Ik ben een superheld
+6
Makamba
Monte
Zwoesj
Catwoman79
Zwerver
RYW
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik ben een superheld
Tenminste, volgens mijn zesjarige zoon. Ik heb hem vannacht gered van een vuurwerkbom.
We stonden in de deuropening en de buurman stak iets af, ik kon niet eens zien wat. Het viel om en schoot op mijn zoontje af. Ik dook op hem af, tilde hem op en draaide mijn rug naar het ding dat als een gek aan het knallen en vonken was, en ben met hem het huis ingevlucht. Mijn moeder was binnen met de jongste, en die zag mij naar binnen komen sprinten in een vonkenregen en toen deed ik snel de gangetje dicht.
Mijn zoon was helemaal over de rooie en in paniek, maar gelukkig hadden we beiden niets. De gang, waar het vuurwerk dus uiteindelijk terecht is gekomen, zat vol schroeiplekken. Ik heb mijn zoon aan mijn moeder overgegeven en ben weer naar buiten gerend nadat het geknal in de gang over was, om te kijken hoe het met mijn vader was, die stond vlak naast de deur. Gelukkig had hij ook niets.
Mijn zoon is inmiddels van de schrik bekomen, maar begint wel te huilen als we erover praten. En hij heeft gezegd dat mama een superheld is, want ik heb hem gered. En ik ben me helemaal doodgeschrokken.
Maar verder is het nieuwe jaar goed begonnen
We stonden in de deuropening en de buurman stak iets af, ik kon niet eens zien wat. Het viel om en schoot op mijn zoontje af. Ik dook op hem af, tilde hem op en draaide mijn rug naar het ding dat als een gek aan het knallen en vonken was, en ben met hem het huis ingevlucht. Mijn moeder was binnen met de jongste, en die zag mij naar binnen komen sprinten in een vonkenregen en toen deed ik snel de gangetje dicht.
Mijn zoon was helemaal over de rooie en in paniek, maar gelukkig hadden we beiden niets. De gang, waar het vuurwerk dus uiteindelijk terecht is gekomen, zat vol schroeiplekken. Ik heb mijn zoon aan mijn moeder overgegeven en ben weer naar buiten gerend nadat het geknal in de gang over was, om te kijken hoe het met mijn vader was, die stond vlak naast de deur. Gelukkig had hij ook niets.
Mijn zoon is inmiddels van de schrik bekomen, maar begint wel te huilen als we erover praten. En hij heeft gezegd dat mama een superheld is, want ik heb hem gered. En ik ben me helemaal doodgeschrokken.
Maar verder is het nieuwe jaar goed begonnen
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik ben een superheld
Jee dat is wel schrikken ja. Gelukkig geen gewonden.
Wel leuk dat je nu als superheld word gezien
Wel leuk dat je nu als superheld word gezien
Gast- Gast
Jeetje. Ik vind je ook een super mommyy! Haha.
Is wel schrikken zeg, zo het nieuwe jaar in! Gelukkig hebben jullie zelf niks opgelopen!
Is wel schrikken zeg, zo het nieuwe jaar in! Gelukkig hebben jullie zelf niks opgelopen!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Zoo hee, das een schrik. Zei de buurman ook nog wat na die tijd ??
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Leuk he, dat vuurwerk. O zo mooi, maar o zo gevaarlijk. Fijn te lezen dat jullie geen van allen wat hebben!
Enne, ja dan mag jij best superheld genoemd worden!
Enne, ja dan mag jij best superheld genoemd worden!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Jeetje dat lijkt me ook wel schrikken zeg. Een aantal jaar geleden was het zo mistig en stond ik buiten. Kwam er ook een vuurpijl op me af, maar ging net langs me. Sindsdien sta ik alleen nog maar in de achtertuin( en dat al bijna niet)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Wow! Wat eng voor je zoontje en wat knap dat jij zo alert heb gehandeld
Heb je de buurman daarna nog een rechtse verkocht?
Heb je de buurman daarna nog een rechtse verkocht?
Laatst aangepast door Reva_ op za 1 jan 2011 - 8:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dat ben je zeker! Gelukkig is iedereen ongedeerd gebleven.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Jeetje, dat is niet niks!
Gelukkig mankeren jullie niks!
Daarom maken wij altijd van hout een soort "stellage" waar alles in past.
Zo kan er niks omvallen. Ik zou het echt niet op mijn geweten willen hebben dat iemand iets overkomt omdat vuurwerk van ons is omgevallen of verkeerd gebruikt is...
Gelukkig mankeren jullie niks!
Daarom maken wij altijd van hout een soort "stellage" waar alles in past.
Zo kan er niks omvallen. Ik zou het echt niet op mijn geweten willen hebben dat iemand iets overkomt omdat vuurwerk van ons is omgevallen of verkeerd gebruikt is...
Gast- Gast
Nope, de buurman ( eigenlijk was het zijn zoon, die daar niet meer woont maar er was voor O&N ) was gelijk verdwenen. Mijn vader was woest en gaat er met zijn vader over praten. Sowieso vanwege de schade aan de gang, maar ook om te vertellen wat er bijna met zijn dochter en kleinzoon was gebeurd.
RYW- Ratel
RYW schreef:Nope, de buurman ( eigenlijk was het zijn zoon, die daar niet meer woont maar er was voor O&N ) was gelijk verdwenen. Mijn vader was woest en gaat er met zijn vader over praten. Sowieso vanwege de schade aan de gang, maar ook om te vertellen wat er bijna met zijn dochter en kleinzoon was gebeurd.
O dat is wel slecht ja. Bied dan ff je verontschuldigingen aan. Er kan altijd wat gebeuren helaas. Maar geef dat dan ook toe.
Gast- Gast
Ik heb echt geen woorden voor die buurman, wat een ongelofelijke droplul is dat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nou, het is ook maar goed dat die jongen bijna nooit bij zijn ouders is. Mijn ouders zijn de vredelievendheid zelve, en die zijn in staat zijn eigen vuurwerk bij hem in te brengen op een gevoelige plek.
Ik kan er ook niet over uit. Mijn zoon is nog maar zes, kwam even kijken naar het mooie vuurwerk, en dan dit. Ik zou het mezelf nooit vergeven hebben als hem wat was overkomen.
Ik kan er ook niet over uit. Mijn zoon is nog maar zes, kwam even kijken naar het mooie vuurwerk, en dan dit. Ik zou het mezelf nooit vergeven hebben als hem wat was overkomen.
RYW- Ratel
Phoee.. wat heftig RYW. Ik hoop dat je zoontje niet te lang last blijft houden van de schrik.
Gast- Gast
jeetje, wat zullen jullie geschrokken zijn! gelukkig was je op tijd bij je zoontje!
en inderdaad eens met Susan, wat een droplul die buurman!!
en inderdaad eens met Susan, wat een droplul die buurman!!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Wat een schofterige actie zeg, zo zonder excuses aan te bieden. Wat goed dat je zo alert was, dat maakt je inderdaad wel tot een superheld! Heb je zelf nog sterretjes ofzo met je zoon afgestoken? Met oog dat ik hoop dat hij hierdoor geen angst voor vuurwerk zal hebben, bedoel ik. Alhoewel ik het me wel kan voorstellen (ik vind het ook alleen maar leuk als ik thuis achter het raam veilig naar buiten kan kijken).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wat een begin van het jaar zeg!! Hopelijk gaat het alweer wat met je zoontje. Maar wel super lief dat je nu zijn superheld bent.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pff.. ik zou ook heel boos zijn op die buurman. Stel je toch voor dat jij het niet had gezien. Ik wil er eigenlijk niet eens aan denken. Gelukkig ben je een superheld . Ik hoop dat hij hier niets aan overhoudt in ieder geval.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: