Nee! iPhone in de wc laten vallen
+26
Jasmine
PluDan
Carra
Inge
Dani
Atelier Madame
Tiana
Zora
ExpressoB
Esperanza
Dolphinne
Cupcake
Lady4
Aziraphale
Roxi3
kwak
Sjirafje
Shy
Sushi
Tsjip
Snoes
Sarah1985
Rovine
Lady Starstruck
Lejow
Burgemeester Nicky
30 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Nee! iPhone in de wc laten vallen
Ik heb vanmiddag met mijn domme hoofd mijn (nog geen 3 maanden oude) iPhone in de wc laten vallen.
Echt afschuwelijk!
Hij ligt nu al enige tijd te drogen op de verwarming in een bakje rijst. Nou denk ik niet dat ik de enige domme iPhone gebruiker ben die hem in de wc heeft laten vallen. Duss, heeft iemand een goede briljante tip om hem weer werkend te krijgen?!
Mijn dank is heeel erg groot.
Echt afschuwelijk!
Hij ligt nu al enige tijd te drogen op de verwarming in een bakje rijst. Nou denk ik niet dat ik de enige domme iPhone gebruiker ben die hem in de wc heeft laten vallen. Duss, heeft iemand een goede briljante tip om hem weer werkend te krijgen?!
Mijn dank is heeel erg groot.
Burgemeester Nicky- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Nee! iPhone in de wc laten vallen
Alles droog fohnen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Je bent niet de enige ik heb mijn mobiel vorige maand perongeluk weggegooid in de prullenbak. En mijn vriend heeft de zak gelijk weggedaan. Maar ik was toch al aan een nieuwe toe dus ik vond het stiekem niet erg. Ik heb geen tips voor je helaas. Echt balen dit. Ik zou denk ik goed schelden als mij dit zou overkomen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mijn vriend had eens een telefoon die na een regenbui helemaal nat was geworden, hij deed het toen echt niet meer.
Even met de föhn erover en daarna heel goed laten drogen en toe deed hij het weer. Het was geen Iphone, maar dat maakt misschien niet uit?
Even met de föhn erover en daarna heel goed laten drogen en toe deed hij het weer. Het was geen Iphone, maar dat maakt misschien niet uit?
Gast- Gast
Ooh shit zeg, hem weggooien is nog wel een tikkie erger! Damn. Was die aan vervanging toe of deed hij het nog prima?
Ik durf er nog niet heel erg mijn föhn op te zetten, bang dat hij er dadelijk helemaal niet tegen kan..
Ik durf er nog niet heel erg mijn föhn op te zetten, bang dat hij er dadelijk helemaal niet tegen kan..
Je hebt hem al uit elkaar gehaald?
Zet hem voorlopig nog even niet aan, pas als hij helemaal droog is.
Als je hem weer in elkaar zet, steek de batterij er dan niet in, maar leg hem aan de lader en zet hem dan aan. Weet niet zeker of dat voor iphones werkt, maar bij de meeste telefoons wel. Batterij sneuvelt vaak als eerste bij vocht.
Zet hem voorlopig nog even niet aan, pas als hij helemaal droog is.
Als je hem weer in elkaar zet, steek de batterij er dan niet in, maar leg hem aan de lader en zet hem dan aan. Weet niet zeker of dat voor iphones werkt, maar bij de meeste telefoons wel. Batterij sneuvelt vaak als eerste bij vocht.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Voor zover ik weet kan de iPhone niet uit elkaar gehaald worden en kan hij ook niet handmatig uit gezet worden. Dus dat is zeer balen!
Volgens mij is de iPhone ook 1 van de meest gevoelige telefoons die er zijn, dus echt veel hoop heb ik niet
Mijn vader heeft ooit eens een heel bak koffie (inclusief behoorlijk wat suiker) over zijn oude nokia gedaan, hij heeft hem toen uit elkaar gehaald en laten drogen en ging toen nog jaren mee. Echt bizar! Al ben ik bang dat mijn iPhone een stuk gevoeliger is..
Volgens mij is de iPhone ook 1 van de meest gevoelige telefoons die er zijn, dus echt veel hoop heb ik niet
Mijn vader heeft ooit eens een heel bak koffie (inclusief behoorlijk wat suiker) over zijn oude nokia gedaan, hij heeft hem toen uit elkaar gehaald en laten drogen en ging toen nog jaren mee. Echt bizar! Al ben ik bang dat mijn iPhone een stuk gevoeliger is..
helemaal uit elkaar halen en laten drogen.
Mijn man had zijne eens in de wasmachine gedaan en hebben we zo gedroogd en deed het nog jaren. En later had die weer eens zijn telefoon in de was en daarna in de droger daar kon die niet tegen.
Succes ermee
Mijn man had zijne eens in de wasmachine gedaan en hebben we zo gedroogd en deed het nog jaren. En later had die weer eens zijn telefoon in de was en daarna in de droger daar kon die niet tegen.
Succes ermee
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Dat uit elkaar halen en föhnen werkte bij mij alleen bij ouderwetse mobiels.. En ja, ik heb helaas ervaring
Gast- Gast
Oh wat balen
Ik heb helaas geen tips voor je, hoop dat hij het toch weer gaat doen!
Ik heb helaas geen tips voor je, hoop dat hij het toch weer gaat doen!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Burgemeester Nicky schreef:Ooh shit zeg, hem weggooien is nog wel een tikkie erger! Damn. Was die aan vervanging toe of deed hij het nog prima?
Hij deed het nog prima. Het was een Samsung touchscreen weet alleen niet welk type het was. Ja ik baalde wel even flink toen ik er achter kwam. Het was 's ochtends vroeg toen ik hem heb weggegooid en ben dan nooit zo goed wakker.
Succes met je I-phone in ieder geval.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Een paar dagen wachten en dan heel hard hopen dat ie het weer doet.
Ik heb het ook eens gehad met een Nokia, die leek eerst dood maar na een paar dagen deed ie het godzijdank weer.
Ik heb het ook eens gehad met een Nokia, die leek eerst dood maar na een paar dagen deed ie het godzijdank weer.
Gast- Gast
Oeh dat is balen!! Een Iphone kan inderdaad niet uit elkaar. Ik zou 'm ook gewoon laten drogen en dan maar afwachten. Meer kun je er niet meer aan doen op dit moment denk ik.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Thnx dames, ik laat hem maar gewoon liggen, kan er verder ook niks meer mee op dit moment. Blijf gewoon heel hard duimen dat hij het zsm weer gaat doen.
Ik heb helaas geen tips voor je, maar wil even zeggen dat ik voor je hoop dat ie het weer gaat doen! Lijkt me echt klote als zoiets gebeurt! :-(
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Ik hoop ook voor je dat hij het snel weer doet! Lijkt me ook heel erg als dat zou gebeuren, ik kan echt niet zonder telefoon en al helemaal niet zonder iPhoneBurgemeester Nicky schreef:Thnx dames, ik laat hem maar gewoon liggen, kan er verder ook niks meer mee op dit moment. Blijf gewoon heel hard duimen dat hij het zsm weer gaat doen.
Succes ermee!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Sarah1985 schreef:helemaal uit elkaar halen en laten drogen.
JUPS! Mijne 2 x in de wc laten vallen. (jaja, hoe krijg je het voor elkaar)
En hij doet het nu nog steeds (1,5 jaar later).
Sjirafje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 233
Punten : 251
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb hem 'pas' 3 maanden, maar ik ben enorm verslaafd. Wil helemaal niet zonder!! Daarnaast is hij gewoon veel te duur om 'even' een nieuwe te kopen. Echt zuur.Shygirl85 schreef:Ik hoop ook voor je dat hij het snel weer doet! Lijkt me ook heel erg als dat zou gebeuren, ik kan echt niet zonder telefoon en al helemaal niet zonder iPhoneBurgemeester Nicky schreef:Thnx dames, ik laat hem maar gewoon liggen, kan er verder ook niks meer mee op dit moment. Blijf gewoon heel hard duimen dat hij het zsm weer gaat doen.
Succes ermee!
Maar goed, ik heb nog wat hoop..
Enige nare is, is dus dat mijn oude telefoon niet sim-lock vrij is en ik mijn huidige simkaart op dit moment niet over kan zetten, vanwege die microsim. Grmz.. Dus ik ben totaal niet bereikbaar op dit moment. Dat vind ik het nare er van. Ook omdat ik niemand anders kan bellen en veel van huis ben. Het is even niet anders..
mijn iphone kon ook niet tegen zwemmen helaas!
ik vrees dat hij het dan niet meer gaat doen! Ik heb de mijne ook ontzettend lang laten drogen en nu na een jaar doet hij het nog niet! zonde...
ik vrees dat hij het dan niet meer gaat doen! Ik heb de mijne ook ontzettend lang laten drogen en nu na een jaar doet hij het nog niet! zonde...
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik heb de oude iphone van mijn vriend ook in de wc laten vallen, gelukkig had hij een verzekering voor zijn telefoon en kreeg hij een nieuwe. Die iphone deed echt helemaal niets meer trouwens dus ik heb verder geen tips. Ik wilde alleen maar even laten weten dat je niet de enige bent die zoiets overkomt.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb mijn BB en laptop beide cappuccino gegeven, en na ze beiden helemaal uit elkaar te hebben laten drogen, zo'n 2 dagen, doen ze het allebei tot op de dag van vandaag nog. Dit is echt al 2 jaar geleden ofzo...
Gast- Gast
Je kunt je microsimkaart wel gebruiken hoor, moet je er even een plastic houdertje omheen doen. Heb je die er niet bijgekregen toevallig?
Wat balen zeg, ik hoop dat je telefoon het weer gaat doen!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Je kunt je microsimkaart wel gebruiken hoor, moet je er even een plastic houdertje omheen doen. Heb je die er niet bijgekregen toevallig?
Nee, die heb ik dus niet gekregen en ik heb de komende 3 dagen ook totaal geen tijd om langs een telecomwinkel te gaan. Erg vervelend. Misschien lukt het mijn vriend om dinsdag even langs de winkel te gaan, maar ik ben er bang voor..
Thnx voor alle tips, ik hoop echt dat hij het snel gaat doen.. En dat ik niet de enige ben die zulke domme dingen doet
_Leaf_ schreef:Ik heb mijn BB en laptop beide cappuccino gegeven, en na ze beiden helemaal uit elkaar te hebben laten drogen, zo'n 2 dagen, doen ze het allebei tot op de dag van vandaag nog. Dit is echt al 2 jaar geleden ofzo...
Logisch ook. Ik drink ook liever cappuccino dan water uit de wc.
Gast- Gast
Wat een nachtmerrie! Ik zou hem echt een paar dagen laten drogen, liever wat te lang dan te kort. En je kunt inderdaad zo'n plastic kaartje kopen waar je microsim in kan, waardoor hij als een gewone simkaart in een andere telefoon past.
Ik hoop echt het beste voor jou en je telefoon!
Ik hoop echt het beste voor jou en je telefoon!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Aan de borst in slaap laten vallen.
» In een gat vallen..
» vallen...
» Als ik op vrouwen zou vallen, dan....
» Hoe vallen All Stars?
» In een gat vallen..