijn broeekzak gevallen toen ik aan het fietsen was, 30x terug gefietst maar nooit meer gevonden.
laughcry

Haha gelukkig heb jij je mobiel ook weggegooid. Iedereen lacht mij uit om dit feit. Ik heb mijn allereerste mobiel dat was een Pocketline Swing van de trap af laten vallen. Hij stuiterde zo een paar treden naar beneden. Hele beeld scherm was kapot en niet meer te lezen. Ik baalde toen als een stekker ik heb echt zitten huilen toen. Het was op oudejaarsavond ook nog tijdens het millennium hahaha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 Empty Re: Nee! iPhone in de wc laten vallen

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 22:39

Lady Starstuck: Een vriendin van me heeft haar telefoon op het vliegveld 'even' op een tafel gelegd en daar heeft ze 'm vervolgens maar gewoon laten liggen. Jammer dat ze eenmaal in het vliegtuig niet meer terug mocht om hem te gaan halen Wink.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 22:39

Twellie schreef:
ExpressoB schreef:Hoe krijg je het voor elkaar? Niet verzekerd je telefoon dus?! Sorry maar mooi stom bij van die dure telefoons. Hoop voor je dat die het nog doet. Probeer de tip die werd gegeven(uit elkaar halen).

Je telefoon in de prullenbak gooien? Wtf..dronken ofzo

Dat heet een f-o-u-t-j-e, iets dat de beste kan overkomen.

Nee het was 's ochtends om half 6 en om die tijd ben ik niet aanspreekbaar laat staan dat ik nadenk want ik ben geen ochtendmens. Net wat bovenstaande zegt het is een foutje. Kan iedereen overkomen.

Laatst aangepast door Lady Starstruck op zo 20 nov 2011 - 22:46; in totaal 4 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 22:41

June schreef:Lady Starstuck: Een vriendin van me heeft haar telefoon op het vliegveld 'even' op een tafel gelegd en daar heeft ze 'm vervolgens maar gewoon laten liggen. Jammer dat ze eenmaal in het vliegtuig niet meer terug mocht om hem te gaan halen Wink.

Haha ook fijn. Dan baal je ook volgens mij. Heeft ze hem uiteindelijk nog wel terug gekregen dan?
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 22:45

Lady Starstruck schreef:
June schreef:Lady Starstuck: Een vriendin van me heeft haar telefoon op het vliegveld 'even' op een tafel gelegd en daar heeft ze 'm vervolgens maar gewoon laten liggen. Jammer dat ze eenmaal in het vliegtuig niet meer terug mocht om hem te gaan halen Wink.

Haha ook fijn. Dan baal je ook volgens mij. Heeft ze hem uiteindelijk nog wel terug gekregen dan?

Nee, maar eerlijk gezegd was dat ook wel belachelijk. Ik vond het ook wel echt een domme actie van haar (ze is altijd alles kwijt Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 827601), maar iemand in het vliegtuig wist gewoon dat die telefoon gevonden was. Ze mocht alleen echt niet terug. Vervolgens beloofde de steward dat hij er wel achteraan zou gaan en dat is nooit meer gebeurd.. Terug in Duitsland (we vlogen via Düsseldorf) nog wel een formulier ingevuld, maar nooit meer iets van gehoord. Dat was wel echt rot. Helaas maken wij er ook nog steeds grappen over als ze op vakantie gaat "Vergeet je telefoon niet! Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 166342 ".

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 22:48

June schreef:
Lady Starstruck schreef:

Nee, maar eerlijk gezegd was dat ook wel belachelijk. Ik vond het ook wel echt een domme actie van haar (ze is altijd alles kwijt Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 827601), maar iemand in het vliegtuig wist gewoon dat die telefoon gevonden was. Ze mocht alleen echt niet terug. Vervolgens beloofde de steward dat hij er wel achteraan zou gaan en dat is nooit meer gebeurd.. Terug in Duitsland (we vlogen via Düsseldorf) nog wel een formulier ingevuld, maar nooit meer iets van gehoord. Dat was wel echt rot. Helaas maken wij er ook nog steeds grappen over als ze op vakantie gaat "Vergeet je telefoon niet! Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 166342 ".

Haha oh wat erg voor haar. Ik herken het wel ik ben ook altijd alles kwijt. Ik zorg echt alleen dat mijn mobiel wel altijd bij mij is. Behalve toen dat ik hem weggooide dan. Ook sneu dat ze hem gewoon niet terug kreeg. Duur grapje dan Neutral Waarschijnlijk heeft iemand die telefoon zien liggen en hem meegenomen en hem gewoon gehouden.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 22:49

Nee! Die telefoon was gewoon afgegeven bij de Gate, daarom was het zo pijnlijk. Iemand had hem juist eerlijk afgegeven. Het was ook niet zo'n dure hoor, het was een Nokia 6300, maar toch jammer.

Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 1260642627_Nokia_6300

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 22:50

Oh die heb ik ook gehad haha. Echt erg als zoiets je overkomt.
Mijn telefoon die ik heb weggegooid was trouwens deze:
Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 12942U0I550-O5V
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 22:52

Ook zonde, die is mooi I love you

Maar goed, ik vind Burgemeester Nicky toch wel het meest zielig. Wat ik erg vond toen ik 'm in de wc liet vallen, is dat hij daar ook echt zo zielig ligt. En ja, wat dan. Ik had gelukkig al doorgetrokken en liet 'm daarna vallen, maar het was wel in de universiteitsbibliotheek en buiten stond een rij Nee! iPhone in de wc laten vallen - Pagina 3 166342. Ik wil NIET weten wat die mensen dachten toen ik met een druipende telefoon naar buiten kwam.

Gast
Gast

Bericht  Lady Starstruck zo 20 nov 2011 - 22:54

Heel zonde inderdaad. Volgens mij zijn ze uiteindelijk wel uit de handel gehaald want touchscreen van die Samsung liep geregeld vast echt irritant.
Ja mee eens. Lijkt mij heel erg als je hem in de wc laat vallen. Vooral zo'n mooie I-phone. Als je met een druipende smartphone naar buiten was gegaan had je waarschijnlijk een hoop rare blikken gekregen hahaha.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 0:37

Jolicious schreef:Ik denk dat als je 'm wel verzekerd had, je hier echt niet voor verzekerd was Wink lekkere reactie EB.

Ligt er maar net aan hoe je verzekerd bent. Ik heb mijn iPhone voor alles verzekerd, dus ook voor dit. smile

Gast
Gast

Bericht  Inge ma 21 nov 2011 - 1:34

Aiii wat pijnlijk je Iphone in het toilet laten vallen.
Ik had het een keer op mijn werk, was naar het toilet geweest, Iphone zat in broekzak, mobiel valt er uit net op de toiletbril en toen op de grond. Gelukkig niet kapot.

Ik hoop voor je dat de iphone het weer doet na het drogen.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Carra ma 21 nov 2011 - 2:11

Ga hem in ieder geval niet te snel weer proberen. Toen ik dacht dat mijn ipod wel genoeg had gedroogd en ik de stekker in het stopcontact stak, sloegen alle stoppen door... laughcry
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  PluDan ma 21 nov 2011 - 4:35

Ohhhw nee, wat balen zeg.
Ik heb mijn mob ook wel eens in de wc pot laten vallen, balennn.
Eerst een tijd gedroogd, uiteindelijk deed ie het weer, maar het was van korte duur scratch .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 4:37

http://www.iphoneforum.nl/iphone-nat-geworden-wat-nu-t160.html

http://www.iphoneclub.nl/iphone-tips/basisfuncties/eerste-hulp-bij-een-nat-geworden-iphone/

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 21 nov 2011 - 5:47

ik heb eens mij rijbewijs en autopapieren wegegooid. Géén idee hoe dat gekomen is. Ik kwam erachter toen ik mijn auto niet door de keuring kreeg en ik deze ging inruilen voor een andere. Paniek omdat de autopapieren kwijt waren. Ik was er van overtuigd dat ze bij de garage waren blijven liggen. Uiteindelijk uit pure wanhoop de vuilniszak, die godzijdank nog op het balkon stond!!, doorzocht en daar lagen ze in..

Kan de beste overkomen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:08

Hoe is het nu met je iPhone? Ik zou echt janken als dat mij zou overkomen.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine wo 23 nov 2011 - 2:11

Zelda schreef:Hoe is het nu met je iPhone? Ik zou echt janken als dat mij zou overkomen.

+1
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 2:14

Yasmine schreef:
Zelda schreef:Hoe is het nu met je iPhone? Ik zou echt janken als dat mij zou overkomen.

+1
Ik jankte vrijdag al omdat ie niet meer aan ging opeens. Heb het ding nog geen maand. De oplossing was erg simpel: 15 sec. de homebutton en de uit/aan knop indrukken en hij deed het weer. Wat heb ik gevloekt Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lady4 wo 23 nov 2011 - 2:16

Zelda schreef:
Yasmine schreef:

+1
Ik jankte vrijdag al omdat ie niet meer aan ging opeens. Heb het ding nog geen maand. De oplossing was erg simpel: 15 sec. de homebutton en de uit/aan knop indrukken en hij deed het weer. Wat heb ik gevloekt Very Happy

Klopt, dan reset je hem.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Inge wo 23 nov 2011 - 2:57

Ben ook benieuwd.

Zelda schreef:
Yasmine schreef:

+1

Mijne deed dat zaterdag opeens... grrrooom! We zaten in de auto en vriend begint doodleuk te vertellen dat hij wel eens gelezen heeft dat je dan al je gegevens kwijt kan zijn, dat als dit gebeurd dat je de iphone aan itunes moet leggen (waren weekend naar mijn ouders dus laptop niet mee, maar goed daar was wel een oplossing voor de vinden) en dat je dan weer terug gaat naar je fabrieksinstellingen blablabla :-0
Toen we bij mijn ouders waren even gegoogled en allerlei tips geprobeerd en homebutten en uit/aan knop ingedrukt houden en de telefoon ging weer aan...
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  marjoleinnn wo 23 nov 2011 - 23:17

Jaya schreef:
Jolicious schreef:Ik denk dat als je 'm wel verzekerd had, je hier echt niet voor verzekerd was Wink lekkere reactie EB.

Ligt er maar net aan hoe je verzekerd bent. Ik heb mijn iPhone voor alles verzekerd, dus ook voor dit. smile
Idd! Als je die extra verzekering erbij neemt die ze in telefoonwinkels aanbieden dan ben je ook gewoon voor dit verzekerd. Dan ben je echt voor bijna alles verzekerd.

Maar het is wel echt super k*t natuurlijk, je telefoon in de wc laten vallen. Zo ben ik ook nog steeds bang dat als ik die van mij laat vallen dat het schermpje dan in 10000 stukjes breekt. En ook ik heb geen verzekering afgesloten omdat er bij mijn eerdere telefoons nooit iets gebeurd is en ik dus al dat geld voor niks betaald heb aan die verzekering.
Hopen dat hij het na z'n rijstbadje nog gaat doen, al vrees ik van niet als ik zo de reacties over mensen met een iphone en vocht/waterschade lees.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 0:03

Lady4 schreef:ik heb eens mij rijbewijs en autopapieren wegegooid. Géén idee hoe dat gekomen is. Ik kwam erachter toen ik mijn auto niet door de keuring kreeg en ik deze ging inruilen voor een andere. Paniek omdat de autopapieren kwijt waren. Ik was er van overtuigd dat ze bij de garage waren blijven liggen. Uiteindelijk uit pure wanhoop de vuilniszak, die godzijdank nog op het balkon stond!!, doorzocht en daar lagen ze in..

Kan de beste overkomen.

Haha ik moet lachen om dat laatste zinnetje :P Want je papieren e.d. weggooien is best wel dom...

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 24 nov 2011 - 0:55

Hopelijk gaat ie het doen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 24 nov 2011 - 1:56

My worst nightmare, je mobiel in de wc laten vallen. Ik laat hem namelijk overal vallen, maar tot nu toe nog niet in de wc of in een emmer sop ( nu roep ik t vast over mezelf af, haha! )

Doet die het weer? Of heb je echt pech?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: